Vrouw wil met mij naar de wallen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

driepoot

Newbie
5
12/06/25
3
t vrouwtje wilt een lang weekend naar amsterdam, en dan wilt ze ook over de walletjes lopen omdat ze dat nog nooit gezien heeft. gewoon kijken natuurlijk neuken wilt ze al 4 jaar niet. probleem is dat ik daar juist daarom dus wel eens kom en "bekende" heb laten we zeggen. sta er niet op te wachten als die dan de bek open trekt of zo als ik daar met men vrouw sta. zal wel ervan uitgaan dat ze discreet zijn daar, maar toch niet zo'n zin in deze situatie. wil ook geen argwaan trekken door te weigeren met haar er heen te gaan . iemand tips voor deze situatie?

Ja de bekende waar je wel eens komt zal op bepaalde tijden werken toch? Werkt ze in de avond dan met je vrouw overdag naar de wallen of andersom. Kortom de dames waar je komt ontwijken. Lukt dat niet dan maar ervan uit gaan dat de dames discreet zijn. Ik ben ooit eens met een vrouwelijke collega naar Amsterdam met de trein gegaan en wie kom ik op CS tegen off al people? Ja mijn vaste dvp. En die was discreet. Weigeren met haar erheen te gaan is geen optie denk ik.

Ja de bekende waar je wel eens komt zal op bepaalde tijden werken toch? Werkt ze in de avond dan met je vrouw overdag naar de wallen of andersom. Kortom de dames waar je komt ontwijken. Lukt dat niet dan maar ervan uit gaan dat de dames discreet zijn. Ik ben ooit eens met een vrouwelijke collega naar Amsterdam met de trein gegaan en wie kom ik op CS tegen off al people? Ja mijn vaste dvp. En die was discreet. Weigeren met haar erheen te gaan is geen optie denk ik.
bekene als in meervoud. ik lees online dat dat "bekenen" moet zijn in zuiver hollands. niet mn sterkste punt spellen. dus om ze allemaal te ontwijken lijkt lastig, maar ja je hebt wel een punt. en die anekdote van je dvp op cs vind ik fijn te horen. zullen natuurlijk zelf ook geen gezijk willen en weten dat hun klantenbestand grotendeels mannen in mijn situatie moeten zijn.

Ik weet niet... ik geloof gewoon niet dat dames zo lang zonder seks kunnen. Volgens mij gaat je vrouw dan echt vreemd, sorry ik wil mensen niet achterdochtig maken ofzo, maar come on? 4 jaar lang no sex en dan wel in een relatie zitten? Vrouwen hebben notabene een clitoris.... als ze daar al aan zitten, worden ze opgewonden. Doe een steekproef rond haar ongesteldheid, dus de dagen ervoor en de dagen erna en waar ze dan uithangt... als ze dan 'borrels op werk' heeft of avonden met vriendinnen, zou ik eens een x gaan kijken ofzo maar dan wel op een afstandje uiteraard. Ik weet niet, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt in een relatie (mijn relaties heb ik altijd regelmatig sex gehad, ben dan wel keihard bedrogen dat wel ja...), dus ik geloof dat zelf gewoon niet.
En woorden komen bij mij dan echt niet binnen, ik zou blijven zoeken totdat ik wat vind.. tenzij er uiteraard iets speelt, hormonaal ofzo maar een vrouw die je thuis niet bevredigt (een HJ kan toch wel?).... ik vind dat echt ASO, dan wil je gewoon dat je man vreemdgaat of iemand anders vindt want come on... vrouwen weten toch wel hoe horny wij mannen van nature zijn? Ik heb het echt te doen met de wandelaren die zo'n vrouw/ vriendin hebben 😞 en heb het al een paar x eerder gezegd, voordat ik op dit forum zat, vond ik mannen die vreemdgingen fucking klootzakken maar door alle verhalen hier, ben ik het echt beter gaan snappen maar tegelijkertijd blijf ik erbij dat die dames vast een ander hebben.

t vrouwtje wilt een lang weekend naar amsterdam, en dan wilt ze ook over de walletjes lopen omdat ze dat nog nooit gezien heeft. gewoon kijken natuurlijk neuken wilt ze al 4 jaar niet. probleem is dat ik daar juist daarom dus wel eens kom en "bekende" heb laten we zeggen. sta er niet op te wachten als die dan de bek open trekt of zo als ik daar met men vrouw sta. zal wel ervan uitgaan dat ze discreet zijn daar, maar toch niet zo'n zin in deze situatie. wil ook geen argwaan trekken door te weigeren met haar er heen te gaan . iemand tips voor deze situatie?
Een goede Dame is discreet, en zal je niet groeten als je in gezelschap bent.

Weet natuurlijk niet welke straten de dames precies staan waar je bekend mee bent, maar probeer die gewoon te mijden. Je vrouw weet er vast ook de weg niet dus stippel een route uit waarmee je niet in die straten komt. Sowieso is voor veel toeristen een wandeling over de wallen volgens mij niet veel meer dan een rondje over de Oudezijds.

Ik weet niet... ik geloof gewoon niet dat dames zo lang zonder seks kunnen.
Ik weet niet hoe oud de vrouw van TS is.
Maar misschien pakt ze de Satisfier als hij niet thuis is?
En ik heb gemerkt dat vrouwen het soms eerder bij andere vrouwen zoeken dan bij andere mannen wanneer hun partner hen niet de aandacht geeft die ze nodig gebben. Zij geen aandacht, de man geen seks.
Doe een steekproef rond haar ongesteldheid, dus de dagen ervoor en de dagen erna en waar ze dan uithangt
Je bedoelt rond de ovulatie?

Ik denk echt niet dat wanneer een DVP jou met een vrouw ziet ze uitgebreid gedag gaat zeggen of een blik van herkenning geeft. En mocht ze zwaaien gewoon terugzwaaien daar is toch niks mis mee?

Maar los daarvan. Kun je het niet bespreekbaar maken? Als je thuis al 4 jaar geen seks meer hebt zal ze toch wel begrijpen dat jij die behoefte wel hebt? Misschien is een wandeling over de wallen wel een goed openingspunt voor een dergelijk gesprek.

Geen zorgen maken, gewoon genieten en 45% kans dat je vrouw na het zien van die dames wel een keer van bil wil, voor het allerlaatst.

In Arnhem is al lang geen rosse straat meer maar destijds namen de agenten weleens een gast van een politiekorps uit elders in Nederland mee door de stad en ook naar deze buurt. Soms bespraken de wijkagenten (die goed bekend waren bij de dvp's) tevoren het aangekondigde hoge bezoek en dan deed een van de vrouwen alsof ze de hoge ome van bijvoorbeeld Utrecht goed kenden, "Hee Daniël! Dát is lang geleden!" en Daniël wist zich dan geen houding te geven ;-)

Ik weet niet... ik geloof gewoon niet dat dames zo lang zonder seks kunnen. Volgens mij gaat je vrouw dan echt vreemd, sorry ik wil mensen niet achterdochtig maken ofzo, maar come on? 4 jaar lang no sex en dan wel in een relatie zitten? Vrouwen hebben notabene een clitoris.... als ze daar al aan zitten, worden ze opgewonden.
Natuurlijk kan dat wel en je weet ook niet hoe oud ze is.

Ik weet niet... ik geloof gewoon niet dat dames zo lang zonder seks kunnen. Volgens mij gaat je vrouw dan echt vreemd, sorry ik wil mensen niet achterdochtig maken ofzo, maar come on? 4 jaar lang no sex en dan wel in een relatie zitten? Vrouwen hebben notabene een clitoris.... als ze daar al aan zitten, worden ze opgewonden. Doe een steekproef rond haar ongesteldheid, dus de dagen ervoor en de dagen erna en waar ze dan uithangt... als ze dan 'borrels op werk' heeft of avonden met vriendinnen, zou ik eens een x gaan kijken ofzo maar dan wel op een afstandje uiteraard. Ik weet niet, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt in een relatie (mijn relaties heb ik altijd regelmatig sex gehad, ben dan wel keihard bedrogen dat wel ja...), dus ik geloof dat zelf gewoon niet.
En woorden komen bij mij dan echt niet binnen, ik zou blijven zoeken totdat ik wat vind.. tenzij er uiteraard iets speelt, hormonaal ofzo maar een vrouw die je thuis niet bevredigt (een HJ kan toch wel?).... ik vind dat echt ASO, dan wil je gewoon dat je man vreemdgaat of iemand anders vindt want come on... vrouwen weten toch wel hoe horny wij mannen van nature zijn? Ik heb het echt te doen met de wandelaren die zo'n vrouw/ vriendin hebben 😞 en heb het al een paar x eerder gezegd, voordat ik op dit forum zat, vond ik mannen die vreemdgingen fucking klootzakken maar door alle verhalen hier, ben ik het echt beter gaan snappen maar tegelijkertijd blijf ik erbij dat die dames vast een ander hebben.
Als hier een week geen sex is dan word ik al chagrijnig. Net een vent zegt mn man altijd haha. 4 jaar is idd heel lang...

Terug
Bovenaan Onderaan