Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wil je echt kwaliteit ervaren in nederland dan moet je voor de 250 of 300 vrouwen kiezen. De 200 euro per uur dvp's geven je geen garanties meer op succes er zitten veel slechte tussen de foto's kloppen vaak niet bij die groep. En over de 150 per uur dvp's kunnen we beter maar niet beginnen als je daar nog voor valt dan kun je net zo goed je geld verbranden.
Ja, maar 250/u of zelfs 300/u betekent niet automatisch hogere kwaliteit, toch? Er zit geen servicegarantie op die prijs. Het hangt puur van de dame af en van de klik.

Ja, maar 250/u of zelfs 300/u betekent niet automatisch hogere kwaliteit, toch? Er zit geen servicegarantie op die prijs. Het hangt puur van de dame af en van de klik.
300 p/u betekent niet automatisch kwaliteit en idd hangt veel af van de klik met de dame.

Ik denk ook dat dit soort dames een soort van exclusiviteit proberen te verkopen. 300 p/u dames worden minder bezocht dan dames die 200 p/u vragen of die in privé huis werken.

Mijn ervaring is dat 300p/u dames een bepaalde look hebben of veelal adverteren als Marokkaans.

Ze mogen vragen wat ze willen: als ik het waard vind leg ik het neer. Zodra ik golddiggervibes krijg zeg ik: "Toedeledokie! Neeeext!". Genoeg overheerlijke vis in de zee; life is simple (vaak gehoorde slogan hier trouwens). :)

Terug
Bovenaan Onderaan