Recensie Jacky, Huize Sandra, Breda 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

loper076

Wandelaar
Forumpionier
35
01/07/21
31
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/terug-jacky/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige maand Jacky bezocht. Herkende haar van wat jaren terug.
Nog steeds dezelfde leuke meid. Lekkere grote kont! Moet je van houden.
Ze is vrolijk en zorgt dat je het goed naar je zin hebt. Prima ervaring.
Of ik nog terug ga naar haar? Als mijn favoriete dames bezet zijn, zal ik zeker weer voor Jacky kiezen.

 
Jacky is een van de schaarse toppers bij HS. Mijn relaas: Eigenlijk gegaan voor een andere dame maar die was verlaat. Even kennisgemaakt met Jacky. UIteindelijk voor haar gekozen. Ze heeft een heel mooi gezicht waar niet eens make-up op aangebracht was. Van te voren even gevraagd wat mogelijk was en bij goede hygiene kon er het een en ander. Ze draagt mooie lingerie. Aan de wastafel gewassen en haar al wat aangeraakt. Mijn grote penis drukte ik tegen haar billen. Wij gaan een feestje bouwen zei ze nog. Was ik wel aan toe. Haar huid is zijdezacht. Een beetje met het licht gefoefeld en gekroeld. Genoten van haar mooie borsten. Op bed beland met deze prachtige vrouw en haar gebeft. Ze kwam ook klaar. Likken en zuigen heeft ze het liefste. Daarna gepijpt waarbij ze je leuk aan blijft kijken. Toegekomen aan de standjes zijn we begonnen met zijwaarts, ondertussen tongzoenen, met haar knopjes gespeeld en over die mooie huid gestreeld. Daarna bovenop en missionaris waarbij ze haar benen tegen mijn schouders plaatste.. HIerbij keken we elkander lachend aan zoveel plezier hadden we. Bij doggy schoof ze naar de rand van het bed zo kon ik haar staand nemen. Jacky heeft een prachtige billenpartij. We wilden eigenlijk staand klaarkomen maar ik had nogal wat werk. Uiteindelijk hevig in haar klaargekomen en ze liet me nog wat in haar zitten, altijd lekker. Uitgeput op bed naast haar gelegen waarna ze mij nog veel aandacht gaf. Kortom, dus, samengevat: prachtige heerlijkheid waarmee je echt passioneel kan vrijen.
 
Wauw wat een leuke review ,hier hep en kan je wat mee ze ziet er op de foto's sexy uit heerlijke volle dame 🥰 bedankt Sander ik ben fan en ga naar haar ik vertel er over hoe het was , maar ik denk super 😀 als ik alles lees
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hey,
Ik vraag me af of je ooit een diepere connectie kunt aangaan met een Dame?
Jacky en ik gaan al eventjes terug, we kennen elkaar al een tijdje. Telkens als ik langs ga merk ik een soort connectie die ik nog niet vaak had. Een diepere mentale connectie waardoor het lichamelijke aspect van ons samenzijn versterkt wordt. Ik vertrouw haar ook volledig. Dat kan misschien komen door de tijd maar, dat denk ik dus, een wederzijds respect voor elkaar waardoor meer mogelijk is.
Vrijen met haar is hemels, ze is oprecht mooi. Ze heeft een ebbenhouten huid en volle lippen om heerlijk te zoenen.
De afgelopen keer hebben we enkel orale seks gehad, we kwamen niet toe aan penetratie. Niet dat het erg was, ik vond het heerlijk. Ik vind soixante neuf zo een heerlijkheid, kun je op vele manieren invullen.
Ik ging oprecht met een heerlijk gevoel weg en kom zeker bij haar terug.
Het zal niet lang duren!
Groetjes enne...keep on walking
Marc
 
Mijn ervaring is echt anders, knappe meid om te zien maar het was allemaal wat plichtmatig, voor mij geen herhalingsgevaar.
Ik kan alleen maar de ervaring van de andere heren onderschrijven. Een mooie leuke spontane dame die er echt voor gaat om je een fijne tijd te geven. Allesbehalve plichtmatig naar mijn mening.

Ze is misschien wel iemand die de eerste keer bij bepaalde heren de kat uit de boom kijkt, zeker als je net even iets te voortvarend bent of zo. Daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar voor mijzelf echt een schat van een meid.
 
Heb zelf ook pas 1 keer een afspraak bij Jacky gehad
En kan alleen maar positieve dingen over haar zeggen
Wil graag een vervolg maar helaas komen de dagen dat zij werk niet overheen
 
Terug
Bovenaan Onderaan