WHEM Isabella, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb heel wat apperij met haar gehad. Leek me eerst fake, maar zij overtuigde me met screenshots van app berichten. Toen heette ze nog Karin.
 
Ik heb heel wat apperij met haar gehad. Leek me eerst fake, maar zij overtuigde me met screenshots van app berichten. Toen heette ze nog Karin.
Heb je na al die apperij dan ook ervaring met haar?
 
Dame wordt veel besproken hoewel er niet veel recensies over zijn. Adverteert al jaren. Is niet nep want in een ver verleden heb ik haar paar keer in de auto gedate. Misschien is ze wat in haar gedrag veranderd vwb de aanbetalingen en niet komen opdagen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Denk dat 1 topic wel genoeg is ;-)

Vervelend man. Ik zie op haar site dat een tikkie alleen nodig is voor media, cam en chat. Wou je ook 1 van deze genoemde activiteiten? Wellicht dat ze er nog op terugkomt? Als je echt wilde daten dan zou ik gewoon morgenvroeg even de politie bellen. Gelijk even een screenshot maken van al je appverkeer naar haar toe voordat ze dat verwijderd ;-)


Succes!
 
ja klopt was me eerste post wist niet zo goed waar ik hem kwijt moest. ze zou me een adres sturen maar inplaats daarvan heeft ze alles gelijk verwijderd
Aii, dat is kut. Heb je een voorschot gedaan of in 1 x alles? En tip van flip, altijd voordat je geld overmaakt (wat ik persoonlijk overigens niet aanraad) altijd over screenshots van maken.

Dat wordt morgen contact opnemen met de politie. Kan gewoon via meld misdaad anoniem mocht je dat fijner vinden. Je hebt in ieder geval bankgegevens van haar, dat scheelt hopelijk? Heb je in de opmerkingen ook iets bijgezet?
 
het was een kleine voorshot maarja heeft het melden wel zin? want was ook via een tikkie dus zoveel heb je er ook niet aan
Als je het niet meldt heeft het sowieso geen zin en gaat ze het ook met anderen doen ;-) Gewoon melden. Jij hebt haar gegevens toch via Tikkie? (ik heb nog maar 1 x in mn leven Tikkie gedaan, ik kan van diegene nog steeds gegevens zien en dat is ruim 2 jaar geleden)

P.s. Ik ga er van uit dat je haar nog een paar appjes hebt verzonden om misverstanden te voorkomen?
 
Opgelicht na het doen van een aanbetaling aan een compleet vreemde...
Je verwacht het niet...:LOL:

Heb je de foto's wel eerst goed bekeken op die zelfgemaakte website of was je gewoon te geil?
Slechte onscherpe foto's, ingezoomd, niet eens zichtbaar of het wel dezelfde vrouw is, tattoo op haar rechterbeen verdwijnt plotseling, vieze puisten en pukkels op haar reet, enorme rotzooi op de vloer, geen hoogstaand niveau dus...

Als je hebt betaald met tikkie dan weet je toch het rekeningnummer?

Hoe dan ook, balen voor je en hopelijk blijft het bij deze ene blunder.
 
Laatst bewerkt:
Mag ik vragen waar je met deze comment op doelt?
Jaa hoor. Hiermee doel ik op een bekend fenomeen dat ook gebruikt word om dames positief te promoten.

Dit zijn accounts die worden aangemaakt en vaak binnen 2 uur al wat posten over 1 dame of een zelfde groepje dames. Vaak worden deze accounts ergens anders meer voor gebruikt en na verloop van tijd zelfs verwijderd.

De status van iemand hier en het gedrag van iemand geeft voor mij persoonlijk wel weer of iemand serieus is of niet. Bijvoorbeeld jijzelf; je bent een newbie maar neemt ook actief deel aan andere onderwerpen, voor mij een reden om je toch wat serieuzer te nemen dan zn wegwerp account.
 
Jaa hoor. Hiermee doel ik op een bekend fenomeen dat ook gebruikt word om dames positief te promoten.

Dit zijn accounts die worden aangemaakt en vaak binnen 2 uur al wat posten over 1 dame of een zelfde groepje dames. Vaak worden deze accounts ergens anders meer voor gebruikt en na verloop van tijd zelfs verwijderd.

De status van iemand hier en het gedrag van iemand geeft voor mij persoonlijk wel weer of iemand serieus is of niet. Bijvoorbeeld jijzelf; je bent een newbie maar neemt ook actief deel aan andere onderwerpen, voor mij een reden om je toch wat serieuzer te nemen dan zn wegwerp account.
Dank voor je toelichting, ik snap wat je bedoeld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan