Is het verstandig om voor een uur seks te kiezen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een paar keer bij een meisje op de Ruysdaalkade ben ik 40 minuten geweest (dubbel de standaardtijd). Die bood wat meer dan de standaard 'fuck and suck' dus dat was het wel waard.
 
45 min, en dat was eigenlijk al te lang. Twee keer geneukt en daarna wist ik al niet meer wat we nog konden doen. Ze sprak ook nauwelijks Engels, dus dat zal er ook wel iets mee te maken gehad hebben.

Was wel superknap, vandaar dat ik wat meer betaald had dan de standaard 50 euro.
 
Wat vinden jullie is het verstandig om voor een uur seks te kiezen? Ik denk dat een date van een uur vaak overbodig is omdat je in de praktijk toch niet zolang binnen blijft. Vaak genoeg meegemaakt dat een uur seks niet wordt afgemaak, je komt of zelf te snel klaar waardoor je kunt gaan of de dvp probeert je snel af te werken. Je kunt beter voor een halfuur kiezen of in sommige gevallen voor 45 minuten waar de afgesproken tijd wel vaak wordt afgemaakt.
Vind ik niet . Als je klaar bent lekker nog even na genieten wat knuffelen praatje .en gezellig afscheid nemen 🤭
 
Wat vinden jullie is het verstandig om voor een uur seks te kiezen? Ik denk dat een date van een uur vaak overbodig is omdat je in de praktijk toch niet zolang binnen blijft. Vaak genoeg meegemaakt dat een uur seks niet wordt afgemaak, je komt of zelf te snel klaar waardoor je kunt gaan of de dvp probeert je snel af te werken. Je kunt beter voor een halfuur kiezen of in sommige gevallen voor 45 minuten waar de afgesproken tijd wel vaak wordt afgemaakt.
Als je 'wipt als een konijn'... en weet dat je binnen de korste keren 'spuit'...
Tsja... dan neem je 15 min... max 30!

Maar... je weet echt niet wat je mist man!
 
Toch opvallend hoeveel wandelaars langere dates boeken om naast de sex ook nog te willen knuffelen, een goed gesprek wil met een dvp, een drankje doen, etc etc. Je moet er als dvp ook maar zin in hebben om gesprekken te voeren met klanten en hun verhaal aan te horen.
Voor mij is het heel simpel. Ik kom en betaal voor de sex. Daarna ben ik zsm weg (nog net niet met mijn boxer op mijn enkels). Gesprekken voer ik wel in de kroeg of ergens anders. En knuffelen doe ik wel in een relatie als het oprecht is 🤣.
 
Toch opvallend hoeveel wandelaars langere dates boeken om naast de sex ook nog te willen knuffelen, een goed gesprek wil met een dvp, een drankje doen, etc etc. Je moet er als dvp ook maar zin in hebben om gesprekken te voeren met klanten en hun verhaal aan te horen.
Voor mij is het heel simpel. Ik kom en betaal voor de sex. Daarna ben ik zsm weg (nog net niet met mijn boxer op mijn enkels). Gesprekken voer ik wel in de kroeg of ergens anders. En knuffelen doe ik wel in een relatie als het oprecht is 🤣.
En dat is nou net wat ze missen een dvp is hun vrouwtje althans in hun gedachte vandaar dat ze lange dates kiezen
 
Toch opvallend hoeveel wandelaars langere dates boeken om naast de sex ook nog te willen knuffelen, een goed gesprek wil met een dvp, een drankje doen, etc etc. Je moet er als dvp ook maar zin in hebben om gesprekken te voeren met klanten en hun verhaal aan te horen.
Voor mij is het heel simpel. Ik kom en betaal voor de sex. Daarna ben ik zsm weg (nog net niet met mijn boxer op mijn enkels). Gesprekken voer ik wel in de kroeg of ergens anders. En knuffelen doe ik wel in een relatie als het oprecht is 🤣.
Ja maar de dames kunnen een goed gesprek voeren over dingen die je thuis misschien niet kan .dan zou je eens naar een goed huis moeten gaan want dan is alles toch anders en beter .maar voor ieder wat wils jij geniet op jou manier .maar vind de rest er na ook leuk ,we zijn gelukkig allemaal anders ,geniet op jou manier
 
Toch opvallend hoeveel wandelaars langere dates boeken om naast de sex ook nog te willen knuffelen, een goed gesprek wil met een dvp, een drankje doen, etc etc. Je moet er als dvp ook maar zin in hebben om gesprekken te voeren met klanten en hun verhaal aan te horen.
Voor mij is het heel simpel. Ik kom en betaal voor de sex. Daarna ben ik zsm weg (nog net niet met mijn boxer op mijn enkels). Gesprekken voer ik wel in de kroeg of ergens anders. En knuffelen doe ik wel in een relatie als het oprecht is 🤣.
Als ik boek voor 3 uur dan is het wel voor 3 uur seks.
Seks is meer dan penetratie natuurlijk.
Uitgebreid voorspel, massage, beffen, pijpen, vingeren, aftrekken, speeltjes, prostaatmassage, edging, tongzoenen, verschillende standjes,…
En tussendoor even bijkomen in elkaars armen om daarna door te doen.

Als ik gewoon wil klaarkomen dan trek ik er wel zelf aan…
Ik ga echt voor geen half uur seks uit mijn zetel komen hoor
 
Toch opvallend hoeveel wandelaars langere dates boeken om naast de sex ook nog te willen knuffelen, een goed gesprek wil met een dvp, een drankje doen, etc etc. Je moet er als dvp ook maar zin in hebben om gesprekken te voeren met klanten en hun verhaal aan te horen.
Voor mij is het heel simpel. Ik kom en betaal voor de sex. Daarna ben ik zsm weg (nog net niet met mijn boxer op mijn enkels). Gesprekken voer ik wel in de kroeg of ergens anders. En knuffelen doe ik wel in een relatie als het oprecht is 🤣.
Tussen door is ff op adem komen is wel ff lekker en dan kan je ff kletsen en dan ga ik voor een tweede of misschien zelfs wel een derde ronde. 😜
Want ik ga voor de twee uur en dan aan een stuk door red ik niet met mijn conditie 😜
 
En dat is nou net wat ze missen een dvp is hun vrouwtje althans in hun gedachte vandaar dat ze lange dates kiezen
Dat zal misschien wel voor sommigen zo zijn maar voor anderen niet hoor.
Je hebt ook mannen die graag uitgebreide seks hebben met alles erop en eraan.
Ik betaal liever voor 1 kwalitatieve seks sessie dan voor hetzelfde geld meerdere kortere neukpartijen.
 
Maandag was ik voor het eerst naar een privé-huis. Een maat van me die ook naar de dvp´s gaat vroeg hoe het daar was. ( is het proper, zijn ze vriendelijk etc)

daarna vroeg Hij wat heb je betaald? Ik zei 120€ voor 45min. Zijn reactie was zoveel?! Ik heb maar 50€ betaald in oostende bij de ramen. Dan was ik toch goedkoper. Dus ik vroeg voor hoe lang ben je geweest? 15 min zei hij.

ik zei tegen hem reken dat eens uit 3x50€=150€ en 3x 15 min=45 min. Ik heb 120€ betaald. 120€÷3= 40€. Dus was ik voor 15 min 10€ per 15 min door langer te blijven.
 
Indd vind ik ook 1uur of anderhalf uur is top
Doe d´r nog maar een uurtje bovenop. Vanaf mijn start wandelingen altijd min een uurtje maar de laatste jaren steeds 2 uur of meer. Het samen elkaar verwennen en opgeilen en teasen tot het neuken bijna als een vanzelfsprekendheid komt is toch het mooiste wat er is. En nadien dan innig dicht in elkaar gestrengeld blijven nagenieten voor je dan samen onder de douche springt. Zalig gewoon. Zelfs soms in de douche nog eens manueel bevredigd worden , hoe lekker kan het zijn. En neen dat lukt niet op minder dan een uurtje of twee, zeker niet in mijn hoofd.
 
Het topic over hoeveel tijd bij de ramen van eeuwige vrijgezel is samengevoegd met deze terwijl dit niet specifiek over de ramen ging en het samengevoegde deel wel, daardoor wordt het een beetje verwarrend, de reacties van de laatste pagina gingen dus puur over raambezoeken en niet over of het verstandig is om voor een uur te kiezen, de context is nu weg
 
Nu... niks fout met een korte date natuurlijk...
Dus... is het verstandig om voor een uur sex te kiezen... als je met max. 30min klaar bent? Neen! Bespaart je ook nog een mooi bedrag! Haha!

Maar... dat ze daarna (steeds weer) commentaar denken te moeten geven 'op die (andere) mannen' die... Terwijl zij dus geen flauw idee hebben...
 
Ik kom ook niet om te praten; gelijk actie zodra de deur dichtgaat. Ik kom altijd fris en fruitig binnen dus dat scheelt ook weer tijd met vooraf douchen. Meestal half uurtje betaal ik voor actie, bij sommige vaste dames betaal ik graag voor een uur actie. Praten doen we gratis achteraf in haar tijd míts zij het zelf graag wilt. Is wel een pluspunt voor een herhaalbezoek en kans op een hele loyale nette vaste klant maar ik stuur er niet op aan. Als ik moet douchen en op moet rotten ook prima; only business!
 
Ik ga of voor 45 minuten maar meestal een uur. Ik wil niet haasten en ook helemaal niet het gevoel hebben dat ik mij moet haasten oid. Daarnaast kom ik (helaas) moeilijker klaar dus een uur geeft gewoon een relaxtere setting. Als ik eerder klaar ben dan is dat ook prima.
 
Laatst bewerkt:
Zelden tot nooit problemen mee gehad, vaak was een uur zelfs nog te weinig.
Ik kom ook niet om te praten; gelijk actie zodra de deur dichtgaat. Ik kom altijd fris en fruitig binnen dus dat scheelt ook weer tijd met vooraf douchen. Meestal half uurtje betaal ik voor actie, bij sommige vaste dames betaal ik graag voor een uur actie. Praten doen we gratis achteraf in haar tijd míts zij het zelf graag wilt. Is wel een pluspunt voor een herhaalbezoek en kans op een hele loyale nette vaste klant maar ik stuur er niet op aan. Als ik moet douchen en op moet rotten ook prima; only business!
Op een asociale pop dat geen twee woorden tegen me zegt kruip ik ook niet op, geeft me meteen het gevoel dat ik toch maar een nummer ben,zij het zwaar tegen haar goesting doet en ze enkel en alleen maar voor de poen wil,dus daaaag beleving....
 
Laatst bewerkt:
Ik kom ook niet om te praten; gelijk actie zodra de deur dichtgaat. Ik kom altijd fris en fruitig binnen dus dat scheelt ook weer tijd met vooraf douchen. Meestal half uurtje betaal ik voor actie, bij sommige vaste dames betaal ik graag voor een uur actie. Praten doen we gratis achteraf in haar tijd míts zij het zelf graag wilt. Is wel een pluspunt voor een herhaalbezoek en kans op een hele loyale nette vaste klant maar ik stuur er niet op aan. Als ik moet douchen en op moet rotten ook prima; only business!
Het hangt ook af van klant tot klant. De ene wil only business. Wham bam thank you ma'am. Een andere klant heeft dan liever niet het gevoel dat het only business is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan