Recensie Isabelle, vanderdoncktdoorgang 16 m 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Williamlawson

Wandelaar
32
21/12/23
41
15
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Issabelle 21 roma skinny b cupje waar lekker aan gelikt en gezogen mag worden.
Jong roemeens meisje, met een heel mooi gezichtj een cute bimbo look. Klein beetje opgespoten lipjes, grote fake wenkbrauwen, zonnebankbruin, helder blauwe ogen ? Lenzen ? Engels beperkt, eerst even alles proper maken met vochtige doekjes zelf na ik gewassen ben aan lavabo, dan cd over slappe lul. Pmc matig en zit ver tussen de benen. Beetje tandjes wel geil. On top goed werkend eerst, daarna overgepakt en even op tempo, dan normal lekker dichtbij.
Geen doggy... spijtig want een ferm mooie kont op zo een jong skinny popje, die ik liever eens goed aangeduwd had.
On top haar hand gepakt, rond mijn nek geplaatst en ze wist direct wat controle te nemen en te rijden, dit rijden on top kon wel beter. Kijkt je diep in de ogen aan wat natuurlijk wel leuk is. Proberen afwerken maar niet gelukt, doggy is toch wel mijn std afwerk standje dus even na gepraat tijdens het aankleden en op naar de volgende. Herhalingsgevaar weinig tot geen maar wel een goede ervaring. Proper meisje

Geen haarkleur ingevuld omdat ik het dus gewoon vergeten ben, die ogen herriner ik me wel nog perfect, echt speciaal. Mss kan iemand de haarkleur nog vermelden.

Terug
Bovenaan Onderaan