Recensie Isadora, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Luke DiAz

Wandelaar
35
20/01/22
42
9
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1072229-isadora
Totale kosten (in euro)
150
Isadora disappointed.. Her photos %90 fixed. She took so much weight maybe 20kg more. No passion. I texted also web site reviews but Agency closed reviews window. Don't spend your money and time.

baby crying GIF

Is ze hier dan al eerder geweest? De advertentie is van september dit jaar en de foto's zijn gemaakt in een bekend Amsterdams hotel, lijken me dus recent. Best knap om in een maand 20 kilo aan te komen.

Dat zal het wel zijn. Op basis van de foto lijkt ze inderdaad niet super slank ofzo. Verder blijkbaar slechte service, maar daar helaas geen duidelijk woord over.

Jammer, ze heeft een leuk koppie. A.d.h.v. de foto's had ik ook al het idee dat ze zich slanker laat lijken dan dat ze daadwerkelijk is.

Ik moet wel zeggen dat ik deze review met een korreltje zout neem. Ik zie namelijk voornamelijk slechte reviews van hem. Ook op dames die over het algemeen prima beoordeeld worden.

I understand your comments. I already mentioned above that all the photos have been edited. There are also significant edits to the facial photos. Like everyone else, I don't make money easily. I think we need to stand out from agencies and women who do this kind of work, so I'm commenting. If anyone wants to try it and throw their money away, go ahead and try it. Have fun.

Terug
Bovenaan Onderaan