Recensie Izze Massagewereld Eindhoven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massagelover

Newbie
Forumpionier
22
21/07/21
30
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/izze/?iid=37795
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmorgen op de site gekeken welke dames er aanwezig waren, en op goed geluk na Massagewereld gegaan.
Ik had al in gedachte wie ik zou kiezen, maar bij binnenkomst werd al meteen vermeld dat de dame bezet was.
Ze zou de dames zich laten voorstellen, maar ik wist dat ik voor Izze zou gaan.
Dit was de 3e keer dat ze me ging masseren.
Het genot begint al onder de douche wanneer ze al met zeep body to body komt te staan.
Het douche alleen al is dus een groot genot.
Maar het ijs is helemaal gebroken wanneer ze door de knieën gaat, je aan kijkt in je ogen en dan kleine Jan insopt.
Klein bleef die niet meer.
Op me buik begonnen met de massage.
Ze bouwt het heerlijk op, door echt boven na beneden en weer terug te masseren met haar hele lichaam.
Heel af en toe een kleine plagerij, door met haar nagels over me ballen te gaan.
Eindelijk op me rug mogen gaan liggen, waarbij de olie weer lekker word uitgegoten.
Ze bleef me de hele tijd aankijken tijdens het masseren, en pakte hand(en) om die na haar borsten te brengen.
Ze leek er zelf ook echt wel van te genieten.
En op het einde kwam ze lekker half over me heen liggen in me armen, en kon het hp komen.
Nog ff lekker gedoucht samen, en nog wat gekletst.

Ze heeft aangegeven dinsdag in Eindhoven te zijn, en donderdag in Soest waar ze oorspronkelijk stond voor de sluiting.
 
Vanmorgen op de site gekeken welke dames er aanwezig waren, en op goed geluk na Massagewereld gegaan.
Ik had al in gedachte wie ik zou kiezen, maar bij binnenkomst werd al meteen vermeld dat de dame bezet was.
Ze zou de dames zich laten voorstellen, maar ik wist dat ik voor Izze zou gaan.
Dit was de 3e keer dat ze me ging masseren.
Het genot begint al onder de douche wanneer ze al met zeep body to body komt te staan.
Het douche alleen al is dus een groot genot.
Maar het ijs is helemaal gebroken wanneer ze door de knieën gaat, je aan kijkt in je ogen en dan kleine Jan insopt.
Klein bleef die niet meer.
Op me buik begonnen met de massage.
Ze bouwt het heerlijk op, door echt boven na beneden en weer terug te masseren met haar hele lichaam.
Heel af en toe een kleine plagerij, door met haar nagels over me ballen te gaan.
Eindelijk op me rug mogen gaan liggen, waarbij de olie weer lekker word uitgegoten.
Ze bleef me de hele tijd aankijken tijdens het masseren, en pakte hand(en) om die na haar borsten te brengen.
Ze leek er zelf ook echt wel van te genieten.
En op het einde kwam ze lekker half over me heen liggen in me armen, en kon het hp komen.
Nog ff lekker gedoucht samen, en nog wat gekletst.

Ze heeft aangegeven dinsdag in Eindhoven te zijn, en donderdag in Soest waar ze oorspronkelijk stond voor de sluiting.
Zijn er nog meer ervaringen met Izze? Ben benieuwd.
 
Ik heb op aanraden van enkele medewandelaars een afspraak staan met Izze.
Kan iemand nog ervaringen delen? Uit haar foto's kan ik niet helemaal opmaken of ze 'puur natuur' is. Ik hou van grote borsten, maar niet als ze extra gevuld zijn...
Verder houd ik van edgen bovenop een goede b2b en ben ik benieuwd of ze dat ook kan.
 
Laatst bewerkt:
Ik dek dat je bij Izze goed zit. Prachtig lichaam, zeer mooie borsten. Ze verstaat haar vak uitstekend, is zeer professioneel in het geven van een zeer erotische massage. Makkelijk benaderbaar, dus het edgen met haar bespreken vooraf.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/izze/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje voor de sluiting van Soest heb ik er eindelijk een bezoek gebracht aan Izze. Wil ik hier toch nog even kort wat ervaringen van delen.
Op grond van de foto's had ik een wat vollere dame verwacht. Maar de foto's zijn denk ik niet zo recent. Dat mocht de pret niet drukken, want Izze is nog steeds een mooie kleine slanke blonde dame die weet wat ze doet!
De massage is gewoon erg goed. Misschien wat zakelijk, Izze lijkt daardoor soms wat afwezig. Maar ze heeft na korte tijd wel feilloos in de gaten waar je gevoelige plekjes zitten en hoe ver ze kan gaan met teasen. En voor en na de massage ook nog een leuk onderhoudend gesprek met haar gehad.
In 1 woord: Heerlijk!
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/izze/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Hier ook eens langsgeweest bij Izze @ MW Eindhoven.

3 dames zijn voorgesteld en uiteindelijk Izze gekozen.
Ze zag er strak uit in haar legging/pakje en was benieuwd naar wat eronder zat.

Mooie dame en ook leuke babbels. Tijdens het douchen beweegt ze al sensueel rond en tegen u en dat is sowieso al opwindend.

Massage op bed is zeker lekker en vergeet ook de erogene zones niet, waar ze van mij nog veel langer mocht blijven..
het komt wel wat standaard of geoefend over, want ze voelde precies niet aan waar ik echt van genoot. Jammer, maar uiteindelijk lekker klaargekomen en nog lekkere douche samen.

Niet direct voor herhaling vatbaar, dan zijn er andere die of beter "masseren" of toch iets knapper zijn voor mij.
 
Al een keer of 3 bij Izze geweest en alle keren goed bevallen!
Eerst even samen douchen alvorens ze begint te masseren, ook vind ze het lekker als je haar insopt, geen straf hoor om zo een lekker lijf in te soppen!
Ze verstaat haar vak goed, heerlijke massage gehad lekkere B2B met precies heerlijke aanrakingen die de boel alvast op scherp zetten voor een happy ending! Tijdens de massage mag je ook haar borsten en billen wat masseren. Aan het eind van de massage tijdens het aftrekken lekker klaargekomen!
Weer lekker samen onder de douche en afscheid genomen.
Kortom, het waren heerlijke uurtjes met masseuse Izze!
 
Terug
Bovenaan Onderaan