Ik weet niet... ik geloof gewoon niet dat dames zo lang zonder seks kunnen. Volgens mij gaat je vrouw dan echt vreemd, sorry ik wil mensen niet achterdochtig maken ofzo, maar come on? 4 jaar lang no sex en dan wel in een relatie zitten? Vrouwen hebben notabene een clitoris.... als ze daar al aan zitten, worden ze opgewonden. Doe een steekproef rond haar ongesteldheid, dus de dagen ervoor en de dagen erna en waar ze dan uithangt... als ze dan 'borrels op werk' heeft of avonden met vriendinnen, zou ik eens een x gaan kijken ofzo maar dan wel op een afstandje uiteraard. Ik weet niet, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt in een relatie (mijn relaties heb ik altijd regelmatig sex gehad, ben dan wel keihard bedrogen dat wel ja...), dus ik geloof dat zelf gewoon niet.
En woorden komen bij mij dan echt niet binnen, ik zou blijven zoeken totdat ik wat vind.. tenzij er uiteraard iets speelt, hormonaal ofzo maar een vrouw die je thuis niet bevredigt (een HJ kan toch wel?).... ik vind dat echt ASO, dan wil je gewoon dat je man vreemdgaat of iemand anders vindt want come on... vrouwen weten toch wel hoe horny wij mannen van nature zijn? Ik heb het echt te doen met de wandelaren die zo'n vrouw/ vriendin hebben

en heb het al een paar x eerder gezegd, voordat ik op dit forum zat, vond ik mannen die vreemdgingen fucking klootzakken maar door alle verhalen hier, ben ik het echt beter gaan snappen maar tegelijkertijd blijf ik erbij dat die dames vast een ander hebben.