Recensie Isabella, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MLK

Wandelaar
43
14/11/21
36
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Plassex
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Voetfetish
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/7096391-isabella
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Isabella is een wat androgyne verschijning. Ze heeft geen borsten en een atletisch, gespierd lichaam met wel vrouwelijke rondingen (heupen en kont). Als je niks vraagt dan laat Isabella wat kleren aan (en zeker de bh), maar op verzoek is helemaal naakt ook geen probleem. Smaken verschillen maar ik vind dit lichaamstype heel mooi. Hygiëne is trouwens ook top.

Ze is vriendelijk en houdt zich goed aan de gemaakte afspraken. Haar apparaat is een mooi formaat en ze weet deze zeer goed hard te houden, van begin tot eind (buitencategorie in dit opzicht). Ook pissen met een keiharde is geen probleem voor de liefhebber.

Haar Engels is slecht en er wordt daarom wel wat weinig gecommuniceerd. Ook qua performance is ze wat stil. Dat is ook wel het enige wat er op te merken valt voor mij. Isabella is zelfs mijn eerste keuze van dit moment. Als Isabella in het land is (meestal Rotterdam, maar soms ook in Breda, Amsterdam, Tilburg of Eindhoven), ga ik daarom altijd langs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan