Dakota TylerIs Dakota een soort auto? Dat zegt mij dan weer niks.
En dat A-cupje vind ik altijd nog beter dan sili's, maar in tegenstelling tot rondwandelaar, mis ik borsten wel echt als ze er niet zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDakota TylerIs Dakota een soort auto? Dat zegt mij dan weer niks.
En dat A-cupje vind ik altijd nog beter dan sili's, maar in tegenstelling tot rondwandelaar, mis ik borsten wel echt als ze er niet zijn.
De foto op zijn avatar!Ah!
Die kende ik niet.
Nee, dat is wel anders. Onze overeenkomst is dat we van jong en slank houden. Knightrider houdt echter van grote borsten en ik van (heel) kleine, en hij wil ze het liefst Oost-Europees, terwijl ik geen voorkeur heb voor een afkomst maar wel een licht vooroordeel tegen Oost-Europesen. Oh, en Knightrider gruwt volgens mij van de 'GFE' terwijl ik dat juist heel fijn vind.Wat is jouw smaak eigenlijk een beetje zoals knightrider zijn smaak of toch anders?
Kleine billen vind ik geil. Ik snap niks van die grote konten hype van de afgelopen jaren.Zo iets dacht ik al veel Roemeense dames hebben zo'n lichaam die rondwandelaar wil die zijn slanker en hebben meestal geen grote billen.
Platte buik niet eens. Kijk maar naar Dakota, haar buikje is niet 'plat'. Het is niet dik en er zitten geen vetrollen aan, maar je ziet dat het zacht is en een beetje een sexy 'curve' heeft. Dat vind ik mooi. Hard body met geheel platte/strakke buik juist niet.Slanke meid, platte buik, A-cupje... en een mooi snoetje!
Type Dakota
Ik snap je punt sommige dames gaan daar ver in Ik heb zo ook mij grenzen. Als ik echt moest kiezen tussen Latina's en oost europese dames dan kies voor de oost europese dames die hebben meestal niet van die neppe siliconen billen. Alhoewel ik colombiaanse dames ook zeer mooi vind zeker die nog helemaal natural zijn.Kleine billen vind ik geil. Ik snap niks van die grote konten hype van de afgelopen jaren.
Schuif die dan maar door naar mij, hoewel, die kont moet ook weer niet te groot zijn, maar ja, dan kan je die kont nog altijd gebruiken als bijzettafeltje.Maar bv met een latina met een grote kont kunnen we alletwee niks volgens mij.
https://www.girlsreview.nl/threads/de-mooiste-kleine-borsten.5510/post-447131Ah!
Die kende ik niet.
ik word daar ook niet warm van.Meen je dat echt serieus? Dat is helemaal geen cup, sommige mannen hebben nog meer borsten dan zij![]()
Dan mogen die mannen wel eens wat gaan sporten om weer in vorm te komen.Meen je dat echt serieus? Dat is helemaal geen cup, sommige mannen hebben nog meer borsten dan zij![]()
Marco pas maar op straks klaagt zij ons ook aan voor het delen van naakt foto's.Had je al de info gestuurd van Laila (kleine Braziliaanse)
Bekijk bijlage 159843
ze heeft wel een gespierde scheur zeg, dat is weer eens iets anders dan een gescheurde spierMarco pas maar op straks klaagt zij ons ook aan voor het delen van naakt foto's.![]()
Nee, dat is mij te klein, als in: niet echt bestaand.
Ik denk dat ik, ondanks dat het echt wel mee valt, qua tissue idd wel een B cup heb dan. Als je het vertaalt naar een man.Meen je dat echt serieus? Dat is helemaal geen cup, sommige mannen hebben nog meer borsten dan zij![]()
Sporten heeft bij mij niet echt zin.Dan mogen die mannen wel eens wat gaan sporten om weer in vorm te komen.
Van een cupje-Dakota word ik bloedgeil en keihard, hmmm.
Ik had juist van een vrouw verwacht dat die het lichaam van een andere vrouw niet zou afkraken. Hoewel, als je soms vrouwen onderling over andere vrouwen hoort...![]()
Ik had juist van een vrouw verwacht dat die het lichaam van een andere vrouw niet zou afkraken. Hoewel, als je soms vrouwen onderling over andere vrouwen hoort...![]()
Tja, ik vind het dan weer zielig om zoiets over andere vrouwen te zeggen, en om 'vrouwelijkheid' op te hangen aan cupmaat. Ik ken verschillende vrouwen met zulke kleine borsten en die vind ik op-en-top vrouwlijk. Net zoals ik een Ariana Grande, een Emma Watson of een Keira Knightly zeer feminien vind.Sorry.. weer een illusie armer
Ik kraak niemand in het bijzonder af, maar ik begrijp als je zulke verhogingen ( borsten kan je het bij velen niet noemen ) hebt, je voor implantatie kiest. Sommige foto's hierboven hoeven nooit een bh aan, want er is niets om te ondersteunen
Eigenlijk best zielig als je zoiets vrouwelijks mist![]()
De kip gaat tenminste op het stokjeAlsof dat een eitje is.
Daar ben ik het mee eens.Tja, ik vind het dan weer zielig om zoiets over andere vrouwen te zeggen, en om 'vrouwelijkheid' op te hangen aan cupmaat. Ik ken verschillende vrouwen met zulke kleine borsten en die vind ik op-en-top vrouwlijk. Net zoals ik een Ariana Grande, een Emma Watson of een Keira Knightly zeer feminien vind.
Feit is wel dat door zulke opmerkingen als die van jou vrouwen inderdaad een hekel krijgen aan hun lichaam, zich er jarenlang of misschien hun hele leven ongelukkig door voelen en soms zelfs kiezen voor de gevaarlijke en risicovolle borstvergroting.
Zo heb ik een vriendin meegemaakt die zichzelf jaren gehaat heeft om haar AA-cupje; die kreeg ook continue dat soort opmerkingen en noemde dat ook als reden. Ze heeft een operatie serieus overwogen maar heeft er gelukkig vanaf gezien. Uiteindelijk leerde ze zelf-acceptatie, maar dat valt niet mee als anderen je aanpraten dat je jezelf zielig moet vinden om hoe je eruit ziet.
Uiteindelijk leerde ze zelf-acceptatie, maar dat valt niet mee als anderen je aanpraten dat je jezelf zielig moet vinden om hoe je eruit ziet.
Die harde krengen van siliconen hoef ik ook niet.Daar ben ik het mee eens.
Sowieso zijn siliconen borsten wat mij betreft dan weer nagenoeg altijd lelijk want nep, met het risico dat dat ook niet aardig klinkt.
Ik heb het liefst een naturelle D, maar liever een naturelle A dan een sili D.
Het verbaast me niets dat mijn punt volledig langs je heen gaat.Iedereen mag toch een mening hebben? Alleen zeg ik het hardop op een forum en anderen doen zwijgen. Alles onder mijn mega borsten ben ik ook niet blij mee, maar heb het geaccepteerd dat mijn lijf er zo uit ziet
Een b-cup vind ik prachtig, alles daaronder niet. Jij wel en dat is je goed recht. Net zoals ik het recht heb om dat niet mooi te vinden.
Soms is het ook goed direct de pleister er vanaf te trekken ipv voorzichtig.Joke, je mag inderdaad je mening hebben. Maar hoe je het verwoord kan veel impact hebben.
Voorbeeld (op basis van eigen ervaring toen ik 15 jaar was).
Ik werkte in een hotel als jobstudent en de chefkok liet me iets proeven.
Ik vond het niet lekker en zei: 'dat stinkt en is niet lekker'.
Hij corrigeerde me toen en zei: 'Je kan beter zeggen 'Ik vind het niet lekker ruiken en het is mijn smaak niet'.
Zelfde boodschap. Maar veel fijner voor de andere partij.
Maar de vrouw die een borstvergroting overweegt omwille van een laag zelfbeeld veroorzaakt door reacties zoals Joke's... voor hen heeft dat wel veel impact.Soms is het ook goed direct de pleister er vanaf te trekken ipv voorzichtig.
Sommige mensen zijn gewoon direct, ik ben ook zo'n type, moet je mee leren omgaan.
Tuurlijk moet ik me ook wel eens inhouden, maar veelal heb ik het er al uit gegooid voor ik er over na denk.
Ik weet dit van mezelf en andere mensen ook.
Ik stoor me dus totaal niet aan Joke! ieder doet het immers op zijn eigen manier
Joke, je mag inderdaad je mening hebben. Maar hoe je het verwoord kan veel impact hebben.
Maar de vrouw die een borstvergroting overweegt omwille van een laag zelfbeeld veroorzaakt door reacties zoals Joke's... voor hen heeft dat wel veel impact.
In plaats van altijd te vertrekken van 'Ik' of 'mij'...probeer je eens in de schoenen te zetten van de andere persoon.
Zoals Sonneveld al zei: "je zingt wel lekker, het komt alleen wat rottig je strot uit."Joke, je mag inderdaad je mening hebben. Maar hoe je het verwoord kan veel impact hebben.
Voorbeeld (op basis van eigen ervaring toen ik 15 jaar was).
Ik werkte in een hotel als jobstudent en de chefkok liet me iets proeven.
Ik vond het niet lekker en zei: 'dat stinkt en is niet lekker'.
Hij corrigeerde me toen en zei: 'Je kan beter zeggen 'Ik vind het niet lekker ruiken en het is mijn smaak niet'.
Zelfde boodschap. Maar veel fijner voor de andere partij.
Dat heb ik nou met kaalheid,Duidelijk! Zal voortaan nog beter opletten hoe iets te formuleren, als iedereen dat voortaan ook doetDeal?
Maar als vrouw zijnde mag ik toch andere vrouwen zielig vinden als ze bijna plat zijn v boven? Iedere vrouw wil borsten hebben.
Vrouwen zien borsten als iets wat hun vrouwelijkheid benadrukt, dat sommige mannen daar een andere mening over hebben is prima.. maar dat houdt niet in dat een vrouw hetzelfde denkt, mannen zijn tenslotte géén vrouwen.
Zou het zelf verschrikkelijk vinden als ik ze niet zou hebben.
Maar laten we weer ontopic gaan![]()