Ik ga (bijna) altijd voor een uur. De eerste keer kom ik vaak vrij snel (na max. 15 minuten) en heb dan ruim de tijd voor een tweede ronde. Ik geef dit wel altijd van tevoren aan bij de dame en die vinden dat altijd prima
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls je dame kent en het is gezellig de sex is goed doe ik wel 4 uur ben ik de enigste als de dame het ook wil natuurlijkWat vinden jullie is het verstandig om voor een uur seks te kiezen? Ik denk dat een date van een uur vaak overbodig is omdat je in de praktijk toch niet zolang binnen blijft. Vaak genoeg meegemaakt dat een uur seks niet wordt afgemaak, je komt of zelf te snel klaar waardoor je kunt gaan of de dvp probeert je snel af te werken. Je kunt beter voor een halfuur kiezen of in sommige gevallen voor 45 minuten waar de afgesproken tijd wel vaak wordt afgemaakt.
Ik ga donderdag ook voor 4 uur. Laatste keer was 3 uur, heerlijk om de tijd te nemen.Als je dame kent en het is gezellig de sex is goed doe ik wel 4 uur ben ik de enigste als de dame het ook wil natuurlijk
Geweldig waarom niet als het kliktje kan net zo goed naar de ramen gaan. Als je een half uur gaat of zo kost wel wat en je betaald extra voor tongzoen en pijpe zonder als ze dat doen heerlijk de dame is ook meer relaxed beter als een paar gasten in een korte tijd je leerd elkaar beter kennen ookIk ga donderdag ook voor 4 uur. Laatste keer was 3 uur, heerlijk om de tijd te nemen.
Vanuit de dames kant is dit voor mij ook erg herkenbaar.Ik moet bekennen dat ik bij 1op1 minder snel een klik voel terwijl dit bij GBs geen enkel probleem is. Herkenbaar bij anderen?
Misschien ben je meer ingesteld op plezier maken dan een connectie met een dvp. Ik denk dat mannen die GBs bezoeken daar ook meer op zijn ingesteld.Bij dames die ik ken ga ik voor een uur. Bij onbekende dames start ik met een half uur. Ook als er lovende recensies online staan, ik wil toch eerst voelen of er een klik is.
Ik moet bekennen dat ik bij 1op1 minder snel een klik voel terwijl dit bij GBs geen enkel probleem is. Herkenbaar bij anderen?
Misschien ben je meer ingesteld op plezier maken dan een connectie met een dvp. Ik denk dat mannen die GBs bezoeken daar ook meer op zijn ingesteld.