Recensie Isabella (Roe) Antwerpen, Schippersstraat 32/3 2,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hollebolleke

Stamgast
527
24/08/21
940
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enige tijd geleden (toch reeds enkele weken geleden) deze Roemeense schoonheid bezocht, ze stond geruime tijd op mijn verlanglijstje. Ik schat Isabella zo'n 25 jaar.
Momenteel lijkt ze me in verlof, heb ze toch al enkele weken niet gezien.
Na een kort gesprek aan de deur meteen mee naar boven gestapt waarin ze de klant netjes voor liet stappen. Het was koud buiten en wou niets liever dan meteen toehappen in plaats van nog een klassiek gesprekje te voeren aan de deur.
Veel trappen tot haar verzorgde kamer.

Het moet allemaal een beetje snel gaan ondanks de communicatie en service zeker ok was voor een biljetje van 50. Voor 50€ verwacht ik dan ook niet meteen meer.
Vrolijke dame die me zeker op seksueel gebied heeft kunnen overtuigen.
Pijpend bleven haar beentje helaas mooi gesloten zodat je enkel kon genieten van deze pijpende opwarmer. Haar borsten simpel verwoordt: woow ;)
On top begon de race tegen de tijd, echt klasse vol enthousiasme. Geen fake gekreun waar ik toch steeds op afknap.
In doggy afgemaakt waarin het me wel opviel dat condoom werd vastgehouden.
50€, meer moest dat niet zijn. Denk wel dat je -indien je bij haar vaste klant bent- er meer mogelijkheden zijn.

Leuke ervaring, ik zal ze zeker nog eens bezoeken indien er niets anders meer op het verlangslijstje staat.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dit is een klein poppetje, met zo'n schoolgirl rokje aan... Best sexy, mooie borsten ook.

Binnen begon ze dan, pijpen doet ze niet, keihard aftrekken wel.
Seks is nog oke, ze ging reverse cowgirl en heeft een mooi kontje.

Poppers krijg je pas vanaf een half uur zei ze.
 
Dit is een klein poppetje, met zo'n schoolgirl rokje aan... Best sexy, mooie borsten ook.

Binnen begon ze dan, pijpen doet ze niet, keihard aftrekken wel.
Seks is nog oke, ze ging reverse cowgirl en heeft een mooi kontje.

Poppers krijg je pas vanaf een half uur zei ze.
Pijpen doet ze niet? Keihard aftrekken wel?
Bij mij is het net omgekeerd ;)
Eigen keuze uiteraard doch geef ze wat meer en je stapt scheef, voldaan en leeg naar buiten:cool:
Uiterlijk is ze voor mij persoonlijk de mooiste die in skw zit. Zo heeft ieder levend wezen zijn voorkeur.
Seksueel gezien (te) boeiend als je ze wat beter kent.
Ik bezoek ze op zeer regelmatige basis.

Ik trek je woorden zeker niet in twijfel, hoor.
Mijn recensie dateert van ergens in januari. Enkele maanden later beschouw ik ze dan ook als een toppertje.
 
Laatst bewerkt:
Ik had ze al eens bezocht toen ze vrij nieuw was , eind Oktober ofzo vorig jaar.
Eerste keer was heel deftig voor het standaard tarief maar de 2de keer een maand later en het was al van "stay longer" eenmaal op de kamer.

Toen ik dat beleefd weigerde was het een heel korte pijpbeurt ( was meer gewoon met haar tong draaien ) en in doggy al na 5 min "you coming?" en de goesting was over.

Als je geen dienst van 50 euro wil aanbieden doe het dan ook niet en zeg meteen 100 aan het raam, maar voor 50 akkoord gaan en dan nog geen halve dienst aanbieden als je op de kamer niet akkoord gaat met langer te blijven dan kom ik niet terug.

Daarmee niet gezegd dat ik geen 100 euro uitgeef want ik ga ook vaak 30 min in de privé maar soms wil ik bij nieuwe raamdames ook gewoon zien wat 50 euro bied en gwn mijn ding doen op 20 min.

Vorige week tikte ze op het raam toen ze me zag en was ook 3-4 x "Come inside" maar voor bedankt, had iemand anders op de radar.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik had beter de recensie gelezen vooraleer binnen te stappen..
Ze was vnv (maandag 06/06) aanwezig in Villa Tinto C.
Ze tikte op het raam toen ik passeerde. Ik keek even om, maar liep door om de rest te ontdekken. Dat viel best wel tegen en dus teruggekeerd. Ze is echt heel erg mooi, dus toch even halt gehouden aan haar raam.

Ze bood een trio aan met haar vriendin voor €100. Dit weigerde ik en zei dat ik enkel met haar wilde. Zo gezegd zo gedaan en helemaal naar boven op de kamer voor €50/20min.
Eens op de kamer ging ik op het bed liggen en deed ze haar topje en string uit (schots geruite rokje bleef aan). Heel erg mooie naturelle borsten kwamen tevoorschijn. Ik schat cupmaat B/C. Ze is ook licht gebruind.

Meteen condoom erop en ze begon te pijpen. Ik was tegelijkertijd haar borsten en poesje aan het strelen. So far so good.

Nadien ging het bergaf:
  • Ze vroeg of ik meer tijd wilde (we waren nog maar 5min bezig..), want de 20min waren zogezegd bijna op :rolleyes:
  • Ze vroeg of ik extra's wilde, €50 voor haar te beffen.. Vriendelijk voor bedankt en gezegd dat dit teveel was..
  • Ze vroeg dan naar mijn "fantasy", want iedereen heeft toch een fantasy. Ik zei een bj zc. Dat wilde ze niet wegens gevaarlijk voor ziektes. Zij kende mij niet en ik kende haar niet enz. Fair enough, maar dit draagt niet bij tot een aangename sfeer..
  • Dan begon ze over het feit dat ze een condoom zeer belangrijk vond (ik ook trouwens, maar zoiets zeg je imo niet, helpt niet bij de sfeer) en dat ik die absoluut niet mocht aanraken of ze ging er een nieuwe om doen?!
  • Dan begon ze te vragen waarom ik een dvp bezocht, want ik zie er mooi en jong uit en of ik geen vriendin had?
  • Ondertussen werd ik slap en deed ze er een nieuwe condoom rond.
  • Ze kreeg hem terug recht en ik zei dat ik doggy wilde. Ze begeleide mijn penis (want ik mocht het condoom absoluut niet aanraken) en hield haar hand continu aan het condoom..
Al het bovenstaande hielp niet bij mijn gemoed (ik ben meer van het gfe, maar af en toe een snelle wip kan ik best wel hebben) en het ging nog verder bergafwaarts. We naderden de 20min en ze vroeg al meteen om meer geld. €50 voor 10min extra.. Ik kon nog afdingen naar €30. Nieuw condoom erom, weer stijf krijgen, maar ze bleef maar praten over tijd/vragen achter mijn ex en waarom het gedaan was enz.
Dit hielp niet en ze haalde het condoom ervan af en ze begon me af te trekken. Dit hield ze wel 10min vol (en kon ze goed), maar het kwaad was al geschied. Als mijn gevoel niet goed zit en er geen "gfe" vibe hangt, dan is het meestal over voor mij.

Was dit allemaal haar bedoeling om zo mijn goesting te laten afnemen zodat ik niet kwam en tot 2x toe een slappe kreeg? Of krijgt ze klanten over de vloer die gewoon meteen geil staan, een harde krijgen en houden (wat ze ook zegt en doet om de sfeer te proberen killen) en haar op 5min afwerken?

Oh ja, bij het harder neuken was ze meteen al lichtjes aan het klagen dat ik niet te hard moest stoten..

Ik vond het een vreselijke ervaring. Wellicht op een slecht moment getroffen. Als ze zo bij al haar klanten is, dan zal het geen toppertje worden.. Niet dat ik verwacht dat elke dvp zomaar voor een laag bedrag alles moet toelaten. Maar het gaat mij om de manier waarop. Als een condoom belangrijk voor je is en je wilt niet dat de klant dit aanraakt, kom dat dan al fluisterend lief in mijn oor zeggen en niet op een droge professionele manier etc.

Ik denk dat jullie het plaatje wel begrijpen..
 
Beetje soortgelijke ervaring. Afgezien dat ze toch nog kleiner uitviel dan ik dacht ( 1m50 denk.ik) . ik had niet goed gekeken.
Maar het ergste toch wel die sfeer brekende opmerkingen en om geld vragen na korte tijd. Date werd niks meer.
Zit nu 1e raam VillaTinto inderdaad.
 
Ik snap best dat voor sommige wandelaars dit allemaal niets uitmaakt. Die doen gewoon hun ding op 5 à 10min en houden absoluut geen rekening met de houding van het meisje en wat ze allemaal zegt..

Ik ben eerder iemand die een goed gevoel moet krijgen en indien het matcht met de dvp, dan kom ik los. Ik vind dat je dat als dvp moet kunnen aanvoelen welk type man tegenover je staat. Ik ben duidelijk niet het macho of arrogante boer type. Pas je service erop aan of laat me gewoon niet binnen als ik niet je ding ben..

Ik vind het belangrijk dat een dvp een goede sfeer creëert. Ze mag best veel eisen hebben en op haar strepen staan, maar verpak dat op een leuke manier en breng dat speels en sexy naar de klant over.

Als ze heel zwoel aanbrengt dat een condoom belangrijk is, niet begint te zeuren over tijd en extra's of stomme opmerkingen maakt.. Dan zijn die 20min over voor ze het maar goed en wel beseft, ben ik 100% klaargekomen en ga ik met een goed gevoel naar buiten.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze kleine dame met krullen lacht lief als je voorbij komt, maar wees gewaarschuwd! Zodra je op bed ligt begint ze te zeuren om meer geld. Ik leg uit dat het voor nu goed is voor een eerste keer en dat viel volgens mij niet helemaal lekker. Vanaf dat moment wordt het ijskoud in de verschrikkelijk warme kamer. Er wordt daarna heel onhandig wat geprutst (zeer waarschijnlijk met opzet) en al het leven is daarna uit de kleine vriend. En je raad het al.. dat kan opgelost worden door meer te betalen. Jammer van de 50,- maar zo zie je maar dat je de eerste keer beter laag kan inzetten. Helaas zie ik nu de bovenstaande ervaringen pas. De tijd was in een kleine 10 minuten wel om maar dit is geen optie op het formulier.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
109
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dit is mijn eerste review die ik op deze site plaats, en spijtig genoeg is het een tegenvallertje.
Gisteren na lange tijd nog eens in het schipperskwartier gewandeld, en een jongedame op nummer 30 (rechtse raam) zag er best aantrekkelijk uit met haar donkere vlechtjes en soort schoolmeisjesrokje en kniekousjes. Dus meteen aangesproken en naar boven.
Eens boven, gaf ze me aan waar mijn kleren te hangen. Ik mocht me even opfrissen en dan plaats nemen op het bed. Ze nam meteen de touwtjes in handen en met vochtige doekjes maakte ze mijn lid nogmaals schoon. Hierna meteen een condoom erover, en deze ook afgewreven. Ze begon dan zachtjes te pijpen, maar na een half minuutje vroeg ze of ik langer gepijpt wou worden. Ik zei ja natuurlijk. Mocht meteen 50 euro uit mijn portefeuille halen voor ze verder zou gaan. Na betaling ging de pijpbeurt verder, maar ze deed het meer met likjes en getrek dan echt pijpen. Intussen probeerde ik haar lekkere borsten en billen te verkennen, maar ze veranderde van positie zodat dit moeilijk werd. Ik gaf haar complimenten over haar mooie natuurlijke borsten en haar leuke vlechtjes, maar mee dan 'dank u' kwam er niet uit.
Dan vroeg ze welk standje, en ik vroeg zij bovenop. Ging ze met haar rug naar me toe zitten en begon me af te rijden. Ze zei me dat ik haar moest verwittigen wanneer ik klaarkwam. Snapte niet goed waarom maar oke. Na wat rijden van haar begon mijn zaad op te borrelen en zei ik dat ik ging komen. Ze legde haar hand op mijn ballen, en toen ze voelde dat ik samentrok, ging ze iets omhoog en kwam ik klaar terwijl ik al uit haar was. Nog nooit geweten. Maar zij vond dat normaal. Enfin, de doekjes kwamen weer boven, ze deed het condoom af en ze lachte nog over mijn lading. Tja, het was een hele tijd geleden dus was flink wat.
Eens gedaan was alles weer op automatische piloot. Kleren aandoen, ze begeleidde me buiten en er kon zelfs geen kusje af.
Het is een tijd geleden dat ik het schipperskwartier bezocht, maar na deze tegenvaller zal het wel weer een tijd duren. Isabella is een knappe jongedame met mooie natuurlijke borsten en een slank figuurtje, maar bij haar is het echt afwerksex zonder emotie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Van deze meid is al een recensie hier.
Overigens met dezelfde bevindingen.
Het is gewoon een klein kreng.
En 1m60 haalt ze niet ,
Kan worden samengevoegd



Dan zou het gaan om Isabella van SS 32/3. Daar hoor ik inderdaad meer van dergelijke verhalen over. Maar ook uiterst positieve verhalen. Bij Isabella zal de juiste klik dus zeer belangrijk zijn voor een geslaagde date. Ik kom niet zo vaak in de avond, maar zij staat wel op mijn lijstje om eens te bezoeken.
 
Als het de Isabella is van 32/3 bespaar dan alsjeblieft je geld. Ik heb in de jaren dat ik nu raamdames bezoek pas twee keer zo'n verschrikkelijke ervaring gehad. Doet zich voor als een super toffe meid, maar als je op bed ligt begint het gezeik. Ik heb genoeg dames gehad waar er niet echt een klik mee was en die toch gewoon normaal hun werk deden. Ze saboteert gewoon je erectie en ze wil hem weer stijf maken voor meer geld. Dit is van alle dames die ik bezocht heb de enige die mij opzettelijk een ongemakkelijk gevoel probeerde te geven door me zeer te doen. Dit soort vrouwen bevestigen voor mij dat het verstandig is de eerste keer altijd voor een vluggertje te gaan.
 
Ik heb een goed gevoel bij Isabella, en mijn intuïtie heeft me tot nu nog nooit in de steek gelaten. Als ik nog eens in de avond ga wandelen staat ze dus hoog op mijn lijstje, misschien wel helemaal bovenaan.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
2 weken geleden ook eens bij Isabella binnengegaan. Slechtste ervaring in mijn beperkte wandelcarrière.
Toen we de kamer binnenkwamen was ze best aardig en enthousiast (en ik vind het nog altijd een mooie vrouw), dus maar gelijk een halfuurtje genomen.
Pijpen was meer een geklooi met doekjes en condooms dan wat anders, daarna kwam ze op me zitten maar na een minuutje stopte ze hiermee omdat men jongeheer "niet stijf genoeg was". Ik had er zo langzamerhand genoeg van dus maar gevraagd of ze me klaar wou trekken. Ondanks dit alles durfde ze toch nog vragen om te verlengen.
Omdat de sfeer toen al onder 0 zat duurde dit een hele tijd en kreeg ik daar ook nog wat commentaar over. Ze heeft zich ook wel echt een tenniselleboog moeten sjorren ;)Uiteindelijk met een wrang gevoel buitengegaan en dacht dat het aan mij lag, gelukkig heb ik nu dit topic gevonden. Mijn ego toch een beetje hersteld :D.
 
Hahaha veel plezier het zal meer geluk dan wijsheid zijn.
Het heeft niets met geluk of wijsheid te maken, maar alles met gevoel en intuïtie. En daar heb ik nog steeds alle vetrouwen in. Als het kennismakingsgesprek even goed verloopt als ik verwacht, zal ik waarschijnlijk meteen voor €100 gaan.
 
Ik ben juist bij Isabella buiten. Doordat ik erg vroeg klaar was met werken is het er al vroeger van gekomen dan verwacht.

Ik weet niet wat ik anders (beter) doe dan jullie, maar het was een absolute topdate. En ik snap nu helemaal niets meer van al jullie negatieve commentaren over Isabella.

Ik kan Isabella iedereen aanraden. Hoewel alle 3 de dames totaal verschillende services bieden, wil ik de kwaliteit van de service van Isabella ongeveer gelijk stellen met die van Kathy en Claudia uit de dag.

Later dit weekend volgt er recensie met een bijna maximale score. Isabella was één van de beste first timers van de afgelopen paar jaar.
 
Jullie kunnen mij allemaal wel uitlachen, maar als ik jullie was zou ik bij mezelf te raden gaan waarom jullie niet dezelfde geweldige service krijgen als ik kreeg vanavond. Isabella is en bloedmooi, en ze verstaat haar vak. Ze weet een respectvolle klant echt te behagen.
 
Zeggen dat wij nu iets verkeerd doen bij haar is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Insinueren dat ik en de andere leden geen respectvolle klanten zijn zie ik zelfs als een belediging. Ik ben in vijf jaar tijd exact twee keer bij een dame geweest die op een ronduit schofterige manier een date wist te saboteren, en deze dame was daar één van. Wat mij betreft absoluut een te mijden meid.
 
Laatst bewerkt:
Wij verschillen duidelijk van mening. Isabella is voor mij absoluut top, en ze gaat me nog vaker zien.

Ik heb trouwens nergens geschreven dat je niet respectvol bent. Ik heb wel geschreven dat ik blijkbaar iets anders doe dan jullie wat Isabella blijkbaar meer weet te waarderen.
 
'Ze weet een respectvolle klant echt te behagen' zegt genoeg. Je hebt in ieder geval het geluk dat je nooit in de rij hoeft te staan voor haar.

Ik ben trouwens echt niet heel hard in mijn beoordelingen, maar ik merk heel goed het verschil tussen een dame die haar dag niet heeft en een vooropgezet plan.
 
Laatst bewerkt:
We moeten deze discussie hier maar stoppen, want daar wordt het topic van Isabella alleen maar mee vervuild. Eens zullen we het toch nooit worden.
 
Dat zullen we maar doen, maar deze discussie maakt het wel duidelijk voor mensen dat er blijkbaar twee extreme uitersten zijn bij deze dame. Ook dat kan van belang zijn wanneer iemand de keuze maakt aan welke dame hij zijn zuurverdiende centen gaat geven.
 
Ik liep paar maanden geleden door de SS , een man wou binnen gaan bij Isabella, stond in de deur.
Een passant zei, "Dont go to her, she is bitch"
Hij zag ervan af. Zo populair is ze.
Maar nee hoor , het ligt aan ons wandelaars, we hebben geen respect.
Dat klopt, sinds die treurige date, heb ik geen respect meer voor Isab.
Gek he.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan