Beffer2025
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Link naar advertentie
- https://a.rl.be/photos/512/800/rnl/1415164/emma-20251205155036.avif
- Totale kosten (in euro)
- 120
Zag de foto's van Isabela vandaag op RL verschijnen. Ik ging meteen douchen en stapte in de
. Op naar Kontich, irritante file, met de hele rit veel erotische gedachten.
Jenny zei dat Isabela nog
minuten bezig was dus namen we plaats in het salon. Krijg altijd wat nuttige tips mee van Jenny. Isabela is jong en onervaren (eerste keer aan het werk in dit vak?). Stevig gebouwd met mooi gezichtje. "Goed dat je er bent" zei Jenny. Ze heeft iemand als jou nodig die haar zachtjes gaat roderen
. Oké Jenny, komt in orde.
Als er een nieuwe aankomt zegt Jenny altijd tegen de dame "er is goed volk". Prettig om zo een date te starten! Love you
Jenny
.
Isabela is een 27-jarige Colombiaanse, woonachtig in de buurt van Valencia. Chubby met op deze leeftijd alles nog goed vast en strak. Buik toch groter dan op de foto's, dus niet 100% recent. Pruik, grote latina kont en vrij groot van gestalte. Chocolade
huidskleur. Ergens zit een Italiaans accent in haar Spaans. Familielid woont daar.
Maar vooral…wat een lieve en zachtaardige dame. Een open boek. Top!
Samen elkaars intieme delen wassen
in de
kamer. Wat een gekreun!
Hoorde nog klanten vragen naar Isabela die daarna terug huiswaarts keerden.
Tongzoenen
meteen passioneel. Na een pijpbeurt, goed diep, teelballen en voorzichtig kontlikken was het duidelijk dat Isabela nood had aan klaarkomen.
Haar lichaam en borsten uitvoerig aan het zoenen
en toen ik beneden kwam was daar de waterval Cascada La Chorrera. Stevig beffen en tegelijk vingeren. Meerdere klaarkom momentjes en dan bam
. Tongzoenen en blijven vingeren…er moest nog meer komen. Twee vingers erin en tegen een stevig tempo. Isabela stimuleerde haar clitoris. Bingo
.
Stevig knuffelen
en tongen en pijbeurt 2. Ze had nog geen massage olie dus gebruikte ze de mijne voor een sensuele titfuck. Ik was zo botergeil en schoot haar mondje vol
. Ze liet de sperma over haar mond lopen en pijpte verder.
Veel knuffelen en tongzoenen, schuren met mijn scrotum maakte haar weer wild. Nog maar eens vingeren. Denk dat ze dit het volledige uur kan volhouden. Hete poes!
Over naar een massage voor mij. Middelmatig. Heb mijn olie achtergelaten, enjoy!
Een tweede ronde is er niet van gekomen. Volgende keer neuk ik dat lekkere strak kutje.
We bleven lang knuffelen
, passioneel tongzoenen
en praten
. Tien minuten over tijd en gaan opfrissen.
Isabela zei gedurende de date wel 10-keer "Qué lindo eres" en
keer "wanneer kom je terug".
Geef haar 3,6
afgerond naar 4 gezien haar, schattigheid, naturel DNA en heerlijke persoonlijkheid.
Jenny zei dat Isabela nog
Als er een nieuwe aankomt zegt Jenny altijd tegen de dame "er is goed volk". Prettig om zo een date te starten! Love you
Isabela is een 27-jarige Colombiaanse, woonachtig in de buurt van Valencia. Chubby met op deze leeftijd alles nog goed vast en strak. Buik toch groter dan op de foto's, dus niet 100% recent. Pruik, grote latina kont en vrij groot van gestalte. Chocolade
Maar vooral…wat een lieve en zachtaardige dame. Een open boek. Top!
Samen elkaars intieme delen wassen
Hoorde nog klanten vragen naar Isabela die daarna terug huiswaarts keerden.
Tongzoenen
Haar lichaam en borsten uitvoerig aan het zoenen
Stevig knuffelen
Veel knuffelen en tongzoenen, schuren met mijn scrotum maakte haar weer wild. Nog maar eens vingeren. Denk dat ze dit het volledige uur kan volhouden. Hete poes!
Over naar een massage voor mij. Middelmatig. Heb mijn olie achtergelaten, enjoy!
Een tweede ronde is er niet van gekomen. Volgende keer neuk ik dat lekkere strak kutje.
We bleven lang knuffelen
Isabela zei gedurende de date wel 10-keer "Qué lindo eres" en
Geef haar 3,6
Laatst bewerkt: