Algemeen Isaura and friends

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

floris

Vaste klant
248
05/11/21
323
7
19/12 Kruibeke. Isaura and friends. Makkelijk gevonden, niet ver van de autostrade op een discreet industrieterrein. Mooie locatie: ruim met meerdere speelruimtes. Lang geleden dat ik Isaura zag. She's back in business, nog steeds haar vriendelijk zelve, met heel wat kennis en ervaring in de branche. Perfecte hostess met haar 4 prachtige dames. Haar vaste side kick Tita, nog steeds de vrolijke geile meid. Nicky nieuw maar heel de tijd actief. De mij welgekende Kempse bliksem Joyce wat een topper maar mijn muze van de dag was Lisa. Wat is dat een lief schattig geil vrouwtje. Absolute topper. Lekkere ongedwongen seks. Niet de onpersoonlijke clubs waar de autobussen staan te drummen of de mannetjes die je zonder schroom zomaar opzij duwen. Af en toe een babbeltje aan de toog. Nee de sfeer zat perfect, net genoeg mannen en 4 heel actieve geile vrouwen. Ik kom terug en meer dan eens want de bezetting is ook steeds afwisselend. Altijd dezelfde dames verveeld mij toch. Dikke proficiat. Misschien maak ik weer een te mooie review en ga ik straks weer moeten vechten.
 

Bijlagen

  • 2023-12-19 ISA-Lisa.jpg
    2023-12-19 ISA-Lisa.jpg
    126,2 KB · Weergaven: 133
19/12 Kruibeke. Isaura and friends. Makkelijk gevonden, niet ver van de autostrade op een discreet industrieterrein. Mooie locatie: ruim met meerdere speelruimtes. Lang geleden dat ik Isaura zag. She's back in business, nog steeds haar vriendelijk zelve, met heel wat kennis en ervaring in de branche. Perfecte hostess met haar 4 prachtige dames. Haar vaste side kick Tita, nog steeds de vrolijke geile meid. Nicky nieuw maar heel de tijd actief. De mij welgekende Kempse bliksem Joyce wat een topper maar mijn muze van de dag was Lisa. Wat is dat een lief schattig geil vrouwtje. Absolute topper. Lekkere ongedwongen seks. Niet de onpersoonlijke clubs waar de autobussen staan te drummen of de mannetjes die je zonder schroom zomaar opzij duwen. Af en toe een babbeltje aan de toog. Nee de sfeer zat perfect, net genoeg mannen en 4 heel actieve geile vrouwen. Ik kom terug en meer dan eens want de bezetting is ook steeds afwisselend. Altijd dezelfde dames verveeld mij toch. Dikke proficiat. Misschien maak ik weer een te mooie review en ga ik straks weer moeten vechten.
Hoi ik heb nog nooit een GB gedaan is kruibeke een rustige plaats voor de 1ste keer
 
Vandaag bij Isaura & Friends in Maaseik geweest. 4 dames aanwezig, eigenlijk 3. Isaura liep alleen maar chagrijnig rond omdat er te weinig mannen waren. Dat zorgde voor een rare sfeer. De organisatie daar vond ik sowieso al vreemd.
Dat Isaura niet meedeed vond ik niet erg. Ten eerste omdat ze niet leuk is en ten tweede omdat ze qua uiterlijk verreweg het minste was. Van de andere 3 was Ina die er echt goed uitziet en het was een leuk weerzien. Nila is qua uiterlijk ook nog aardig, Lisa niet helemaal mijn smaak. De 3 dames deden in elk geval hun best om het de paar heren naar hun zin te maken.

Met deze sfeer en organisatie zal het geen blijvend succes worden en als Ina er niet was geweest, was het voor mij een flop geweest.
 
Mss ken jij de betekenis niet van sfeer de sfeer is daar veel beter dan op menige andere gangbangs en de organisatie is top...over de dames dan nog
Iedereen heeft een smaak maar mensen bepalen.op hun uiterlijk dat zegt veel over jezelf
Mss ben je wellicht ook niet zo knap ...
Lisa,isaura...als je ze echt kent zijn dat mooie mensen!
 
Laatst bewerkt:
iedereen heeft al eens een mindere dag zeker, als dat uw bron van inkomen is en er komt niet genoeg volk om de kosten te dekken, tja...

Is de sfeer op feestjes zo vreemd als er weinig volk is? Minder aanschuiven kan ook eens leuk zijn denk ik dan :p
 
Mss ken jij de betekenis niet van sfeer de sfeer is daar veel beter dan op menige andere gangbangs en de organisatie is top...over de dames dan nog
Iedereen heeft een smaak maar mensen bepalen.op hun uiterlijk dat zegt veel over jezelf
Mss ben je wellicht ook niet zo knap ...
Lisa,isaura...als je ze echt kent zijn dat mooie mensen!
Was jij er?
Ik schrijf hier mijn mening.
Isaura is verre van knap. Dan zou het kunnen dat ze leuk is of goed op het gebied van sex. Dat wist ze dan heel goed te verbergen. Ze was chagrijnig als de pest, was zelf niet actief behalve op een kamertje boven met iemand van de organisatie.
De reden dat ik hier schrijf is omdat de bedoeling van het forum is om leden te voorzien van informatie. Wat ze daarmee doen is hun keus. Jij mag gerust gaan als je wilt.
 
Jij mag gerust de mensen voorzien van informatie
Maar dan moet je wel juiste informatie delen...
En die woorden verre van knap
Ben jij dan zo'n Adonis kijk mss eerst eens zelf in de spiegel
 
Was jij er?
Ik schrijf hier mijn mening.
Isaura is verre van knap. Dan zou het kunnen dat ze leuk is of goed op het gebied van sex. Dat wist ze dan heel goed te verbergen. Ze was chagrijnig als de pest, was zelf niet actief behalve op een kamertje boven met iemand van de organisatie.
De reden dat ik hier schrijf is omdat de bedoeling van het forum is om leden te voorzien van informatie. Wat ze daarmee doen is hun keus. Jij mag gerust gaan als je wilt.
Als de organisatie zich tijdens het gebeuren zelf wat gaat amuseren met één van de dames in een aparte kamer, is het vrij duidelijk dat er geen respect is voor de gasten, noch de andere medewerksters.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jij mag gerust de mensen voorzien van informatie
Maar dan moet je wel juiste informatie delen...
En die woorden verre van knap
Ben jij dan zo'n Adonis kijk mss eerst eens zelf in de spiegel
:rolleyes::sneaky:
Mss ken jij de betekenis niet van sfeer de sfeer is daar veel beter dan op menige andere gangbangs en de organisatie is top...over de dames dan nog
Iedereen heeft een smaak maar mensen bepalen.op hun uiterlijk dat zegt veel over jezelf
Mss ben je wellicht ook niet zo knap ...
Lisa,isaura...als je ze echt kent zijn dat mooie mensen!
:rolleyes::sneaky:
 
Wel verdacht dat er vaak dezelfde profielen op isaura reageren. Altijd heel positief.
Ik hoorde dat het eigenlijk gene vette is daar dus heb maar weggebleven.
 
Voor de oud gedienden onder ons. Een jaar of 10 geleden was in Kruibeke een club genaamd de Rozenhof. Beetje sleezy club, maar heb daar heel wat mooie gb feestjes meegemaakt. Ook Isaura was daar wel eens van de partij net als Tita en "de dirty sluts" . En dan nu op nog geen km van de oude stek een nieuwe lokatie. Ben er vanmiddag voor het eerst geweest en de sfeer was hetzelfde als in de Rozenhof destijds. Super ongedwongen, hapje, drankje, fruit en chocolade. En wat een mooie loft. Verre van sleezy. Mooi, nieuw en heel schoon. Vriendelijke kerel bij de deur die erg gastvrij is. Douche is perfect en van alles voorzien. Isaura was de gastvrouw en er waren vier vrouwen. Niet de jongsten maar wel heel geil, super aardig en continu in acties. Heel aardig en lekker. Het was niet te druk, sommige mannen arriveerden later en anderen ging al eerder weg. Je komt voldoende aan je trekken. Ik zelf 3 keer, maar er liep een gast met een tuigje die de 3 uur dat ik er was weinig rust nam. En ondanks dat deelde hij gemakkelijk. Chapeau!! Dit feestje is een aanrader als je veel goede seks wilt. Er is heel veel mogelijk. Maar verwacht geen twintigers... Zeer geschikt voor de beginnende gb-er en voor degen die een ongedwongen sfeer kan waarderen. Ik ga zeer zeker vaker meedoen.
 
Voor de oud gedienden onder ons. Een jaar of 10 geleden was in Kruibeke een club genaamd de Rozenhof. Beetje sleezy club, maar heb daar heel wat mooie gb feestjes meegemaakt. Ook Isaura was daar wel eens van de partij net als Tita en "de dirty sluts" . En dan nu op nog geen km van de oude stek een nieuwe lokatie. Ben er vanmiddag voor het eerst geweest en de sfeer was hetzelfde als in de Rozenhof destijds. Super ongedwongen, hapje, drankje, fruit en chocolade. En wat een mooie loft. Verre van sleezy. Mooi, nieuw en heel schoon. Vriendelijke kerel bij de deur die erg gastvrij is. Douche is perfect en van alles voorzien. Isaura was de gastvrouw en er waren vier vrouwen. Niet de jongsten maar wel heel geil, super aardig en continu in acties. Heel aardig en lekker. Het was niet te druk, sommige mannen arriveerden later en anderen ging al eerder weg. Je komt voldoende aan je trekken. Ik zelf 3 keer, maar er liep een gast met een tuigje die de 3 uur dat ik er was weinig rust nam. En ondanks dat deelde hij gemakkelijk. Chapeau!! Dit feestje is een aanrader als je veel goede seks wilt. Er is heel veel mogelijk. Maar verwacht geen twintigers... Zeer geschikt voor de beginnende gb-er en voor degen die een ongedwongen sfeer kan waarderen. Ik ga zeer zeker vaker meedoen.
Correctie! de dirty milfs bedoel je! niet te verwarren met " The Dirty Sluts "
 
Vandaag eens geweest en het eens geprobeerd, mooie locatie wel en verzorgd , en vriendelijk ontvangst .. isaura deed jammer genoeg niet zelf mee , na altijd parenclubs te gedaan hebben was dit wel fijne ervaring (geen gedram) , dames waren wel al op milf niveau buiten de brazilaanse (maar die kon wel nederlands) niet zo als in balen) en dan 3 dames ,dus affiche klopte wel ,ben mooi drie keer klaargekomen ,dus wel actie genoeg en afgesloten met en massage .. (dames niet wauw van uiterlijk maar ook niet lelijk)
 
Hey allemaal!

De nieuwsgierige ik komt naar boven en vroeg me toch even het volgende af.
Wie van jullie heeft al "ervaring" met de dames op de affiche?
Ikzelf hou van een rijpere dame (lees: milf) maar toch ben ik nieuwsgierig naar wat gemiddelde leeftijd is.. 45j+?

We moeten een kat een kat noemen en voor 80€ aan 5u plezier is dit een koopje.. Maar evengraag prijs naar kwaliteit (het oog wilt ook wat).

Grts,
MrCosma

Ps: de comments van; je moet gaan en uitproberen die heb ik al genoeg gelezen in andere topics. 😉


IMG_4343.png
 
Hey allemaal!

De nieuwsgierige ik komt naar boven en vroeg me toch even het volgende af.
Wie van jullie heeft al "ervaring" met de dames op de affiche?
Ikzelf hou van een rijpere dame (lees: milf) maar toch ben ik nieuwsgierig naar wat gemiddelde leeftijd is.. 45j+?

We moeten een kat een kat noemen en voor 80€ aan 5u plezier is dit een koopje.. Maar evengraag prijs naar kwaliteit (het oog wilt ook wat).

Grts,
MrCosma

Ps: de comments van; je moet gaan en uitproberen die heb ik al genoeg gelezen in andere topics. 😉


Bekijk bijlage 162332
Blijf thuis , al bij verschillende gb's geweest maar dit is niks.
Beter op maandag naar de errox gaan voor plezier.
Of zijn er die nog andere goede clubs weten met gewillig milfs ?
 
Hey allemaal!

De nieuwsgierige ik komt naar boven en vroeg me toch even het volgende af.
Wie van jullie heeft al "ervaring" met de dames op de affiche?
Ikzelf hou van een rijpere dame (lees: milf) maar toch ben ik nieuwsgierig naar wat gemiddelde leeftijd is.. 45j+?

We moeten een kat een kat noemen en voor 80€ aan 5u plezier is dit een koopje.. Maar evengraag prijs naar kwaliteit (het oog wilt ook wat).

Grts,
MrCosma

Ps: de comments van; je moet gaan en uitproberen die heb ik al genoeg gelezen in andere topics. 😉


Bekijk bijlage 162332

Blijf thuis , al bij verschillende gb's geweest maar dit is niks.
Beter op maandag naar de errox gaan voor plezier.
Of zijn er die nog andere goede clubs weten met gewillig milfs ?
Hier was tog meer actie dan bij eroxx zenne ( en dan zijn het nog meestal koppels die geen single man accepteren) , hier beginnen ze direct ,,oke het zijn al wat rijpere dames, maar wel nog oke ,en ook de braziliaanse dame is nog en topper, als je garantie wil voor die prijs moet je dit proberen, al heb je hier natuurlijk wel geen eten zoals bij eroxx etc.
 
Mss geen eten zoals in Eroxx ja maar je komt niets te kort hier is er meer eten dan in sommige andere clubs waar je gewoon een sandwich krijgt
Trouwens we komen voor de seks niet voor te eten
Aan de voorganger die schrijft" blijf daar weg" dat maakt me echt chagrijnig mss nog nooit op het feestje geweest ...het was weer fantastisch vandaag ondanks het gemis dat Lisa er niet was
Top!
 
Mss geen eten zoals in Eroxx ja maar je komt niets te kort hier is er meer eten dan in sommige andere clubs waar je gewoon een sandwich krijgt
Trouwens we komen voor de seks niet voor te eten
Aan de voorganger die schrijft" blijf daar weg" dat maakt me echt chagrijnig mss nog nooit op het feestje geweest ...het was weer fantastisch vandaag ondanks het gemis dat Lisa er niet was
Top!
Hee Slaapmuts, wat maak je je druk man?
Je hoeft toch niet ieder klein wanklankje zo fanatiek te verdedigen. We weten nu wel dat je alle dames uit het portfolio van Isaura helemaal fantastisch vindt. We weten ook dat je Isaura zelf helemaal fantastisch vind.
Voor de gemiddelde bezoeker zijn de dames bij Isaura gewoon 45+ qua leeftijd, en wat zwaarder dan gemiddeld.
Dat is geen probleem! Geen enkel probleem.
Echter, niet iedereen kan ieder feestje bezoeken zoals jijzelf. Sommige hebben een baan, en sommigen andere kunnen hun euro maar 1 keer uitgeven, en moeten wat meer gericht hun agenda inrichten.
Dit zijn brave GB-bezoekers die een objectieve recensie willen lezen, en objectief hun mening willen geven na afloop van hun bezoek.
Dit is waar deze site voor bedoeld is.
Als jij daar chagrijnig van wordt......
 
jij begrijpt me duidelijk verkeerd
ik ben ook al op verschillende feestjes als het goed is het goed
als net slecht is dan is het slecht
maar je hebt hier sommige die schrijven zonder dat ze effectief daar geweest zijn
 
Ik ben vorige week ook bij haar geweest en de 3 aanwezige dames zijn milfs en geen jonge poppemiekes maar desondanks dat heb ik toch 3 keer aan mijn trekken gekomen. De laatste keer dat ik er klaarkwam was tijdens de massage die ik daar kreeg, van de braziliaanse, en tot mijn grote verbazing was het dan nog eens echt een explosie.
De koeken waren heel lekker, iov sandwiches, maar ik had er toch graag mattetaarten bij zien liggen hebben ;-)
 
Jij mag gerust de mensen voorzien van informatie
Maar dan moet je wel juiste informatie delen...
En die woorden verre van knap
Ben jij dan zo'n Adonis kijk mss eerst eens zelf in de spiegel
Smaken verschillen uiteraard.
Hoe ik er uitzie is niet relevant voor de vraag of een ander, in dit geval Isaura, knap is. Laat ik zo zeggen: er waren nog 4 vrouwen: 3 deelnemende dames en de dame van de organisatie. Naar mijn smaak was Isaura de minst mooie. Zowel qua figuur, gezicht als uitstraling.
Voor jouw info: veel vrouwen vinden mij er goed uitzien.
En tenslotte: als jij Isaura (zonder extra geld) in beweging krijgt: geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan