WHEM Isaura. Arhnem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ik ook heel erg benieuwd naar.

Al lange tijd in de planning om langs te gaan. Helaas is het er nog niet van gekomen .

Ik hoop vanmiddag als ik op tijd ben.
 
Hoi, ik ben bij een GB met Isaura geweest en eerlijk gezegd viel het me erg tegen.
Isaura is vast de dame van de foto waarmee EC adverteert, maar dat is wel 50 kilo geleden.

Ze ligt maar wat op bed en is erg passief, maar dat heeft ook zeker net haar omvang te maken.
Er was een wat oudere overdreven dame mee waar ik (en veel anderen met mij) ook niet echt warm van liepen.

Voor mij 0 herhalingsgevaar
 
Hoi, ik ben bij een GB met Isaura geweest en eerlijk gezegd viel het me erg tegen.
Isaura is vast de dame van de foto waarmee EC adverteert, maar dat is wel 50 kilo geleden.

Ze ligt maar wat op bed en is erg passief, maar dat heeft ook zeker net haar omvang te maken.
Er was een wat oudere overdreven dame mee waar ik (en veel anderen met mij) ook niet echt warm van liepen.

Voor mij 0 herhalingsgevaar
Hoeveel kilo zou jij Isaura dan schatten?
 
Dat vind ik lastig te zeggen, maar ik denk dat ze wel ergens tussen de 80 en 90 kilo zit.
Begrijp me niet verkeerd, iedereen heeft zo zijn / haar eigen voorkeuren, maar de afbeelding van de EC strookt niet met de werkelijkheid. Daar staat een erg slanke dame op.

De dame die haar vergezelt is wel een slanke en lekker actieve dame hoor.
 
Afgelopen najaar, na lange tijd (corona) weer eens een gangbang bi EC Amersfoort bezocht. met Isaura en een andere dame.
50 euro is absoluut niet duur voor een gangbang,
nadeel daarvan is, dat het mij véél te druk was.
Denk dat er wel een 20 tot 30 tal heren op 2 dames.
Verder was het een stille saaie boel, vroeger met Joke, was het veel gezelliger met tijd voor grap tussendoor,
Voorlopig ga ik daar niet meer naar toe.
 
Gaat iemand vanmiddag nog naar Amersfoort deze GB bezoeken? Ik ga het weer eens proberen. Beetje kuieren door de dark room, me laten pijpen door Isaura of haar vriendin of een filmpje kijken en wie weet wat er verder allemaal gebeurt ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan