Is het verstandig om voor een uur seks te kiezen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga altijd voor half uurtje, bij zowel ramen als prive ontvangst. Bij ramen is een half uur meestal ook wel een half uur, maar je bent geen tijd kwijt met douchen (thuis gedouched voor vertrek, en fris altijd op bij wastafel voor en na). Bij prive ontvangst douche ik ter plekke altijd nog bij aankomst en bij vertrek. Meestal tellen de dames deze tijd niet mee, ben dan langer dan 30 minuten binnen. Voor mij prima zo, geen enkele behoefte aan een 2e finish in een uur tijd bijvoorbeeld.

Persoonlijk ga ik voor minimaal een uur en met badderen zelfs 2 uur.

Nu ben ik een persoon die altijd nieuwsgierig is naar de persoon. Als een dame mij goed bevalt kom ik graag terug als vaste klant.
Ik hou van rustig aan doen, masseren, olie, elkaar lekker geil maken en dan pas neuken. Dan is een vluggertje niet handig.

Ondanks die voorkeur is m'n leukste date een vluggertje met een kleine slanke jonge Roemeense op het Zandpad in Utrecht.

Ze gaf mij een tongzoen, we rukten elkaars broekjes naar beneden. Ik duwde haar tegen de muur en neukte haar in staande positie. Ik kwam klaar en rekende af. Daarna ging pas het gordijn dicht zodat ze discreet de sperma uit haar poes kon vegen. Totale actie was 4 minuten. :LOL:

Terug
Bovenaan Onderaan