Is sexjobs nog de moeite waard?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met de feestdagen werken ze bij SJ niet en na de feestdagen moeten ze eerst wennen dat ze weer moeten werken.:ROFLMAO:

Je kan terecht bij Kinky maar die hebben hetzelfde werkpatroon.:p
 
Ik had ook een nieuwe advertentie geplaatst en blijkbaar mislukt dit nu standaard.

1,5 maand geleden moest ik al eens een selfie opsturen met een krant met datum erbij. Toen was alles goedgekeurd.

Nu moet blijkbaar alles opnieuw ook nog met een document erbij. Sorry maar ik kan niet zien wat ze met die documenten gaan doen. Straks worden ze gehacked en ligt alles op straat. Of illegaal persoonsgegevens doorverkocht.
Ik kijk nergens van op. Daar ga ik dus niet aan beginnen tot ziens Sexjobs.

Denk dat er heel snel minder advertenties komen daar. Is denk ik al aan de gang.
 
Mag dit wettelijk gezien überhaupt wel?
De overheid zegt dit erover

Ik zou dat dus nooit aan SJ overhandigen. De kans op ID fraude ligt hierbij op de loer
 
De overheid zegt dit erover

Ik zou dat dus nooit aan SJ overhandigen. De kans op ID fraude ligt hierbij op de loer
Exact dat dus. Ik ga daar ook never nooit aan beginnen, dadelijk een hack of een onbetrouwbare medewerker die die gegevens door verkoopt en dan ben je gezien...

Nog erger; amateur dames gaan dat ook niet doen waardoor sj op den duur niks meer te maken heeft met waar het ooit voor opgericht is, namelijk: sex contact zoeken en vinden. Er zullen alleen nog professionele dames en clubs adverteren en talloze mannen die dagelijks gold advertenties kopen.

Leuk voor hen; dik geld verdienen maar heeft niks meer te maken met het oude sexjobs.nl van weleer.
 
Heb zelf ook al 3 dagen geleden een advertentie geplaatst die nog steeds op concept staat. Ik heb zelf ook geen moeite met een extra controle. Maar doe dat dan net zoals Happn of Tinder. Dus met een selfie en wellicht de verplichting minimaal twee fotos up te loaden. Nu zit er blijkbaar een team "handmatig" al die 4500 dickpicks goed of af te keuren. Is er serieus geen andere site?
Dan is die nog niet af, je moet dan blijkbaar nog iets doen.

Als die af is, dan staat ie bij offline met " in behandeling"
 
Ja zelfde heb ik nu ook.. zit al jaren op sexjobs met advertenties en nu opeens vragen ze om verificatie..

dat vind ik opzich nog geen probleem, betekent dan namelijk dat ze dit ook doen bij de vrouwen waardoor je zeker weet dat het een vrouw is..

Maar... ze vragen om id bewijs met documentnummer, dan een foto met gezicht en id bewijs, foto met gezicht en krant van vandaag en een normale foto..

Hele privacy is weg door dat gekloot... waar heb je uberhaupt het documentnummer voor nodig.. dat wordt enkel gebruikt om door te zetten naar overheids instanties.. ik zoek wel een andere site.. zal binnenkort vast wel een nieuwe website opduiken ipv sexjobs
Net als een hotel mogen ze dit niet zomaar vragen.
Daarnaast moeten ze kunnen aantonen dat het daadwerkelijk ook echt verwijderd is en niet nog ergens rondslingert waardoor het in verkeerde handen kan vallen.

Daarnaast met je ook naar hun identiteitsgegevens dan vragen, dat is net als bij de politie mag je ook naar hun identiteitsbewijs vragen (en nee een politiepas is geen identiteitsbewijs).
Dit weekend toevallig nog gedaan, een hoop bonje om gehad maar ik stond wel volledig in mijn recht.
 
Dan is die nog niet af, je moet dan blijkbaar nog iets doen.

Als die af is, dan staat ie bij offline met " in behandeling"
Ik kreeg inderdaad bericht dat ze twijfelde aan mijn identiteit. Terwijl de foto die ik gepost had op pending stond. Zaken die niks met elkaar te maken hebben. Ik kon me ook nergens verifieren. Ik heb nu alles verwijderd. Denk dat ik me maar weer eens wen tot nova mora. Ook al staan daar ook talloze nep profielen op.
 
Net als een hotel mogen ze dit niet zomaar vragen.
Daarnaast moeten ze kunnen aantonen dat het daadwerkelijk ook echt verwijderd is en niet nog ergens rondslingert waardoor het in verkeerde handen kan vallen.

Daarnaast met je ook naar hun identiteitsgegevens dan vragen, dat is net als bij de politie mag je ook naar hun identiteitsbewijs vragen (en nee een politiepas is geen identiteitsbewijs).
Dit weekend toevallig nog gedaan, een hoop bonje om gehad maar ik stond wel volledig in mijn recht.
U mag een opsporingsambtenaar niet naar een ID vragen (of ja; u mag alles vragen maar geen identificatieplicht) want u verricht geen opsporingshandelingen en bent niet bevoegd tot staande houden of vorderen als burger. Het tonen van een politiepas volstaat ter identificatie.

Dit ter zijde ;-).
 
Mijn account is vandaag ineens gesloten om voor mij mysterieuze reden... Had een aanpassing gedaan en een update. Ineens wordt ik uitgelogd en lukt inloggen niet meer, krijg enkel een rode balk zonder tekst. Mail naar de klantenservice is uiteraard nog niet beantwoord. Raar verhaal weer.

Echt een waardeloos platform geworden. Wat verlang ik terug naar de tijd voordat tease media daar de scepter zwaaide.

L82.

Komt waarschijnlijk omdat je een dubbel account hebt dan... dat zien ze direct.
 
Exact dat dus. Ik ga daar ook never nooit aan beginnen, dadelijk een hack of een onbetrouwbare medewerker die die gegevens door verkoopt en dan ben je gezien...

Nog erger; amateur dames gaan dat ook niet doen waardoor sj op den duur niks meer te maken heeft met waar het ooit voor opgericht is, namelijk: sex contact zoeken en vinden. Er zullen alleen nog professionele dames en clubs adverteren en talloze mannen die dagelijks gold advertenties kopen.

Leuk voor hen; dik geld verdienen maar heeft niks meer te maken met het oude sexjobs.nl van weleer.
Klopt, Sexjobs is waardeloos, minder advertenties zowel bij mannen als vrouwen, mede van die privé gegevens die ze vragen. Dames wordt ook alle privé gegevens gevraagd en je moest inderdaad maar eens iemand hebben die die privé gegevens lekt.

Men zoekt discrete dates, en SJ doet die discretie teniet door achter privé gegevens te vissen.
 
Elke 'concurrentie' zal ook meer moeten verifieren, inclusief fotos en real world id, omdat het juridisch anders niet houdbaar is voor zo'n partij, en zelfs als ze niet zelf voor de rechter worden gedaagd, er bv geen bank met hen zaken zal willen doen. Zie ook waarom het grootste deel van de content van bv xhamster niet in NL beschikbaar is. Platforms worden verantwoordelijk gemaakt voor hun content, op allerlei manieren, maar ze mogen vanwege weer andere regels eigenlijk veel niet vragen/bijhouden,. zodat het ze in de praktijk vrijwel onmogelijk wordt gemaakt dingen te doen op een manier die voor iedereen werkbaar is. Zie bv ook wat je moet doen om iets op OnlyFans te zetten tegenwoordig, je zou er om lachen als het niet zo triestig was. Dat is de toekomst waar we naartoe gaan, wen er maar aan.
 
Blijft natuurlijk ook wel onderbuikgevoel en boerenverstand gebruiken. Betaal nooit vooraf, als een advertentie of reactie te mooi klinkt dan is dat ook meestal echt zo, gebruik een speciaal mailadres en 2e telefoon nr of een kik/telegram account voor contact zodat je niet te achterhalen bent geef geen gevoelige details over jezelf prijs en stuur geen chantabele foto (instellen voor éénmalige weergave). Dan zit je al een heel eind goed...

Maak het oplichters en mensen met kwade bedoelingen ook niet te makkelijk.

L82.
 
Blijft natuurlijk ook wel onderbuikgevoel en boerenverstand gebruiken. Betaal nooit vooraf, als een advertentie of reactie te mooi klinkt dan is dat ook meestal echt zo, gebruik een speciaal mailadres en 2e telefoon nr of een kik/telegram account voor contact zodat je niet te achterhalen bent geef geen gevoelige details over jezelf prijs en stuur geen chantabele foto (instellen voor éénmalige weergave). Dan zit je al een heel eind goed...

Maak het oplichters en mensen met kwade bedoelingen ook niet te makkelijk.

L82.
Zo is dat! Maar ken een paar mannen die vrouwen mailen onder hun echte voor en achternaam (ja zo zoek je dus natuurlijk wel problemen - moest - er een dame tussen zitten met slechte bedoelingen) met de verwijzing naar iets anders: er zitten veel bendes op internet die zich voordoen als vrouwen met puur de intentie om geld af te troggelen van onschuldige mannen en om hen te chanteren met privé gegevens.
 
Sexjobs is voor mij de moeite niet waard, paar jaar terug.. (7 jaar) geleden had je nog wel wat legitieme advertenties ook onder de gratis gedeelte, maar begon meer en meer af te sterven. Zullen vast goeie en legitieme dames zijn of mensen op Sexjobs, maar de grootste gedeelte is nep.

Nummers op WHG allemaal storend of gevaarlijk, staan ze er niet op en je neemt wel contact op dan krijg je vage texten of vooraf betalen. Vaak aan de foto's en tekst op de advertentie kan je wel merken wat echt is of niet.


Jammer, alternatieven heb je niet echt wat een platform zoals dit biedt. Tenminste naast Kinky bedoel ik dan.
 
U mag een opsporingsambtenaar niet naar een ID vragen (of ja; u mag alles vragen maar geen identificatieplicht) want u verricht geen opsporingshandelingen en bent niet bevoegd tot staande houden of vorderen als burger. Het tonen van een politiepas volstaat ter identificatie.

Dit ter zijde ;-).
Ik mag dit zeker vragen en ik mag weigeren te tonen als hun het ook niet tonen.
Nee een politiepas is geen identiteitsbewijs.

En ja ik weet waar ik over praat ;)
 
SJ is niet helemaal naar de klote, maar wel ver op weg.
Als ik naar het aantal ads kijk in de regio, is er bijna niks actueels. Meeste een paar dagen oud.
Als ik dan hetzelfde op Kinky zoek ineens veel meer dan eerder. Emigratie op gang gekomen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan