Recensie Ivanka massage, Lovendegem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

plamuur

Vaste klant
200
07/11/21
90
8
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/ivanka-ivanka-4.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame gebruikt alleen maar fake foto's terwijl het best een knappe dame is maar heel herkenbare tattoos heeft. Heeft een tijd in Zelzate gezeten waar ik ze wel eens bezocht maar toen nog voor € 130 voor een uur. Massage niet bijzonder en eerste keren zelfs met slip aan. Op mijn verzoek deed ze die toen uit. Alleen handjob wel goed maar niet bijzonder en elke keer dezelfde procedure dus geen herhaling meer voor mij en mede ook omdat ze veel te hoog met haar prijs zit. Voor € 170 is het belachelijk hoog als je ziet wat je bijvoorbeeld bij thais voor dat geld heb of nog beter in Waasmunster bij de Angels. Ik schrijf dit review vooral omdat je niet moet afgaan op de foto's (zijn niet van haar) maar wat heb je aan een mooi koppie en tieten als je nergens aan mag zitten.
 
Deze dame gebruikt alleen maar fake foto's terwijl het best een knappe dame is maar heel herkenbare tattoos heeft. Heeft een tijd in Zelzate gezeten waar ik ze wel eens bezocht maar toen nog voor € 130 voor een uur. Massage niet bijzonder en eerste keren zelfs met slip aan. Op mijn verzoek deed ze die toen uit. Alleen handjob wel goed maar niet bijzonder en elke keer dezelfde procedure dus geen herhaling meer voor mij en mede ook omdat ze veel te hoog met haar prijs zit. Voor € 170 is het belachelijk hoog als je ziet wat je bijvoorbeeld bij thais voor dat geld heb of nog beter in Waasmunster bij de Angels. Ik schrijf dit review vooral omdat je niet moet afgaan op de foto's (zijn niet van haar) maar wat heb je aan een mooi koppie en tieten als je nergens aan mag zitten.
Klopt volledig. Heb me ooit laten verleiden tot een afspraak maar zeker in de top 3 rampzaligste massages. Slip gaat niet uit, samen douchen gaat niet. Achtergrond muziekje trok op niks, bevallige kamer. (Zelzate) jammer want de dame zou alle kwaliteiten kunnen hebben voor een topmassage te geven…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan