Recensie Isis La Pocajonta 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pejim

Wandelaar
31
23/08/21
30
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/isis-la-pocajonta-1/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik zag de advertentie op redlights, en ze leek me een super latina bimbo. Afspraak gemaakt via whatsapp, alles in vlot engels. Ze vroeg me om halfuurtje vooraf te verwittigen (nam ze toen het blauwe pilletje ?)
Toen ik aankwam was ik niet ontgoocheld, een slanke knappe trans met stevige d cup in mooie lingerie
Ze sprak maar heel weinig engels, maar stoorde eigenlijk niet.
Eerst rechtopstaand elkaar wat aftasten, dan op bed en ze werd snel heel hard, met een grote dikke wat kromme dick. Ik pijpte haar en daar leek ze van te genieten.
Na een tijdje wou ze me neuken, en dat deed ze heel grondig, in 2 posities. Het stevige werk. Te snel naar mijn gevoel kwam ze klaar (of dat fakete ze toch). Het had gerust wat langer mogen duren want ze neukt echt goed.
Daarna kwam ze terug op bed en trok ze me lekker klaar terwijl ze me met haar andere hand vingerde, en ik met haar nog steeds stijve klit speelde. Dat kon ik niet lang volhouden en ik kwam heerlijk klaar.
Daarna niet echt tijd voor een babbel, want veel communicatie was niet mogelijk.
Kortom, een knappe verschijning, wat minder glmoureus dan op de fotos, maar zeker wel de dame van de fotos. Ze neukt goed, maar het faken was jammer
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Goeie date alweer gehad in Diepenbeek met deze TS; knap lichaam met ditto tieten.
Gelaatstrekken iets te mannelijk naar mijn smaak.

Ik ben top only en haar kont is te gespierd en/of strak, Bleef er moeilijk in, bleef er constant uit glippen . Beetje rare geur ook uit haar kont gaatje; kan t niet echt plaatsen.. mss een condoom met vreemde geur . Elkaar wederzijds gepijpt zc, heerlijk diep tongzoenen en beide op haar lichaam klaargetrokken .

Sympathieke meid , maar er was een klik dus meer mogelijk dan standaard vermoed ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan