WHEM Isabella/Sofia, Sint-Lambrechts-Woluwe

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik sprak er vorig jaar eens mee af, toen nog in Leuven. Ik denk langs de Ring van Leuven.
Haar foto's deden haar toen geen eer aan, maar ik was geil en gelukkig waagde ik het er op. Toen nog voor een prijsje, ik denk €50 of €60 voor een half uurtje. Nu weet ik het niet.
Ik verschoot bij het binnen komen van haar voorkomen. Zo lekker gewoon; lekker lijf, mooi gezicht en nog eens vriendelijk erbij. Ik kon niet stoppen met complimentjes geven, en wat heeft een vrouw nu liever dan een ganse resem complimentjes?
Douchen voor en na?, ik weet het niet meer. Zoenen denk ik niet. Een lekkere pijpbeurt kreeg ik wel. In het begin moest alles heel rustig maar naar het einde mocht ik wel stevig doorstoten. Ik meen me te herinneren dat ze ook een mooie poes heeft. Met de borsten moest voorzichtig omgesprongen worden. Ik denk dat er zowat overal aan gesleuteld is. Naast het knappe voorkomen was ze ook nog eens heel lief. Meestal is deze combinatie zeldzaam.
Ik probeerde haar nadien nog te contacteren maar zonder succes. Ik geloof dat haar prijzen ook schommelden. Wellicht naar de mate dat ze geld nodig had. Bij mij ontving ze in Leuven, maar nadien in Woluwe, ik geloof ook nog in Beersel.
Een topper die je in het schuifje van Astrid mag steken; Low price, high quality.

Proberen en nadien zeker verslag uitbrengen op girlsreview.nl! ?;)
 
Ik ben reeds 3 keer bij haar geweest. Telkens ze in Dendermonde ontving. Is heel knap en lief. Anaal doet ze met plezier.
Prijzen zijn : 100 € voor 30 min, 150 € voor uur. Anaal is 50 € extra. Ze zoent op de mond maar zonder tong. Pijpen is steeds met condoom.
Hygiëne is goed. Douchen is ook mogelijk in propere badkamer.
Ze adverteert in het Engels maar spreekt liever en beter Frans.
Klaagde wel dat in Dendermonde veel mannen vragen voor NZC en slechts 50 € willen geven voor half uur. Beide zaken doet ze niet. Daarom zal ze waarschijnlijk niet meer of minder naar Dendermonde komen. Vertrekt 22/12 voor enkele weken naar Brazilië.
 
Blijf het toch maar vreemd vinden dat ze met twee verschillende profielen en namen adverteert, en vooral twee verschillende gsm nummers.
En GFE adverteren zonder tongzoenen en PMC... daar zal ze toch in minstens 1 van de 2 moeten bijdraaien voor me te overtuigen.
Zeer spijtig want ziet er een heel mooie dame uit.
 
Ik sprak er vorig jaar eens mee af, toen nog in Leuven. Ik denk langs de Ring van Leuven.
Haar foto's deden haar toen geen eer aan, maar ik was geil en gelukkig waagde ik het er op. Toen nog voor een prijsje, ik denk €50 of €60 voor een half uurtje. Nu weet ik het niet.
Ik verschoot bij het binnen komen van haar voorkomen. Zo lekker gewoon; lekker lijf, mooi gezicht en nog eens vriendelijk erbij. Ik kon niet stoppen met complimentjes geven, en wat heeft een vrouw nu liever dan een ganse resem complimentjes?
Douchen voor en na?, ik weet het niet meer. Zoenen denk ik niet. Een lekkere pijpbeurt kreeg ik wel. In het begin moest alles heel rustig maar naar het einde mocht ik wel stevig doorstoten. Ik meen me te herinneren dat ze ook een mooie poes heeft. Met de borsten moest voorzichtig omgesprongen worden. Ik denk dat er zowat overal aan gesleuteld is. Naast het knappe voorkomen was ze ook nog eens heel lief. Meestal is deze combinatie zeldzaam.
Ik probeerde haar nadien nog te contacteren maar zonder succes. Ik geloof dat haar prijzen ook schommelden. Wellicht naar de mate dat ze geld nodig had. Bij mij ontving ze in Leuven, maar nadien in Woluwe, ik geloof ook nog in Beersel.
Een topper die je in het schuifje van Astrid mag steken; Low price, high quality.

Proberen en nadien zeker verslag uitbrengen op girlsreview.nl! ?;)
Hoi, ik begrijp dat je het hebt over Isabella die meer dan 50kg weegt, ik heb nog nooit in Leuven en Beersel gewerkt. Ik heb nog nooit voor €50 of €60 gewerkt. Je hebt ongelijk. Mijn klanten die naar woluwe komen kennen mij heel goed. Kusjes.
 
Hoi, ik begrijp dat je het hebt over Isabella die meer dan 50kg weegt, ik heb nog nooit in Leuven en Beersel gewerkt. Ik heb nog nooit voor €50 of €60 gewerkt. Je hebt ongelijk. Mijn klanten die naar woluwe komen kennen mij heel goed. Kusjes.
Dag Isabella, fijn dat je ook in jouw topic actief bent!
Klopt het dat je twee profielen hebt met twee verschillende GSM nummers? Zijn die allebei van jou? En indien niet: welk is het juiste / het jouwe?
Bedankt!
 
Profiel

Ik heb Isabella deze week bezocht en kan bevestigen dat de GSM nummer en foto's op dit profiel correct zijn. Het was een zeer fijn uurtje, zowel op fysiek als persoonlijk vlak. PMC maar verder wel GFE en ze geniet ervan om in haar kontje genomen te worden! 👌

Ik ga zeker nog terug op bezoek! 🤷‍♂️
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan