Stel je voor dat ik niet LadiesLover was, dan had ik nu geen recensie geschreven, want 29 mei al gedaan. Of ik had een korte recensie geschreven, ik doe een poging:
"Vandaag voor de tweede keer bij Amber geweest. Wat een leuke vrouw! Wat er op de kamer is gebeurd blijft tussen ons, maar de seks was heerlijk".
En klaar, hoe dat voelt? Nou in elk geval niet LadiesLover like, dus voor iedereen die niet van lange recensies houdt, je mag nu afhaken
Het valt nog niet mee om een afspraak te plannen met Amber stelde ik vorige week vast. Mijn geplande tijdstip was reeds volgeboekt en eigenlijk kon ik nog maar op één tijdstip terecht, direct in de ochtend.
Tsja, ik ben de moeilijkste niet en sommige dames zijn het ook gewoon waard om je agenda voor om te gooien. Hoewel, omgooien, zo drastisch is het ook allemaal niet, want het is niet zo dat mijn agenda al echt vol zat, meer zoiets als voorkeur.
Maar eigenlijk vind ik de ochtend ook wel prima, dus afspraak gepland en ik was benieuwd naar de tweede date. Het is soms toch wel even kijken of de verwachtingen van de eerste keer wederom waargemaakt worden.
Spoiler: jazeker en meer
Het was bij ons wederzien meteen duidelijk dat ook Amber het in elk geval leuk vond dat ik er weer was. Het is gewoon allemaal wat minder aftasten en eenmaal op de kamer vonden we elkaar al snel in onze gesprekken.
Amber heeft een hele fijne energie, het is alsof ik haar al veel langer ken en dat is ook wel iets wat ik zoek in een date. Jazeker, ik kom ook voor de seks, maar het onderlinge respect, de wel bekende klik, het hoort er voor mij allemaal bij.
Er zit overigens ook wel een keerzijde aan, maar die komt later wel aan de orde.
Na uitgebreid bijgekletst te hebben hielp ze me even bij het opfrissen en dat is helemaal niet vervelend. Ze kan heerlijk zoenen, maar dan ook echt tongzoenen, niet dat halfslachtige puntje van de tong, gewoon tongzoenen zoals je verwacht bij een
GFE.
Het kreeg een vervolg op bed en wat voelt het prettig als ze lekker even bij je komt liggen. Mijn handen strelen haar lichaam, raken haar mooie borsten aan en haar tepels kneed ik zachtjes tussen mijn vingers. Alles ademt respect en de atmosfeer is gemoedelijk en rustgevend.
Ze begint me voorzichtig te pijpen en wat doet ze dat lekker! Met gevoel, afwisselend, puur genot. Ze draait met haar poes mijn kant op en we vervolgen in standje 69. Geweldig, zelfs zo geweldig dat ik even af moet kloppen.
Ik vraag haar op haar rug te gaan liggen en ik vervolg het likken. Wat intiem als ze haar benen om mij heen klemt. Wat een feest om haar frisse poes te likken. Het is simpelweg ultiem genot.
Met een techniek die weinig dames zo beheersen zorgt ze ervoor dat het condoom met haar mond wordt aangebracht. Dit verklapt haar professionaliteit en ervaring. Ze vraagt welk standje en ik kies voor missio, want anders is het feest snel voorbij.
Ook bij deze daad klemt ze haar benen om me heen, het is heerlijk, het is intiem zoals intiem bedoeld is. Ik vraag om te wisselen naar doggy en ook dit standje is geweldig.
Ik kies ervoor om mezelf uiteindelijk klaar te laten trekken, maar dat was niet handig. Ik merk dat de tijd bijna voorbij is en ik heb mijn tijd nodig. Uiteindelijk maak ik het zelf af en kom ik alsnog lekker klaar.
We grappen tegen elkaar dat we de volgende keer even wat beter time management moeten toepassen. Maar laat ik duidelijk zijn, dit doet helemaal niets af aan de ervaring! Het is mijn eigen keuze om nog even te wisselen, terwijl ik het gewoon in doggy had moeten afmaken.
Soms ben ik misschien wel te eerlijk in mijn recensies, maar zo ben ik nu eenmaal. Ik vertel wat er is gebeurd en ook als ik een foutje maak mag dat gewoon benoemd worden.
Amber is echt een geweldig mens, lief, respectvol en vol passie in bed. Ze is als een handschoen die mij perfect past. Wat is het toch altijd fijn om dat soort dames tegen te komen. Maar als ik een beetje ego toelaat, is het misschien ook wel een beetje "wie goed doet, goed ontmoet".
Dankjewel lieve Amber, ik heb weer genoten! Tot snel