Vrouw wil met mij naar de wallen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja.
Communicatie tegenwoordig is zero bij veel mensen.
Misschien moet je gewoon met je vrouw beginnen sms'en, en dickpics sturen, want iedereen zit tegenwoordig op het degoutante af op die gsm te tokkelen en te kwijlen en zich te laten beïnvloeden door al die praatjes uit vrouwen-rn mannen blaadjes.
Eigenlijk beetje zielige wereld aan het worden.

Een goede Dame is discreet, en zal je niet groeten als je in gezelschap bent.
Ik heb zelf de ervaring met een eigenaar/gastheer van een privéhuis in mijn regio. Juist omdat het in mijn regio is kom ik er dus niet vaak (hoe hoog is de nood zonder te willen reizen), maar ik kom hem wel eens tegen. Een keer zelfs tijdens mijn werk. Nou hij negeerde me volkomen. Prima toch. En buiten op straat tegenkomen dan is hij nooit de eerste die groet. Hij wacht af wat ik doe en als ik groet, groet hij terug. Prima.

Laatst bewerkt:
Tja.
Communicatie tegenwoordig is zero bij veel mensen.
Misschien moet je gewoon met je vrouw beginnen sms'en, en dickpics sturen, want iedereen zit tegenwoordig op het degoutante af op die gsm te tokkelen en te kwijlen en zich te laten beïnvloeden door al die praatjes uit vrouwen-rn mannen blaadjes.
Eigenlijk beetje zielige wereld aan het worden.
Herken ik bij mij niet

Ik was met mijn (ex-)madam in de stad en parkeer mijn wagen altijd op dezelfde plaats. Dan wandelen we in de buurt van het SKW. Nu kwam ik daar ook een dame tegen waar ik regelmatig naartoe ging. De eerste keer ging het nog goed, maar nadien voelde ik dat er een haar in de boter zat. Ze zei dat alles in orde was, maar de laatste keer was ik 10 minuten binnen en moest ik er een eind aan breien of bijbetalen. Wat ik niet heb gedaan, maar dat was ook het einde van een dame die ik al zeker 3 jaar bezocht.

Volgens mij weet ze al dat jij naar de wallen gaat om te neuken.
Nu wil ze mee om je reactie te zien en of je wel of niet kan acteren.
Kan, maar hoeft totaal niet .
Voor veel mensen ¨buiten de kring" is het gewoon een stoute/spannende bezienswaardigheid , "moet je een keer gezien hebben".

Hij kan alvast oefenen in het verbaasd, verontwaardigd of geshoqueerd meelullen na afloop .
Onder collega's - als het onderwerp eens ter sprake komt , eventueel naar aanleiding van het een nieuwsbericht of docu hoor je ook wel aan commentaren dat sommigen echt geen ervaring (of vermoeden) hebben.

Anyway: you're fucked.

Nou nee, dat is z'n probleem , dat is ie al vier jaar niet meer. Iig niet door de eega.

Ik was met mijn (ex-)madam in de stad en parkeer mijn wagen altijd op dezelfde plaats. Dan wandelen we in de buurt van het SKW. Nu kwam ik daar ook een dame tegen waar ik regelmatig naartoe ging. De eerste keer ging het nog goed, maar nadien voelde ik dat er een haar in de boter zat. Ze zei dat alles in orde was, maar de laatste keer was ik 10 minuten binnen en moest ik er een eind aan breien of bijbetalen. Wat ik niet heb gedaan, maar dat was ook het einde van een dame die ik al zeker 3 jaar bezocht.
Dit is apart man. Zoals ik het zie heb je niks verkeerds gedaan. Of je zou tegen die dvp gezegd moeten hebben, dat er geen vrouw in je leven is. Dan zou je glashard gelogen hebben, en is er iets te zeggen voor haar reactie.

Kan, maar hoeft totaal niet .
Voor veel mensen ¨buiten de kring" is het gewoon een stoute/spannende bezienswaardigheid , "moet je een keer gezien hebben".

Hij kan alvast oefenen in het verbaasd, verontwaardigd of geshoqueerd meelullen na afloop .
Onder collega's - als het onderwerp eens ter sprake komt , eventueel naar aanleiding van het een nieuwsbericht of docu hoor je ook wel aan commentaren dat sommigen echt geen ervaring (of vermoeden) hebben.

Nou nee, dat is z'n probleem , dat is ie al vier jaar niet meer. Iig niet door de eega.

Naaah, nee.
Ze weet het. En zijn acteren helpt daar niets aan want ze zal het eerder zien aan de reactie van de dames achter het raam.
Vrouwen zijn een pak subtieler in dat soort zaken. 😁

Ik kwam een paar jaar geleden op een braderie, waar ik samen met mijn vrouw liep, een dvp tegen waar ik twee dagen eerder nog op bezoek was geweest.

In eerste instantie schrok ik me een hoedje maar toen we elkaar passeerden kreeg ik enkel een klein glimlachje. Eenmaal thuis stond ik er dusdanig heet van dat ik er na het weekend direct weer op bezoek ben geweest :)

Ik kwam in de supermarkt een paar keer een dame tegen die mij bekend voorkwam en had dat ook eens tegen mijn vrouw gezegd. Ik kwam er uiteindelijk achter dat ze weleens bij Meiden v Holland kwam. Stel je voor dat je er met je vrouw loopt en iemand achter je zegt heeee dat is …… van MvH.

Beetje offtopic maar moest er even aan denken.

Ze weet het. En zijn acteren helpt daar niets aan want ze zal het eerder zien aan de reactie van de dames achter het raam.

Op uitgaansavond krijg je echt geen reactie als je niet voor het raam gaat staan.
Gewoon sjokken in die massa en kijken alsof het nieuw voor je is.

Vrouwen zijn een pak subtieler in dat soort zaken. 😁

We kennen OP amper, en z'n vrouw al helemaal niet .
Meer dan genoeg vrouwen die ziende blind zijn .
Voor een hoop , laten we zeggen ietwat provinciale types is "red light district" gewoon een spannende attractie waar je dan met een vaag excuus ('we zijn nu toch al in Amsterdam en het is de kortste route terug' ) eens een keer wilt kijken.

Alleen OP moet inschatten of dat de insteek van z'n vrouw is of dat het een test van herkenning is.

Terug
Bovenaan Onderaan