Is het verstandig om voor een uur seks te kiezen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Masr vertel even, heeft het geholpen een paar dagen onthouding?

Wel om sneller een erectie te krijgen, maar niet om klaar te komen. Het bezoek in zijn geheel heeft slechts een kwartier geduurd, inclusief uit- en terug aankleden, betalen, een korte babbel,... Het eigenlijke vrijen heeft nog geen tien minuten geduurd. Als ik ooit wil klaarkomen, zal ik wel voor drie kwartier of een uur móeten gaan, dat is ondertussen duidelijk. :oops: En ik had dus geen druppel alcohol gedronken.
 
Moet zeggen dat ik als dame inderdaad vaak tijdsdruk voel bij een half uurtje. Je weet namelijk nooit hoe lang een man erover doet om klaar te komen. Het voorspel en pijpen zal daardoor ook korter zijn.

Het ligt natuurlijk ook een beetje aan of je een afspraak erna hebt. Als dat niet zo is dan is uitloop natuurlijk geen probleem. Alleen vaak vergeten mannen dat een half uur betekend dat je jezelf ook weer moet opfrissen en aankleden in dit half uur. We gaan weer richting de winter, dus dan komen er ook steeds meer kledingstukken bij.
Een half uur leidt mijn inziens toch vaak tot ongenoegen... Kijk maar naar de vele frustraties op dit forum.

En... voor een eerste ontmoeting met een boeiende vrouw... is dat toch het laatste wat je wil! Je krijgt tenslotte maar één kans voor een goede eerste indruk. En... dat geldt voor beide partijen!

Dus... als je je huiswerk gedaan hebt... en je had een leuke conversatie met de dame in kwestie... neem dan gewoon 'de sprong in het diepe'... en ga ervoor!
(en gelukkig heb ik al lang geleden geleerd hoe je moet zwemmen!)

Niks leuker dan een heerlijke tijd met een mooie boeiende vrouw... met een leuke, ontspannen intro, een uitgebreid voorspel (heerlijk!)... wederzijdse orale bevrediging. En... dan... lusten & driften! Je leeft tenslotte maar één keer...
 
Mijn berichten met dit soort vragen / opmerkingen worden verwijderd met de volgende reden:

Je bericht in het onderwerp Is het verstandig om voor een uur seks te kiezen? werd verwijderd. Reden: Opschonen van off topic geouwehoer
Die melding heb ik ook gehad, daar moest ik even over nadenken maar ik denk dat dat vooral om de discussie tussen porky en twan ging en daar stonden onze berichten ook tussen maar het ging niet specifiek om die berichten maar meer om de 'ruzie' tussen porky en twan vermoed ik
 
Wel om sneller een erectie te krijgen, maar niet om klaar te komen. Het bezoek in zijn geheel heeft slechts een kwartier geduurd, inclusief uit- en terug aankleden, betalen, een korte babbel,... Het eigenlijke vrijen heeft nog geen tien minuten geduurd. Als ik ooit wil klaarkomen, zal ik wel voor drie kwartier of een uur móeten gaan, dat is ondertussen duidelijk. :oops: En ik had dus geen druppel alcohol gedronken.
Breek je eigen record, volgende keer 6 dagen onthouding, niet masturberen geen sex
 
Die melding heb ik ook gehad, daar moest ik even over nadenken maar ik denk dat dat vooral om de discussie tussen porky en twan ging en daar stonden onze berichten ook tussen maar het ging niet specifiek om die berichten maar meer om de 'ruzie' tussen porky en twan vermoed ik
Dan is het nogal kortzichtig van de moderatie zonder nu tegen iemand aan te willen schoppen. Hoop dat men dat wat selectiever willen / kunnen zijn dan.
 
Dan is het nogal kortzichtig van de moderatie zonder nu tegen iemand aan te willen schoppen. Hoop dat men dat wat selectiever willen / kunnen zijn dan.
Ik was ook even pissig, het zou handiger zijn als de naam van de moderator wordt vermeld, ik zou het wel prettig vinden om te zien wie welke beslissingen neemt
 
Wel om sneller een erectie te krijgen, maar niet om klaar te komen. Het bezoek in zijn geheel heeft slechts een kwartier geduurd, inclusief uit- en terug aankleden, betalen, een korte babbel,... Het eigenlijke vrijen heeft nog geen tien minuten geduurd. Als ik ooit wil klaarkomen, zal ik wel voor drie kwartier of een uur móeten gaan, dat is ondertussen duidelijk. :oops: En ik had dus geen druppel alcohol gedronken.
Alcohol is sowieso geen goed hulpmiddel voor onze hobby. Het helpt je niet en de dames vinden het ook niet echt prettig om het maar eens zacht uit te drukken.

Gewoon relaxed op bezoek gaan bij de dame van je keuze en het laten gebeuren., En gewoon een uurtje boeken of langer als je van jezelf weet dat je moeite hebt om binnen de tijd wat te bereiken.
 
Oh de meeste drinken bij mij gewoon, meestal een wijntje. Het helpt dan ook dat je wat meer tijd hebt dan een uur. Echter wel beperken ze zich vaak tot een paar wijntjes. Ze moeten vaak immers nog rijden. Heb nog nooit meegemaakt dat ze stomdronken werden. Wel heb ik dames aan de deur gehad die stijf stonden van de drugs. Dan bedank ik altijd vriendelijk.
 
Dat was ik, er waren weer een aantal meldingen binnengekomen. Over varkens, op de man spelen, een gif van Jason Mamoa, enz.

Onthouding heeft ook niet veel te maken met dit topic, maar vooruit.

Als ik bericht van een paar dagen moet gaan uitpluizen, dan kan ik meerdere bericht tegelijkertijd verwijderd. Vandaar dat jullie dezelfde reactie hebben. Iedereen apart een bericht sturen met de reden waarom kost teveel tijd.
 
Toen ik gisteren bij Bonita was, zei ze dat ze € 150 vraagt voor 45 minuten, dus drie keer zoveel als voor een kwartier. Bij Bonita neemt de prijs dus wel degelijk lineair toe naarmate je langer wilt blijven.

Bedoel je met "als je meer uren afspreekt" eigenlijk "meer tijd na elkaar", of bedoel je: "als je vaker bij dezelfde dame komt"?
Hij bedoelt meer uren achter elkaar.
 
Dat was ik, er waren weer een aantal meldingen binnengekomen. Over varkens, op de man spelen, een gif van Jason Mamoa, enz.

Onthouding heeft ook niet veel te maken met dit topic, maar vooruit.

Als ik bericht van een paar dagen moet gaan uitpluizen, dan kan ik meerdere bericht tegelijkertijd verwijderd. Vandaar dat jullie dezelfde reactie hebben. Iedereen apart een bericht sturen met de reden waarom kost teveel tijd.
Dank voor je melding maar het is toch de plicht van een moderator om eerlijk en oprecht om te gaan met berichten? Als het voor jouw teveel tijd en moeite kost om te controleren of berichten wel on topic zijn kan je toch niet oordelen of dat wel of niet zo is. Dan wordt het het toch lastig om een moderator te zijn?

En niet bedoeld om je nu aan te vallen hoor, maar ik ga van moderatie uit dat deze juist selectief te werk gaat en niet ter zak doende berichten corrigeert, aanpast of verwijdert. En niet dat er ineens een groep berichten wordt verwijdert omdat deze tussen een aantal niet ter zake doende berichten in stonden.
 
Als het voor jouw teveel tijd en moeite kost om te controleren of berichten wel on topic zijn kan je toch niet oordelen of dat wel of niet zo is.
Ik lees ze snel door en maak dan een keus. Dat mijn keus anders is dan jou keus is niet te voorkomen.

Maar deze discussie gaan we altijd wel houden.

Beetje offtopic gaan we nu maar, er staat momenteel een melding open met de vraag of iemand van ons 7 pagina van een dame wil gaan uitpluizen.

Daar heeft de melder wel een punt want er staat een hoop rommel in. Maar ga dat maar eens uitzoeken en iedereen proberen tevreden te houden.
 
Ik lees ze snel door en maak dan een keus. Dat mijn keus anders is dan jou keus is niet te voorkomen.

Maar deze discussie gaan we altijd wel houden.

Beetje offtopic gaan we nu maar, er staat momenteel een melding open met de vraag of iemand van ons 7 pagina van een dame wil gaan uitpluizen.

Daar heeft de melder wel een punt want er staat een hoop rommel in. Maar ga dat maar eens uitzoeken en iedereen proberen tevreden te houden.
Snap ik allemaal maar het gaat er toch niet om dat je iedereen tevreden moet houden? Gaat erom dat je de off topic berichten aanpakt en de rommel verwijdert. Maar wel selectief aub, en niet voor het gemak gewoon een aantal berichten verwijderen waarvan er een aantal wel on topic zijn. Dat is gewoon A niet eerlijk en heeft B niets met moderatie te maken.
 
Want iedereen heeft een vrouw.
Wij gaan jou toch ook niet bekritiseren dat je vreemd gaat ? Dus laat iedereen in zijn waarde.
Dit is een mening en geen kritiek , maar misschien wijkt die iets af van de standaard.
Naar een dvp gaan is niet vreemd gaan, want zij voorziet een man in zijn behoefte en aangezien mijn vrouw hier van af weet en er geen moeite mee heeft is mijn dvp bezoek absoluut geen vreemd gaan
 
Die melding heb ik ook gehad, daar moest ik even over nadenken maar ik denk dat dat vooral om de discussie tussen porky en twan ging en daar stonden onze berichten ook tussen maar het ging niet specifiek om die berichten maar meer om de 'ruzie' tussen porky en twan vermoed ik
Dat klopt ,ik was het zat en had de keuze, Twan volledig de grond in boren met als gevolg dat ikzelf weer eens de klos was en een poos niet meer kon reageren of gewoon een klacht indienen
Dat laatste leek me beter
 
Die melding heb ik ook gehad, daar moest ik even over nadenken maar ik denk dat dat vooral om de discussie tussen porky en twan ging en daar stonden onze berichten ook tussen maar het ging niet specifiek om die berichten maar meer om de 'ruzie' tussen porky en twan vermoed ik
Ik had geen ruzie hoor.
Ik heb mijn mening gegeven.
En wat iemand daar op antwoord maakt mijn helemaal niets uit.
Want ik heb helemaal niets met die toetsenbord helden.
Die denken dat ze een ander met woorden kunnen raken.
Mijn niet tenminste pas als iemand het is die mijn werkelijk kent zou ik het mijn aantrekken.
Maar absoluut niet van een vreemde. Daar heb ik zoals gezegd niets mee.
Dan denk ik altijd maar.
" je kunt beter over mijn fiets lullen als over mijn lul fietsen 😋😜😂)
 
Ik had geen ruzie hoor.
Ik heb mijn mening gegeven.
En wat iemand daar op antwoord maakt mijn helemaal niets uit.
Want ik heb helemaal niets met die toetsenbord helden.
Die denken dat ze een ander met woorden kunnen raken.
Mijn niet tenminste pas als iemand het is die mijn werkelijk kent zou ik het mijn aantrekken.
Maar absoluut niet van een vreemde. Daar heb ik zoals gezegd niets mee.
Dan denk ik altijd maar.
" je kunt beter over mijn fiets lullen als over mijn lul fietsen 😋😜😂)
Daarom had ik het tussen aanhalingstekens, wat ik bedoelde was dat andere berichten die daar tussen stonden ook waren verwijderd
 
Vaak weet je pas of je het uur vol gaat maken als je er even bent. Ik zou zelf nooit meer voor de 1e date een uur boeken, max 45min en waarschijnlijk 30 minuten. Maar er zijn er zeker waarbij ik uren zou kunnen verblijven.
 
Er is heel wat geschreven over prijzen, de tijd die men bij een (raam)dame doorbrengt,... Maar een poll als deze vond ik niet meteen. Vandaar het idee van deze.

Ik ben op 31 augustus begonnen met raamdames bezoeken. Andere vormen van prostitutie heb ik tot nu toe nog niet geconsumeerd. Ik bleef telkens 15 tot ongeveer 30 minuten. Nu lees ik hier en daar wel eens van mensen die voor een uur of nog (veel) langer gaan. De dame die ik laatst bezocht, stelde bij binnenkomst meteen voor om een uur te blijven, maar ik was niet van plan meer dan € 50 te geven, daarom bleef het bij twintig minuten in totaal. Ooit wil ik eens 45 of 60 minuten blijven, bij een dame die ik dan goed ken.
 
Langste keer was een uurtje. Weet ik nog heel goed. Het was in het Spijkerkwartier in Arnhem. Lang geleden dus.
Het was bij een leuke normale Nederlandse meid van eind 20. Ze deed het werk maar even tijdelijk, omdat ze na een financieel probleempje wat geld nodig had.
Ze was erg aardig en kon er ook leuk mee praten. Ze was blij dat ik een uurtje bleef. Ze vertelde dat ze het geld nodig had en fijn vond dat het van mij kwam en niet een of andere vieze ouwe vent. Haar woorden!
We zijn in bad begonnen. Knuffelen, pijpen en neuken. Ik bad neuken was toch niet zo makkelijk als dat ze dacht! haha
We hebben elkaar afgedroogd en zijn op bed verder gegaan. Na het komen nog even blijven liggen, knuffelen en kletsen. Ze bleek gewoon een man en kinderen te hebben.
Ik ging één keer per maand naar Arnhem. De maand erop haar niet meer gezien. Aan de ene kant dacht ik hopelijk is het nu financieel goed en hoeft ze dit werk niet meer te doen. Aan de andere kant had ik natuurlijk wel weer zin in haar... ;)
 
Rond de 45 minuten , lang geleden in het Arnhemse Spijkerkwartier daar zat altijd wel wat leuks, was met een blondine van rond de 22 , mooie en lieve meid, ben vaker bij haar daarna geweest maar helaas is die eerste keer bij haar nooit overtroffen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan