Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Virtual seks is op dit moment heel populair. Je ziet zelfs op tiktok vrouwen vaak van oost europees afkomst die halfnaakt of met strakke broek hun billen laten zien en dan cadeautjes krijgen die ze voor geld kunnen inruilen.
het moet niet gekker worden Rimon.
Wat kan je daar nou mee? Naar die billen kijken?
Onze lieve heer heeft rare kostgangers :unsure:

Je wil niet weten hoeveel mannen daar voor willen betalen. Virtual seks is op dit moment heel populair. Je ziet zelfs op tiktok vrouwen vaak van oost europees afkomst die halfnaakt of met strakke broek hun billen laten zien en dan cadeautjes krijgen die ze voor geld kunnen inruilen.
Ik heb ook wel eens een documentaire op netflix gezien over webcamgirls oid die duizenden euro's als giften krijgen tijdens het streamen, sommigen verdienen met gemak tienduizenden euro's per maand, sommige mannen kicken daar blijkbaar op om op zo'n manier geld over de balk te smijten

Ik denk dat de prijzen hierin een groot rol spelen. De dames die jij wilt bezoeken zijn knappe dames die heel populair zijn bij de menigte en dat zorgt ervoor dat ze het zich kunnen permitteren om hoge prijzen te vragen. Je zit als klant hiermee in een dilemma bezoek je ze dan ben je een vermogen kwijt, bezoek je ze niet en kies je voor een minder aantrekkelijke dame dan ga je met een minder goed gevoel naar huis omdat de dame niet leuk genoeg was. Ik denk dat voor sommige onder ons de grens bereikt is en niet meer allemaal hoeft dus kiezen velen voor minder wandelen wat weer voor frustraties kan zorgen. Ik denk dat dit bij jou het geval is, de soort dames die jij wilt bezoeken zijn aan de dure kant en daar baal jij van.
Denk dat dit deels wel klopt.

En voor een 250€ bezoekje moet het wel echt helemaal kloppen, terwijl een miskleun bij 100-120€ minder zwaar weegt.

Laat ik het zo zeggen: Er zijn momenteel geen dames die ik 250 waard vind en de 150 dames zijn te matig om voor te gaan.

Maar ik ben wel net ergens geweest! 😉😅
@knightrider

Het lijkt mij gewoon dat je een op het absurde af kieskeurige eter bent.
Dat klopt.

Maar dan nog: tot voor kort wemelde het van de negens en tienen….en nu dus amper nog.

Laatst bewerkt:
De dames die jij bezocht kwamen voornamelijk uit Oekraïne en Rusland groot kans dat ze gestopt zijn en ergens asiel hebben aangevraagd.
Dat is dan weer niet zo.

De dames uit Oekraïne kwamen juist in grotere getale vanaf de start van de oorlog. Eerst had ik een gewetensbezwaar om ze te bezoeken omdat ze misschien door de oorlog in dit vak gerold waren, daarna leken ze er gek genoeg amper nog mee te zitten. Als je 18 was toen Corona begon en gelijk daarna op je 20e in een oorlog bent beland en nu 22 bent, weet je niet beter dan dat het zou is in de wereld lijkt het.

Russische dames zijn er wel minder, maar ook die weten ons land, vooral over de grond via Polen en Duitsland nog best goed te bereiken.
Geen idee eigenlijk hoe ze dan in Polen komen. Zou het zo kunnen zijn dat ze gewoon door Oekraïne heen komen, maar niemand eigenlijk het verschil ziet tussen een Oekraine's en een Russisch dametje.

Volgens mij spreken beide landen sowieso Russisch,dus wellicht is het puur een politieke kwestie.
Of zouden er wel vluchten tussen Rusland en Polen zijn?

Dat ze puur niet met een Russisch paspoort bij de Nederlandse grens op Schiphol willen komen te staan?

Dat is dan weer niet zo.

De dames uit Oekraïne kwamen juist in grotere getale vanaf de start van de oorlog. Eerst had ik een gewetensbezwaar om ze te bezoeken omdat ze misschien door de oorlog in dit vak gerold waren, daarna leken ze er gek genoeg amper nog mee te zitten. Als je 18 was toen Corona begon en gelijk daarna op je 20e in een oorlog bent beland en nu 22 bent, weet je niet beter dan dat het zou is in de wereld lijkt het.

Russische dames zijn er wel minder, maar ook die weten ons land, vooral over de grond via Polen en Duitsland nog best goed te bereiken.
Geen idee eigenlijk hoe ze dan in Polen komen. Zou het zo kunnen zijn dat ze gewoon door Oekraïne heen komen, maar niemand eigenlijk het verschil ziet tussen een Oekraine's en een Russisch dametje.

Volgens mij spreken beide landen sowieso Russisch,dus wellicht is het puur een politieke kwestie.

Dat ze puur niet met een Russisch paspoort bij de Nederlandse grens op Schiphol willen komen te staan?
Russische dames komen met bus via Estland/Finland/Belarus naar Europa, grens over is geen probleem, wel veel lange wachttijden! Zelf reis ik veel die kant op ivm vrienden/kennissen daar!

Russisch en Oekraïns zit wel degelijk een verschil in, al is dat niet wereld schokkend.

Ik weet uit ervaring dat de danes onderling geen moeite met elkaar hebben, maar ze zijn over all onderling ook niet elkaars beste vriendinnen ivm concurrentie 😂

Ik heb ook wel eens een documentaire op netflix gezien over webcamgirls oid die duizenden euro's als giften krijgen tijdens het streamen, sommigen verdienen met gemak tienduizenden euro's per maand, sommige mannen kicken daar blijkbaar op om op zo'n manier geld over de balk te smijten
Op één van de Nederlandse (commerciële) zenders hebben ze ook eens een tijdje het wel en wee van een aantal webcammeiden gevolgd.
Daar vertelden ze eens over een man die precies wist wanneer die meiden jarig waren en ze dan een cadeautje stuurde.

Dat is dan weer niet zo.

Maar zou het niet kunnen zijn dat veel van die dames asiel hebben aangevraagd en niet meer willen werken als prostituee? Dat zou toch heel goed kunnen.

Ik loop niet de hele dag te zeiken op alles en nog wat. Om het daarna te verwijderen cq aan te passen 🙄😉
Niet op alles, klopt. 'Alleen' op de leden, die je continue kleineert, belachelijk maakt, uitlacht en bekritiseert. Als ik zo'n hekel had aan m'n eigen leden, zocht ik een ander forum om te modereren.

Even over de status, volgens mij denken veel leden dat moderators iets te maken hebben met de oprichting van het forum maar het zijn gewoon leden die zich op een gegeven moment hebben aangeboden als moderator
Ik heb nooit een moderator meegemaakt die zo vijandig en wraakzuchtig is als honeybear. Hij moet me in elke topic een sneer uitdelen heb het bij hem al zovaak meegemaakt. Ik probeer hem te negeren maar dat gaat helaas niet want een moderator kun je niet op negeer zetten.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan