Isabella, Luna Piena, Brustem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fueo23

Newbie
5
13/04/25
2
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Zonet een bezoekje gebracht aan de Luikersteenweg, Isabella in de Luna Piena viel me op, stond heel enthousiast te dansen en wat een lichaam. Klein slank, maar wel mooie natuurlijke borsten en billen.
Ik reed binnen en ze kwam direct heel enthousiast aan de achterdeur staan om me te begroeten. Dan naar de kamer, het financiele afgehandeld, ook fijn ze vraagt voor je betaald wat je leuk vind en of er bepaalde dingen zijn die je liefst wel of niet wilt doen.
Ze vertelt ook veel over zichzelf en ze gaf aan dat ze leuk vond dat ik vriendelijk en rustig was, omdat veel mannen blijkbaar zeer arrogant en verbaal agressief zijn daar.
Haar prijs viel ook zeer goed mee, vergeleken met anderen op dezelfde baan. Nu was dit misschien omdat ze wat slechtere (arrogante) klanten had gehad en ze het eens fijn vond om een vriendelijke rustige heer te ontvangen.

Begint met PZC, daarna vraagt ze welk standje je het leukste vind om te beginnen. Ik hou van cowgirl dus hop hoesje errond en daar kwam ze (zonder glijmiddel) ze had er duidelijk zin in. Ik liet haar in het begin zelf het tempo bepalen tot ik merkte dat ze meer wou, dus toen begin ik diepen en sneller te stoten tot ze hard kreunde en zei "omg i finished". Dan even elkaar gezoend en gestreeld, zo over naar missionaris. Daar haar traag en diep genomen, leek ze te kunnen appreciëren. Om af te sluiten haar hard in Doggy genomen, dit ging enorm goed en ze schreeuwde precies heel de straat bij elkaar (haar gekreun klonk wel gemeend en totaal niet gefaked zoals bij velen). We hadden nog 5 minuten over en toen stelde ze voor om nog wat te praten/masseren of als ik vond dat het goed was mocht ik ook vertrekken. Hierop hebben we nog wat gepraat en hebben we elkaar nog even afgespoeld/gewassen in de jacuzzi die in de kamer aanwezig is. Uiteindelijk betaald voor 30 minuten maar toch zeker 40/45 minuten bij haar op de kamer geweest.
Herhalingsgevaar zeker aanwezig.

Ook is haar Engels zeer goed, heel fijn om mee te communiceren.

Terug
Bovenaan Onderaan