WHEM Isabela Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteravond op bezoek bij deze dame. Via whatsapp contact gehad. Ik vroeg om pijpen zonder en dat doe ze maar moest wel een face time check doen. Want ze wil je lul eerst zien om je hygiëne te zien. Daarna kreeg ik gelijk het adres en foto's met instructies om te komen. Het is even zoeken want is net een doolhof daar. Eenmaal aangekomen deed deze dame de deur open. Binnen is wel schoon met meerdere kamers en paar trappen douche is aanwezig om te verfrissen maar wel weer trappen op. Eenmaal in haar kamer geld overhandigd en de laatste onderhandelingen gedaan. Uitgekleed en op bed liggen ging ze met baby doekjes even verfrissen. Dame hou erg van hygiëne. Pijpen is zonder cd met veel spuug. Hebt echt een latina techniek in huis. Ging wel aardig diep. Maar niet vol uit zal ik zeggen. Ballen likken is wel ok. Wisselt af met likken en deed dat op een geile manier. Ze probeer je te vermaken maar bepaalde klik zit bij mij niet in. Stopte na 5 min met pijpen maar ik vroeg of ze door kan gaan. Geeft haar goeie compliment en moedig haar beetje aan en dan doet ze meer haar best. Dan merk je pas wat ze in huis hebt. Even later vraag ze tot over om sex. Cd erom. Beetje glijmiddel erbij en ze begon cowgirl te doen. Is niet helemaal mijn ding maar dat deed ze ok ook kan je lekker bij haar borsten en ze laat je lekker likken. Ik moest haar afremmen anders kom ik snel klaar. Over op doggy. Ze deed weer wat glijmiddel erbij en ik pakte haar van achteren tijden doggy ging ze twerken en als je daar van houd is dat echt een feest. Ik begon harder te stoten en ze wordt geiler en kreunde harden. Ik spoot tenslotte cd vol en bij laatste paar stoten trok zij al eruit wat eigenlijk niet het fijne ervan. Probeerde nog even verder af te trekken zodat de laatste lading nog eruit komt. Kreeg snel baby doekjes om cd te verwijderen en om te verfrissen en een after talk tijdens omkleden en weer richting deur. Voor het spuiten op lichaam is €20 extra. Klaar komen in mond doe ze niet bij eerste keer. Foto 1 lijkt het meest op haar. Ik denk niet echt aan herhaling. Maar je kan tot diep in de nacht bij haar terecht dat is wel een plus punt. Klik zit helaas net niet in. En dat latina lichaam is ook niet mijn ding. Je moet maar van houden. Kan best leuk zijn voor sommige
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan