Recensie Isabella, Amsterdam (vh Rotterdam) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DonaldDucky

Stamgast
486
29/09/21
450
64
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6069960-isabella
Totale kosten (in euro)
350
Voor mij in 1 woord te beschrijven.

FANTASTISCH

Wil haar eigenlijk niet delen, bang dat ze volgeboekt raakt. Maar op zich niet erg voor mijn portomonnee. Anders ben ik er wekelijks!

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Heb je nou 100 extra betaald voor deepthroat?
Hoi Rob,

Helaas wel, het was deepthroat maar niet stevig diep en sloppy.

Vandaag 2e keer langsgeweest, helaas niet zo fantastisch als de 1e keer.

De dame en de dienstverlening is wel nog steeds heerlijk!

Na 30 minuten ging de wekker en stopte ze en stond ze op. Helaas zelf afgemaakt kijkend naar haar mooie lichaam terwijl ze al met andere dingen bezig was om de volgende te ontvangen.

In die 30 minuten kwam ik binnen, gegroet, uitgekleed, gedouched afgedroogd en vervolgens weer gesprayd en toen zijn we begonnen.

Ik heb ook aangegeven dat ik het dit keer niet zo leuk vond als de vorige keer.

Ik denk dat de vorige keer het leuk was omdat ze niet volgepland was.

Ik kwam de kamer binnen en je merkte gewoon dat ze net van bil is geweest en de volgende stond waarschijnlijk ook al klaar om binnen te komen.

IK geef haar een voordeel van de twijfel en ga een keer langs wanneer ik weet dat ze niet volgeboekt is.
De sex is heerlijk!

Laatst bewerkt:
Dat weet ik niet maar de eerste afspraak ging ze voor èn na met mij mee onder de douche. De tweede keer bleef ze op het bed en zei ze dat ik niet te veel geluid moest maken. Haar locatie was niet ideaal, zeker de tweede locatie in Rotterdam.

In R'dam waren het geen hotels. Eerste locatie wat sinister van buiten maar binnen wel prima. Tweede locatie blijkbaar erg gehorig want ik moest stil zijn. Smalle douche en met een constant piepje van een alarmsysteem uit het trappenhuis.

In R'dam waren het geen hotels. Eerste locatie wat sinister van buiten maar binnen wel prima. Tweede locatie blijkbaar erg gehorig want ik moest stil zijn. Smalle douche en met een constant piepje van een alarmsysteem uit het trappenhuis.
ok duidelijk broeder ik heb zelf gelukkig nog geen rare locaties mee gemaakt wel dat je moet afdrogen met keukenrol en 1 keer lag er een lijntje op de tafel met wit poeder had ik ook nog nooit mee gemaakt wel dat er soms ruikt naar wiet op de kamer of alcohol dat gebruiken sommige dvp thuis ontvangst

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan