Is het verstandig om voor een uur seks te kiezen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je hebt er ook mee te maken , hoe lang houd je je erectie.
Na een uur gaat die toch minder worden dus dan kom ik liever zoetjes aan klaar ( of 2 keer snel achtereen. ) Als ik ga praten met een DVP dan krijg ik zeker een slappe pik. Dat is toch ook een niet leuke onderbreking. Daarom ga ik liever maar door.
Wel bewondering voor degenen die een 3 uur lange sexdate doen , en dan steeds een harde pik houden in die 3 uur.
 
De dames hebben meer respect voor mannen die hen goed neuken dan een zielige mannetje die alleen komt om te praten.😉😁
Tjonge jonge. Moet je ze nou toch weer eens horen. Allemaal voelen ze zich de beste minnaars, die alle vrouwen laten kronkelen van genot en die de dames minstens 4 x laten klaarkomen. Dream on………
 
Je hebt er ook mee te maken , hoe lang houd je je erectie.
Na een uur gaat die toch minder worden dus dan kom ik liever zoetjes aan klaar ( of 2 keer snel achtereen. ) Als ik ga praten met een DVP dan krijg ik zeker een slappe pik. Dat is toch ook een niet leuke onderbreking. Daarom ga ik liever maar door.
Wel bewondering voor degenen die een 3 uur lange sexdate doen , en dan steeds een harde pik houden in die 3 uur.
Tijdens een date van 3 uur houd je idd geen constante erectie.
Tussen twee rondes door even een kwartier uitblazen .

En als je elkaar masseert heb je ook niet constant een stijve.
Of als je bezig bent met de dame (oraal, manueel) dan staat hij ook niet constant stijf.

Het is heus niet zo uitzonderlijk of opmerkelijk om uitgebreide sekssessies te hebben.
 
Toch opvallend hoeveel wandelaars langere dates boeken om naast de sex ook nog te willen knuffelen, een goed gesprek wil met een dvp, een drankje doen, etc etc. Je moet er als dvp ook maar zin in hebben om gesprekken te voeren met klanten en hun verhaal aan te horen.
Voor mij is het heel simpel. Ik kom en betaal voor de sex. Daarna ben ik zsm weg (nog net niet met mijn boxer op mijn enkels). Gesprekken voer ik wel in de kroeg of ergens anders. En knuffelen doe ik wel in een relatie als het oprecht is 🤣.

Met de dame die ik tot nu toe het vaakst bezocht heb, Bonnie, (twee keer) heb ik toch wel redelijk wat gepraat hoor. Vooral omdat zij Nederlands kan, de meeste andere dames niet. Een DVP is geen opblaaspop die geen emoties en levensgeschiedenis heeft. Je kunt gesprekken natuurlijk op veel andere plaatsen voeren, maar bij zo'n raamdame is het toch nog een geval apart, omdat je met slechts twee bent in zo'n kleine aparte ruimte. Ik ben nooit erg sterk geweest in groepsgesprekken, ik hou meer van tweegesprekken.
 
Ik vind wel privehuizen en of dames die ook 3 kwartier aanbieden het beste en klantvriendelijk.
Dat is juist de mooiste tijd voor een date.
Op bepaalde plekken zoals Freya Hulst, alleen uur of half uur.Dat is jammer.
Zo heeft iedereen andere behoeftes zeker? Gij gaat om je suf te neuken, ik ga omdat ik nood heb aan affectie.
Dat is het juiste woord!
Geen GFE .Maar affectie.
Dus dames , in Uw volgende advertentie.
Specialiteit Affectie.
Sufneukerds zoeken een deurtje verder.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan