Recensie Isabel, Amsterdam, Molensteeg 6-1 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand of Isabel ook aan trios deed?
Op het forum werd wel een trio beschreven hier:


Dus in het verleden deed ze het in ieder geval wel. Overigens niet uit eigen ervaring. Anderen kunnen misschien meer hierover zeggen.
 
Isabel nog nooit bezocht maar na het lezen van al die geile verhalen van mijn medewandelaars wil ik haar toch een keertje proberen. Wat zijn haar werktijden en hoe kan ik haar het beste herkennen als ik door de molensteeg loop? Ik wil haar misschien vandaag bezoeken. Ik hoor het graag!
 
Isabel nog nooit bezocht maar na het lezen van al die geile verhalen van mijn medewandelaars wil ik haar toch een keertje proberen. Wat zijn haar werktijden en hoe kan ik haar het beste herkennen als ik door de molensteeg loop? Ik wil haar misschien vandaag bezoeken. Ik hoor het graag!
Alles wat je wilt weten staar in de eerdere berichten, gewoon even de tijd nemen om ze te lezen.
 
Ik liep maandag door de Molensteeg en het bordje "Te Huur" was weg en de gordijnen gesloten. Toen ik er later mog eens door heen wandelde was het gordijn open, maar helaas geen Isabel. Dus ze is nog niet terug of werkt in een andere kamer.
 
Waar isabel staat is geen gordijn voor zover ik weet, ze zit in d'r stoel of niet, gordijn is nooit gesloten. Ze is terug, 10000% zeker en in de zelfde kamer ook nog... ze gaat rond 16.00 - 16.30 weg
 
Vandaar! Geen idee of ze een bordje heeft kan het me niet herinneren. Ik kom er niet vaak meer maar zie er nooit andere dames overdag, Isabel in het aangegeven raam en vaak is ook Maria er en die staat wat achteraf rechts.. ziet er Aziatisch uit maar is ook Dominicaans.
 
Vandaar! Geen idee of ze een bordje heeft kan het me niet herinneren. Ik kom er niet vaak meer maar zie er nooit andere dames overdag, Isabel in het aangegeven raam en vaak is ook Maria er en die staat wat achteraf rechts.. ziet er Aziatisch uit maar is ook Dominicaans.
Werkt die Aziatische dame Maria soms ook in de avond? Volgens mij heb ik haar laatst gesproken ze kwam arrogant over ben gelijk weer doorgelopen.
 
Gister en ook vandaag weer even binnen gelopen bij isabel. Gevraagd om mij te pijpen met sperma door slikken. Isabel antwoorde ja lekker. Wat kan ze goed pijpen heerlijk klaar gekomen in haar keel en bleef gewoon ongestoord door pijpen. En zuigen aan me eikel en met haar tong door pis gaatje om zeker van te zijn dat echt elke druppel er uit was gekomen. Geen sperma verloren gegaan. Wat is zij geil.
 
Isabel is daadwerkelijk een genot. Voorheen was Isabel wat voller, flink wat kilos kwijt geraakt. Dat neemt niet weg van haar kwaliteiten… vorige week binnen gewandeld en een rentree gemaakt in haar kamertje. Verassend genoeg pijpt ze nog steeds lekker zonder condoom en rimt zij alsof het niets is tot diep in je kont gat. In haar mond klaarkomen is zeker niet teveel gevraagd, ze doet het met genot. Daarnaast kan ze heel wat hebben, lekker doorgestoot tot ik niet meer kon… absoluut een herhalingsgevaar
 
Dinsdag wilde ik bij Isabel langs gaan maar zag niemand in het tweede raam. Er zat wel een dame op het trappetje die druk bezig was met haar telefoon. Ze had een zwarte bril op. Toen maar bij Leida langs gegaan.
 
Dinsdag wilde ik bij Isabel langs gaan maar zag niemand in het tweede raam. Er zat wel een dame op het trappetje die druk bezig was met haar telefoon. Ze had een zwarte bril op. Toen maar bij Leida langs gegaan.
Maandagmorgen was ik er om 10.00 uur, ook geen Isabel.
Dame met de zwarte bril is geloof ik Maria, doet soms ook wel trio met Isabel
 
@Beffer1953 en @makkebeer Ik ben de laatste paar weken ook wel een aantal keer door de Molensteeg gelopen en ik heb Isabel denk ik ook niet 1 keer gezien. Nou moet ik erbij zeggen dat ik haar nog nooit bezocht heb dus ik weet niet hoe ze er precies uitziet. Ik zie altijd alleen die vrouw op het trappetje zitten, die is altijd met haar telefoon bezig en kijkt nooit eens op, wie er ook langsloopt. Ik zou Isabel graag eens bezoeken, maar ze is zeker altijd bezet of niet aanwezig denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan