WHEM Iva Shemale, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik herinner me dat op hookers iemand zijn ervaring had gedeeld. Was niet echt positief, volgens mij was teveel aan de witte poeder. Misschien dat ze nu sober is, op haar foto's ziet ze wel verzorgend uit.
 
Ik herinner me dat op hookers iemand zijn ervaring had gedeeld. Was niet echt positief, volgens mij was teveel aan de witte poeder. Misschien dat ze nu sober is, op haar foto's ziet ze wel verzorgend uit.
Bedankt voor de feedback Alex. Sowieso kunnen t-girls door de hormoonbehandelingen ongelofelijk wispelturig zijn. Voorts is het mijn ervaring dat je beter op een vroeg dan op een laat tijdstip wilt komen. Tenmiste, als je geneukt wilt worden ;)
 
Ik vind het allemaal wel meevallen, hoe bijgewerkt deze Iva is. Ik heb ze heel wat "erger" gezien, bijna op het caricaturale af.

Wat mij betreft, mag ze haar diensten snel in Amsterdam komen aanbieden.
 
Ik heb ooit op Hookers haar eerste recensie geschreven én na die tijd heb ik zeer geregeld van haar diensten gebruik gemaakt. Achter de ramen, bij haar thuis en bij mij thuis. Altijd een ontzettend leuke date mee gehad. Zeker de laatste dates waren prima! Ze is de laatste tijd meer relaxed. Én op de meest recente foto's, van het strand, die komen 100% overeen met de werkelijkheid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan