Afgelopen maandag was het best mooi wandelweer, dus ik ff snel naar het Haagse wandelgebeuren, ik was er om 17.00u denk ik. Eerst naar de Geleen en vervolgens naar de Doubletstraat: Helemaal 0,0 niks moois voor de oude Gaastra,

nog nooit meegemaakt! Nou weet ik ook wel dat de maandag niet ideaal is als je op zoek bent naar een mooi meisje. Maar Gaastra zou Gaastra niet zijn als hij het zomaar opgeeft, dus op naar Antwerpen en ja hoor mijn vriendinnetjes stonden mij al op te wachten: Jasmina SS29/1, Heidi SS29/2 en nog wat andere mooie meisjes, maar ik had best wel honger van al dat gewandel en autorijden dus eerst even naar de binnenstad voor een grote patat met stoofvleessaus, lekker hoor! Terug naar
SKW en aan de wandel zie ik na een aantal rondjes ineens op Vlg1/2 (het middelste raam van het rood geschilderde pand) een mooi naar mij glimlachend slank meiske staan Zij had een rood lingeriesetje aan, eerst ff over nadenken, dus ik weer aan de wandel en op een bepaalt moment stond ook Heidi vrij, het was ondertussen al over 23.00u en moest nu echt gebeuren. Dus toch maar voor het nieuwe meisje op Vlg1/2 gekozen, Isabella heet zij 25 jaar oud vertelde zij mij, lekker hapje voor de oude Gaastra. Naar binnen voor befje + 3 standjes voor 50 euro, achter haar aan trap op enz.

uit de kleren. Beetje pijpen, wat aan de korte kant, maar toch best wel lekker, haar poesje voelde een beetje glibberig aan dus maar bedankt voor het befje. Begonnen met haar on top, zij had wel wat grappig gevormde borstjes,

maar het slanke lichaampje maakte alles goed, vervolgens haar in dogie met die mooie spiegel aan de linkerkant lekker volgespoten. Beetje napraten, waarbij zij kleine Isabella grondig schoonmaakte, dit miesje sorry meisje was dus gewoon al nat voordat we waren begonnen. Geil sletje,
veel plezier met haar vanavond.
Salukes, Gaastra 1968
@admin zij staat toch echt op Vlg1/2 dus ik hoop dat jullie dit kunnen aanpassen in de review van josken3