Is het de moeite waard nog om een dvp zonder gezichtsfoto te bezoeken?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Is het de moeite waard nog om een dvp zonder gezichtsfoto te bezoeken?

  • Ja

    Stemmen: 19 63,3%
  • Nee

    Stemmen: 11 36,7%

  • Totaal aantal stemmers
    30

Rimon

Meubelstuk
2.884
09/10/21
4.167
19
Zonder gezichtsfoto heb je geen herkenning en zul je nooit zeker weten of de dame de dame is van de foto's. Je bent als klant makkelijker te manipuleren wat als de dvp in kwestie geen mooi gezicht heeft bijvoorbeeld zit je dan met een mond vol tanden, zeker als je voor een dame ver moet reizen en kosten hebt gemaakt. Ik merk verder op kinky dat dames zonder gezichtsfoto dubbel adverteren om zo dan meer klanten te trekken.
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is het niet per se 100% zichtbare gezichtfoto, maar wil wel een impressie krijgen...beetje blur of zwarte balkjes no problem, als je bijv wel iets vd kaaklijn, lippen, nouja vormen kan zien...Ben nu wel op het punt dat ik voor paid sex gewoon een (in mijn ogen) knappe vrouw wil; hoe geil/aantrekkelijk haar gezicht is, is over de jaren ook wel belangrijker geworden voor mij merkte ik ook. Voorheen deed ik wel eens gezichtloos, of met niet 100% duidelijk lichaamsfotos...no more ;)
 
Voor mij is het niet per se 100% zichtbare gezichtfoto, maar wil wel een impressie krijgen...beetje blur of zwarte balkjes no problem, als je bijv wel iets vd kaaklijn, lippen, nouja vormen kan zien...Ben nu wel op het punt dat ik voor paid sex gewoon een (in mijn ogen) knappe vrouw wil; hoe geil/aantrekkelijk haar gezicht is, is over de jaren ook wel belangrijker geworden voor mij merkte ik ook. Voorheen deed ik wel eens gezichtloos, of met niet 100% duidelijk lichaamsfotos...no more ;)
Als de dvp knap uitziet dan is het alleen maar in haar voordeel dat ze haar gezicht laat zien. Je kan behoorlijk wat klanten mislopen als je geen gezicht laat zien. Verder uit eigen ervaring weet ik dat dames die hun gezicht laten zien meestal goede service bieden in vergelijking met dames zonder gezichtsfoto's. Dames die geen gezichtsfoto hebben zijn meestal ook dames die illegaal in het land verblijven dan weten jullie dat ook weer.
 
Laatst bewerkt:
Sommige dames laten bewust maar een deel van hun gezicht zien of zelfs niet uit veiligheid. We vergeten soms dat ze naast dit leven ook nog een gewoon leven hebben. En eenmaal de foto online staat weet je niet wat er met kan gebeuren. En er lopen nu spijtig genoeg in deze wereld ook mannen rond met slechte bedoelingen. Mochten we weten welke berichten of bedreigingen de dames soms krijgen, denk dat we onze ogen zouden opentrekken. Dus versta ik hun wel.

Ik versta ook het punt van de topic starter. Het is aangenamer om te weten hoe de dame er volledig uit ziet. Maar als er twijfel is of de dame ook een knap gezicht heeft, kun je altijd een videocall vragen. Zegt ze nee, zal er wel iets niet juist zijn.

Een advertentie met herkenbaar gezicht is ook niet altijd betrouwbaar. Zelfs niet als ze een foto doorsturen.
 
Zonder gezichtsfoto kun je wel een risico nemen, maar wel aan de minimumtarief, het kan tegenvallen of meevallen en als het meevalt ga je terug.
Soms zie je weleens een andere dame in de living van een privéhuis en kun je zelf nog oordelen of je haar zult bezoeken of niet.
Toch kijk je ook eens naar de andere gegevens van de dame, staat er in de gegevens 50 kg en zie je een stevigere lichaamsbouw dan kan je al beginnen denken dat het fake is, of de eigenlijke gegevens gemanipuleerd zijn.
 
Juist een sekswerker die hier alleen verblijft voor het verdienen van geld maar elders woont (ander land), alsook dat de familie en vrienden elders wonen, heeft "niks te verliezen".

Als je als sekswerker nog een gezin hebt, of in leven zijnde ouders of nog een reguliere baan, zul je niet snel kiezen om te adverteren met je gezicht.
Het is niet alsof het zozeer geaccepteerd is dat anderen om de sekswerker heen er geen last mee krijgen (roddel, uitsluiting, pesterijeren, ontslag ed).

Dus om te stellen dat alleen illegale dames adverteren zonder gezichtsfoto gaat niet op.
 
Juist een sekswerker die hier alleen verblijft voor het verdienen van geld maar elders woont (ander land), alsook dat de familie en vrienden elders wonen, heeft "niks te verliezen".
Veel dames uit bijvoorbeeld Oekraïne en Rusland adverteren op Kinky met gezichtsfoto aangezien vanuit hun thuisland de site alleen met VPN is te bezoeken. Familie / vrienden zullen dus niet heel snel achter hun geheime werkzaamheden komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan