Recensie Isabella, Soraya’s Palace, Steenokkerzeel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

thomasdbl

Vaste klant
Forumpionier
113
10/07/21
148
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://sorayaspalace.be/hostesses.php
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren de eerste keer bij Isabella geweest. Isabella is een nieuwe Spaanse, het was pas haar vierde dag bij Soraya's Palace.

Uiterlijk is top. Heel knappe dame. Het is nog maar 2 maand geleden dat ik hier schreef dat Lisa één van de knapste meisjes is waarmee ik de afgelopen jaren gekamerd heb. Isabella kan zo bij in datzelfde clubje. Redelijk groot, mooi figuur, imposante (bijgewerkte) borsten :D, mooi gezicht, mooie lange haren (bruin met wat blond). Heel verzorgd, qua make-up (de lange wimpers zijn vals neem ik aan, maar staan haar wel goed) en ook qua hygiene. Proper poesje, proper kontje (ja, ik hou van kontlikken :giggle:). Toen ik op het einde een douche nam, ging ze daarna meteen zelf ook even de douche in.

Neuken in cowgirl was goed. Ik ben redelijk snel klaargekomen. Het gebeurt eigenlijk bijna nooit dat ik met het eerste standje al klaarkom, en al zeker niet in cowgirl. Misschien was het het zicht op die borsten dat het 'em deed ;).

Over een paar andere dingen heb ik een beetje mixed feelings. Communicatie is niet zo makkelijk. Ze spreekt geen Frans, spreekt maar heel beperkt Engels, en ik nog veel beperkter Spaans ;). Ze zoent ook niet, heb ik de indruk. Op Youppie staat een review van eergisteren, waar Soraya blijkbaar vooraf al de klant had geïnformeerd dat Isabella inderdaad niet zoent. Bij mij maakte ze er ook geen aanstalten toe. Gegeven wat ik in die review had gelezen, heb ik er zelf dan ook niet op aangedrongen.

Pijpen was initieel een beetje terughoudend, maar dat was een beetje een misverstand. Ik had zelf bij het begin van het uurtje namelijk gezegd dat ik van zacht en langzaam houdt, maar dat had ze misschien even wat te letterlijk genomen ;). Toen ik er iets over zei, toonde ze meteen dat ze het wel kan :).

In totaal een leuk uurtje, met een zachte en vriendelijke dame. Van de huidige line-up van Soraya's Palace (Soraya, Kathy, Rose, Lisa, Cindy, Isabella) ben ik al met alle dames geweest behalve Rose. Isabella wordt samen met Lisa toch mijn favoriete van het moment. Op Soraya zelf na, bedoel ik dan :).

Nog één ding dat ik wil toevoegen, niet zozeer over Isabella maar over Soraya's Palace in het algemeen. Ik ben zelf vaste klant bij Soraya's Palace, maar ik lees wel een aantal van de forums mee hier. Bij het lezen van bepaalde ervaringen van anderen elders besef ik soms ineens dat er een aantal dingen zijn die ik doorheen de jaren evident ben gaan vinden bij Soraya's Palace (en die ik daarom nooit echt vermeld), maar die blijkbaar elders toch niet altijd zo evident zijn. Ik bedoel dan zaken zoals netheid en comfort, of een vriendelijke en duidelijke bediening aan telefoon. De eerste helft van de week wordt je begroet door Sarah, die altijd klinkt alsof de zon in Steenokkerzeel elke dag schijnt, ook al is het in de rest van het land bewolkt :). De tweede helft van de week is het de andere telefoniste die nu ook al een aantal maanden vast meedraait, en ook steeds vriendelijk en duidelijk is. Ook een proper en modern interieur en sanitair zijn een evidentie bij Soraya's Palace. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
 
Voor zondag alvast met Isabella afgesproken in relax dreams. Benieuwd alvast. Laat verder nog wel iets weten hoe het was. Ziet er alleszins de moeite uit. 😋
Deze dame vorig jaar in september of oktober al eens bezocht.
Het is wel een hele mooie dame maar ik vond ze nu wel lichtjes afstandelijk.
Slecht was ze niet maar heb al beter gehad, ik zou ze enkel nog terug bezoeken voor haar looks!
 
Deze dame vorig jaar in september of oktober al eens bezocht.
Het is wel een hele mooie dame maar ik vond ze nu wel lichtjes afstandelijk.
Slecht was ze niet maar heb al beter gehad, ik zou ze enkel nog terug bezoeken voor haar looks!
Blijkbaar tongzoenen doet ze niet heb ik hier ook al gelezen, voor mij persoonlijk is dat geen probleem, als ze niet willen knap ik daar niet op af, natuurlijk als ze wel willen is dit mooi meegenomen. Beffen is voor mij al iets belangrijker, persoonlijk neig ik meer daarvoor. Qua looks zit ze wel goed als ze lijkt op haar foto's
 
Beffen had ik nu bij haar niet gedaan maar ook niet naar gevraagd en zoenen doet ze niet, maar ze lijkt wel op haar foto's daar moet ge U niet ongerust in maken.
Persoonlijk vind ik ze een van de mooiste dvp's die ik bezocht had.
 
Voor het eerst sinds een aantal jaren nog eens naar Soraya's Palace geweest.

Toen ik aanbelde werd ik vriendelijk begroet en zei men dat er geen enkele dame vrij was. Op een maandag zullen er wellicht niet zoveel dames werken neem ik aan. Je zou niet denken dat veel mannen op een maandagvoormiddag omstreeks 11 uur naar de dames gaan.

Er werd me gevraagd of ik een kwartiertje wou wachten, want Isabella zou dan vrij zijn voor een half uurtje. Ik werd begeleid naar een kamer. Opeens kwam de bloedmooie Isabella binnen en ik was meteen onder de indruk van haar verschijning. Mooie dame, die zo in de boekjes kan. Ze heeft modellenmaten. Daarna begeleidde ze me naar de douche, enfin de wasbak eigenlijk. Ze zei dat ik vooral mijn penis heel goed moest wassen. Toen ik terug op de kamer was, was Isabella al helemaal uitgekleed. Zo stond ze aan de deur te wachten. Mooie binnenkomer dus.

Ik gaf haar eerst een knuffel, ze keek al heel erg raar. Ze toonde zich redelijk afstandelijk. Mijn gevoel was dat het eerder bandwerk was, want ze had er aan haar gezichtsuitdrukkingen te zien weinig zin in.
Het eerste wat ze deed was zich op mij zetten met haar kont naar mij. Zo pijpte ze mij en ik kon haar beffen. Dit duurde best ietsjes te lang voor mij. Haar pijpen leek wat mechanisch en wat te snel waardoor ik geen gevoel kreeg. Ook het neuken ging soms wat te snel, toen ze op mij kwam zitten. Ze fakete dan wel wat. Dan nog heel even op zijn hondjes.

Dan heeft ze me uiteindelijk nog afgetrokken, want bij het neuken lukte het klaarkomen me niet echt. Ik moet zeggen dat er niet zoveel dames mij kunnen prikkelen tijdens het neuken om me te laten klaarkomen.

Uiteindelijk betaalde ik 60 euro en op zo'n 20 minuten stond ik alweer buiten. Enkel standje 69 duurde wat langer. Totaal geen GFE. Toen ik zei dat ze mooi was, zei ze niet eens 'Thank you' en je zag dat het haar niets deed. Ze wist dit waarschijnlijk wel van zichzelf.

Het was een gewone ervaring, niet echt slecht, maar ook niet echt goed. Daarvoor zat het gevoel niet goed. Er werd me ook niet de promo van 50 euro voor 20 minuten aangeboden, want langer heeft dit zeker niet geduurd.

Weinig of geen herhalingsgevaar dus voor mij. Als ik nog eens in de buurt ben, gaat het wellicht niet meer Soraya's Palace worden.
 
Ondertussen terug bij Soraya
Inderdaad, heb haar vandaag gehad. Ik kan haar omschrijven voor mij als mooi, maar afstandelijk. Is professioneel in haar job, maar gaf geen GFE. Knuffelen met een klant is duidelijk niks voor haar en tongzoenen ook niet, maar dit laatste vind ik totaal geen probleem. Voor mij een zesje waard. In een ander privéhuis was er eens een dame die je nauwelijks mocht aanraken, maar dat was met Isabella zeker niet het geval.
 
Voor het eerst sinds een aantal jaren nog eens naar Soraya's Palace geweest.

Toen ik aanbelde werd ik vriendelijk begroet en zei men dat er geen enkele dame vrij was. Op een maandag zullen er wellicht niet zoveel dames werken neem ik aan. Je zou niet denken dat veel mannen op een maandagvoormiddag omstreeks 11 uur naar de dames gaan.

Er werd me gevraagd of ik een kwartiertje wou wachten, want Isabella zou dan vrij zijn voor een half uurtje. Ik werd begeleid naar een kamer. Opeens kwam de bloedmooie Isabella binnen en ik was meteen onder de indruk van haar verschijning. Mooie dame, die zo in de boekjes kan. Ze heeft modellenmaten. Daarna begeleidde ze me naar de douche, enfin de wasbak eigenlijk. Ze zei dat ik vooral mijn penis heel goed moest wassen. Toen ik terug op de kamer was, was Isabella al helemaal uitgekleed. Zo stond ze aan de deur te wachten. Mooie binnenkomer dus.

Ik gaf haar eerst een knuffel, ze keek al heel erg raar. Ze toonde zich redelijk afstandelijk. Mijn gevoel was dat het eerder bandwerk was, want ze had er aan haar gezichtsuitdrukkingen te zien weinig zin in.
Het eerste wat ze deed was zich op mij zetten met haar kont naar mij. Zo pijpte ze mij en ik kon haar beffen. Dit duurde best ietsjes te lang voor mij. Haar pijpen leek wat mechanisch en wat te snel waardoor ik geen gevoel kreeg. Ook het neuken ging soms wat te snel, toen ze op mij kwam zitten. Ze fakete dan wel wat. Dan nog heel even op zijn hondjes.

Dan heeft ze me uiteindelijk nog afgetrokken, want bij het neuken lukte het klaarkomen me niet echt. Ik moet zeggen dat er niet zoveel dames mij kunnen prikkelen tijdens het neuken om me te laten klaarkomen.

Uiteindelijk betaalde ik 60 euro en op zo'n 20 minuten stond ik alweer buiten. Enkel standje 69 duurde wat langer. Totaal geen GFE. Toen ik zei dat ze mooi was, zei ze niet eens 'Thank you' en je zag dat het haar niets deed. Ze wist dit waarschijnlijk wel van zichzelf.

Het was een gewone ervaring, niet echt slecht, maar ook niet echt goed. Daarvoor zat het gevoel niet goed. Er werd me ook niet de promo van 50 euro voor 20 minuten aangeboden, want langer heeft dit zeker niet geduurd.

Weinig of geen herhalingsgevaar dus voor mij. Als ik nog eens in de buurt ben, gaat het wellicht niet meer Soraya's Palace worden.
Dank u nacho1 voor de uitgebreide recensie.
Twee maanden geleden wou ik deze dame ook bezoeken bij relaxdreams in sint denijs westrem.
Ze was toen opnieuw vertrokken naar Spanje.
Ik heb Isabella toen ter sprake gebracht hier op het forum en gevraagd of ze een goede service geeft.
Enkele wandelaars vertelden me precies hetzelfde wat jij hier hebt meegemaakt.
Ze is bloedmooi maar bij Isabella moet je niet voor de GFE zijn.
Dus bij deze, medewandelaars, wezen gewaarschuwd, je kan bij deze dame gaan voor haar schoonheid, maar verwacht er niet teveel van.
Zal ikzelf nog naar haar gaan?
De toekomst zal het uitwijzen, ze is adembenemend mooi en als man geeft het toch wel eens iets als je op zo'n mooi kind mag zitten. Dus als ze misschien nog eens ooit in relaxdreams zit dan zal ik toch nog altijd twijfelen. Per slot van rekening blijven we nog steeds mannen 😂😂
 
Dank u nacho1 voor de uitgebreide recensie.
Twee maanden geleden wou ik deze dame ook bezoeken bij relaxdreams in sint denijs westrem.
Ze was toen opnieuw vertrokken naar Spanje.
Ik heb Isabella toen ter sprake gebracht hier op het forum en gevraagd of ze een goede service geeft.
Enkele wandelaars vertelden me precies hetzelfde wat jij hier hebt meegemaakt.
Ze is bloedmooi maar bij Isabella moet je niet voor de GFE zijn.
Dus bij deze, medewandelaars, wezen gewaarschuwd, je kan bij deze dame gaan voor haar schoonheid, maar verwacht er niet teveel van.
Zal ikzelf nog naar haar gaan?
De toekomst zal het uitwijzen, ze is adembenemend mooi en als man geeft het toch wel eens iets als je op zo'n mooi kind mag zitten. Dus als ze misschien nog eens ooit in relaxdreams zit dan zal ik toch nog altijd twijfelen. Per slot van rekening blijven we nog steeds mannen 😂😂
Waarom zou je niet naar haar gaan. Als je op voorhand weet dat je niet voor een GFE bij haar moet zijn, dan is de ontgoocheling er al zeker niet. Isabella doet professioneel haar job en daarop kun je haar zeker niet negatief op beoordelen. Ze zegt ook niet veel, maar ze begrijpt toch wat Engels. Op een gegeven moment stond ze op de uitkijk om te zien en te horen of er nog een klant op de badkamer was. Mijn penis was al hard en schuurde zo wat tegen haar aan, toen ze nog in lingerie was. Opeens ging ze er toch even met haar vingers aan.

Ik heb de seks liever iets zachter om me een beter gevoel te bezorgen, maar zo is zeker niet iedere man. Ik denk dat er veel mannen die enkel voor de seks komen zonder meer, heel erg aan hun trekken komen bij haar.
 
Waarom zou je niet naar haar gaan. Als je op voorhand weet dat je niet voor een GFE bij haar moet zijn, dan is de ontgoocheling er al zeker niet. Isabella doet professioneel haar job en daarop kun je haar zeker niet negatief op beoordelen. Ze zegt ook niet veel, maar ze begrijpt toch wat Engels. Op een gegeven moment stond ze op de uitkijk om te zien en te horen of er nog een klant op de badkamer was. Mijn penis was al hard en schuurde zo wat tegen haar aan, toen ze nog in lingerie was. Opeens ging ze er toch even met haar vingers aan.

Ik heb de seks liever iets zachter om me een beter gevoel te bezorgen, maar zo is zeker niet iedere man. Ik denk dat er veel mannen die enkel voor de seks komen zonder meer, heel erg aan hun trekken komen bij haar.
Heel goed gezegd nacho1.
Ja ik ga haar in de toekomst zeker eens bezoeken.
Alleen al maar om op dat schoon kind klaar te komen.
Ferm madam toch wel die Isabella. Thanks alvast om terug te reageren.
 
Ik heb deze dame vorig jaar in Gent ook eens bezocht, super was het niet maar ook niet slecht, ik vindt ook dat je voor 60 euro ook niet veel meer kunt verwachten.
Ze is wel bloedmooi en alleen al daarom moet je haar een kans geven, ik had nu toch geen spijt van ze eens te proberen.
Een dame met haar looks zal je niet snel meer terugvinden!
 
Ik heb deze dame vorig jaar in Gent ook eens bezocht, super was het niet maar ook niet slecht, ik vindt ook dat je voor 60 euro ook niet veel meer kunt verwachten.
Ze is wel bloedmooi en alleen al daarom moet je haar een kans geven, ik had nu toch geen spijt van ze eens te proberen.
Een dame met haar looks zal je niet snel meer terugvinden!
Ik ben van dezelfde mening. Om het in voetbaltermen te zeggen, speelt deze dame in de Champions League en ik speel maar in vierde provinciale :p

Eigenlijk heb ik geen spijt van mijn bezoekje. Ging wat snel en ze was pas vrijgekomen. Ik ben de service gewoon van mijn favoriete privéhuis, waar men over het algemeen voor een GFE zorgt. Maar dat mis ook in de meeste andere privéhuizen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan