WHEM Jacklin - Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Succes, wekt niet veel vertrouwen vind ik. Dame begon in februari 2024 (zegt de ad) en dan zo'n korrelige foto's?
Soms met/ soms zonder gezicht.
 
Succes, wekt niet veel vertrouwen vind ik. Dame begon in februari 2024 (zegt de ad) en dan zo'n korrelige foto's?
Soms met/ soms zonder gezicht.

Wat denk je dan? nep advertentie, ik heb de foto's gecheckt...

Nou ja, als het haar niet is en ik krijg een slap aftreksel dan STAP ik dus NIET! naar binnen 😊 maar al die dames reizen veel door Europa ...snap in ieder geval wel dat ze niet elke keer super deluxe advertenties gaan maken, heb ook geen idee hoe lang ze blijft tbh. @LPS

ik heb gevraagd of ze een selfie wil sturen ik laat het weten, als ze daar moeilijk over gaat doen dan vraag ik of ze wil videobellen en als ze dat ook niet wil doen dan haak ik af.

https://www.kinky.nl/advertenties/7749243-charlotte#overview

heb deze ook op het oog maar ook maar eens kijken of dit mogelijk nep is 😁

Afijn ik kom Jacklin ook tegen bij deze advertentie (photo rechts) in Engeland maar die staat offline of is verwijderd dat schept vertrouwen.
 
Laatst bewerkt:
Succes, wekt niet veel vertrouwen vind ik. Dame begon in februari 2024 (zegt de ad) en dan zo'n korrelige foto's?
Soms met/ soms zonder gezicht.

ik ga vandaag langs....hopelijk is het degene die je op de foto's ziet, de andere foto's zijn van iemand anders want dat heb ik gecheckt via reverse image check van google, maar ja dat is niet de eerste keer dat ik dat zie.... maar degene waar je het gezicht van kan zien dat moet dan wel kloppen want die foto's kan ik nergens anders traceren en dit is haar foto van haar WhatsApp en komt overeen.

Dat moet wel goed komen en als het er helemaal niet is dan denk ik Yooooo de mazzel 😁 @LPS wel een beetje kriebel in mijn buik omdat ik het natuurlijk niet zeker weet, maar ja soms moet je gewoon een gokje wagen en omdat ze ook anaal aanbied is het de moeite waard om te checken
 
ik ga langs @LPS in het weekend, Ik heb het allemaal even nagetrokken en ze is wel degelijk legit.... zie hier wat nieuwe foto's, omdat vorige keer uiteindelijk niet doorging heb ik 15 minuten extra gekregen en ik heb een deal gemaakt van €150 inclusief anaal 45 min
 
Hou es op met dat trieste gebral DT Master. Wat je doet of niet interesseert me geen ene mallemoer! Je hoeft mij (en anderen) echt niet te informeren over dingen die je toch niet (gaat) doet/n.
Get a life!
 
Terug
Bovenaan Onderaan