Recensie Isabella, St Stevens Woluwe 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

FlesSpaBlauw

Newbie
4
20/01/23
3
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/isabella-gfe-et-anal-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeer aangename dame, lief en makkelijk om mee te spreken. Heerlijk lichaam, mooie vormen.

Ze ontvangt privé, inkom is afgeschermd. Binnengegaan en naar de slaapkamer. Babbelen, massage en ze kleedt zich uit. Zoals gezegd een geweldig lichaam. Bikini lines zijn aan het vervagen maar ze wilt er aan werken.

Maakt hem klaar en begint te pijpen, met condoom, maar ik wilde er meteen aan beginnen. Begonnen met zij bovenop, dan ik boven op en daarna doggy. Veel standjes afgewisseld en dan met haar onder mij klaargekomen in het jasje.

Nog fijn mee gebabbeld achteraf. Was zeker 150 euro waard. Kijkt niet op de klok, 5min langer binnengebleven. Ik ga nog eens terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/isabella-gfe-et-anal-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik besef dat ik een relatief nieuw lid ben, doe met deze review wat je wil, maar dit is gewoon een oprechte review.

Ik ben vanmorgen bij Isabella gepasseerd. Afspreken verliep vlot, ze ontvangt in Sint-Lambrechts-Woluwe in een mooi appartement, en een ruime ordentelijke slaapkamer.

De foto's op RedLights stemmen overeen met de werkelijkheid, ze heeft gewoon een fantastisch lijf, zeer smalle taille en een geweldige set billen.
Ze heeft een vlotte babbel, en ik voelde eigenlijk vrijwel meteen een klik.

De sex dan?
Na de kennismaking en wat knuffelen ging er een jasje over mijn soldaat en startte ze met me te pijpen , ze zwierde met plezier een been over me heen zodat ik me à la methode 69 over haar poesje kon ontfermen en genieten van het uitzicht. Dat pijpen deed ze trouwens zo goed dat ik voelde dat ik op 't punt stond om mijn lading te lossen, dus gingen we over op het echte werk en begon ze bovenop.
Daarna schakelde ik over in missionarisstand, waar ze aan een setje vakkundige nipple play startte met haar lange nagels, waar ik echt bloedgeil van werd. We waren toen ongeveer 20 minuten bezig en voelde dat ik ging komen. Nog even overwogen om van standje te wisselen, maar 't voelde zo goed dat ik gewoon liet begaan en het jasje vulde.

Ik heb altijd moeilijkheden om klaar te komen wanneer ik neuk met condoom (ik doe niet zonder met sekswerkers). Om een voorbeeld te geven: de vorige 6 wandelbeurten kwam ik steevast klaar door een helpende handje. Dat was hier dus niet nodig.
Daarna nog wat verder gebabbeld, leek echt alsof ik net met mijn lief had gevreeën. Ze was geen klok kijker, ik ben langer dan een uur bij haar geweest

Herhalingsgevaar is gewoon 100%. Is wel echt eerder een GFE, geen PSE. Alhoewel ze dus wel anaal doet (+50 EUR), maar dat is niet mijn ding.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze Braziliaanse dame ook eens bezocht. Pas op: anaal enkel mogelijk in doggy positie. Verder wel mooie verschijning en lijkt op de foto's. Zoent niet of amper en pijpt met condoom.
Voor mij wel geen herhalingsgevaar want het textiel op het bed was volgens mij niet al te proper (muf).
Ze zou bezig zijn aan haar laatste week of weken in België.
 
Laatst bewerkt:
Ben er ook al geweest en was geen fan. In zelfde gebouw zat er ook wel een andere Braziliaanse dame, zeer fijn en veel betere service. Heb ze maar 1 keer gezien daar. Je vind beter dan isabella voor zelfde prijs!
 
Weet iemand of Isabella nog van plan is om op een later moment terug te keren naar Brussel (of elders)? Haar profiel trekt me al bijna een jaar, maar 2.5 uur rijden is me net wat te gortig. Pre-Covid moest ik nog vaak voor werk in de buurt zijn vanuit NL, maar dat is helaas voorbij.

Zag dat het haar laatste weken waren inderdaad, maar wellicht keert ze later nog eens terug?
 
Weet iemand of Isabella nog van plan is om op een later moment terug te keren naar Brussel (of elders)? Haar profiel trekt me al bijna een jaar, maar 2.5 uur rijden is me net wat te gortig. Pre-Covid moest ik nog vaak voor werk in de buurt zijn vanuit NL, maar dat is helaas voorbij.

Zag dat het haar laatste weken waren inderdaad, maar wellicht keert ze later nog eens terug?
De vorige jaren ging ze voor enkele maanden naar Brazilië rond deze periode, dus het is wel mogelijk dat ze nog terugkomt.
 
Heb je toevallig ook een naam of linkje naar de andere dame in hetzelfde gebouw aub? Thanks!!
Jammer genoeg niet. Is ook al lang geleden. Ben er een keer geweest, ze ontving daar met isabella en toevallig ook met Valerie (waar ik heel regelmatig naartoe ga). Na die ene keer, ze niet meer tegengekomen op RL of QR.. jammer. Beste DVP's zijn soms de meest toevallige :)
 
Ze is terug op haar vertrouwde stek😀 ik ga binnenkort nog eens langs.
Heb ze ooit eens bezocht een kleine 2 jaar geleden, maar toen geen recensie geschreven. Was toen 100€ voor 30min met pzc, leuke meid met een sexy lichaam. Maar er is al aan gewerkt zoals bij de meeste latinas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan