Recensie Isabelle, Antwerpen, Vingerlingstraat 1/2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josken3

Vaste klant
161
27/08/21
119
19
Deze 23 jarige Roemeense zeer slanke meid staat in de avondshift inde vingerling 3/2 denk ik. Zeer mooi maar een geldvrager... Alles was mogelijk behalve tongzoenen, dus vingeren en anaal mogelijk.. Nog maar net binnen en ze kwam met meer voorstellen en meerprijs, ik had al gerekend op 100 voor 20 min met anaal, en ze vroeg al, naar 40 min blijven ...50 eu bij, maar dat doen we niet, lekkere sappige kleine borstjes echt , die kan je in je mond steken, a cupje, lekker gevingerd terwijl ze aan het blazen was en dan in haar kontje wat gevingerd om uiteindelijk in haar kontje te komen, was leuk, enkel het mekkeren over langer blijven en wat veel tetteren, heb ik snel de mond gesnoerd en ze kon arbeiden....
 
Afgelopen maandag was het best mooi wandelweer, dus ik ff snel naar het Haagse wandelgebeuren, ik was er om 17.00u denk ik. Eerst naar de Geleen en vervolgens naar de Doubletstraat: Helemaal 0,0 niks moois voor de oude Gaastra, :mad:nog nooit meegemaakt! Nou weet ik ook wel dat de maandag niet ideaal is als je op zoek bent naar een mooi meisje. Maar Gaastra zou Gaastra niet zijn als hij het zomaar opgeeft, dus op naar Antwerpen en ja hoor mijn vriendinnetjes stonden mij al op te wachten: Jasmina SS29/1, Heidi SS29/2 en nog wat andere mooie meisjes, maar ik had best wel honger van al dat gewandel en autorijden dus eerst even naar de binnenstad voor een grote patat met stoofvleessaus, lekker hoor! Terug naar SKW en aan de wandel zie ik na een aantal rondjes ineens op Vlg1/2 (het middelste raam van het rood geschilderde pand) een mooi naar mij glimlachend slank meiske staan Zij had een rood lingeriesetje aan, eerst ff over nadenken, dus ik weer aan de wandel en op een bepaalt moment stond ook Heidi vrij, het was ondertussen al over 23.00u en moest nu echt gebeuren. Dus toch maar voor het nieuwe meisje op Vlg1/2 gekozen, Isabella heet zij 25 jaar oud vertelde zij mij, lekker hapje voor de oude Gaastra. Naar binnen voor befje + 3 standjes voor 50 euro, achter haar aan trap op enz. ;)uit de kleren. Beetje pijpen, wat aan de korte kant, maar toch best wel lekker, haar poesje voelde een beetje glibberig aan dus maar bedankt voor het befje. Begonnen met haar on top, zij had wel wat grappig gevormde borstjes,:oops: maar het slanke lichaampje maakte alles goed, vervolgens haar in dogie met die mooie spiegel aan de linkerkant lekker volgespoten. Beetje napraten, waarbij zij kleine Isabella grondig schoonmaakte, dit miesje sorry meisje was dus gewoon al nat voordat we waren begonnen. Geil sletje,:)

veel plezier met haar vanavond.

Salukes, Gaastra 1968

@admin zij staat toch echt op Vlg1/2 dus ik hoop dat jullie dit kunnen aanpassen in de review van josken3
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit meisje heeft tegenwoordig een lekker stel fake boobs. En lekker geil meisje. Pijpen vond ik echter niet zo goed. Nogal ruw (ik voelde precies soms haar tanden).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan