Recensie Isabelle, Bella Donna, Ardooie (vh Dreamgirls, Kortrijk) 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wil bij de voorgaande discussie eveneens nog een super eerlijke melding noteren ...
Eerder maakte ik dus ook al eens een afspraakje met Isabelle.
Omtrent het intiemere kan ik totaal geen enkel negatief punt geven. Het is sowieso een fijne, warme en gezellige MILF waarbij veel kan en mag. Echter bij het zien van de meeste van de gepubliceerde knappe foto's had ik toch enigszins andere verwachtingen, srry for this ...
Maar zo zijn advertenties met bijhorende foto's nu eenmaal zeker in het digitale tijdperk ?

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Gisteren op het laatste moment gebeld om langs te gaan bij Bella Donna. Enkel Isabelle was beschikbaar en ik sta wel open voor een nieuw gezicht.

Isabelle is een iets oudere dame (al grappend was ze 25, ik was net iets jonger met mijn 21 :ROFLMAO:), maar heel hartelijk en superleuk in gezelschap. Naast heel wat wilde sex (ze was na enige tijd de tel kwijt), hebben we heel wat afgelachen. Hoeveel verschillende standjes we geprobeerd hebben, ben ik kwijt. Qua conditie moet ze zeker niet onderdoen voor jongere dames, integendeel zelfs.

Ik hoop dat ze ervan genoten heeft, ik alvast zeker en wel.

Terug
Bovenaan Onderaan