Weer een recensie van mij over Jada – en met goede reden.
Er zijn nog genoeg prachtige dames die ik ooit hoop te bezoeken, maar zolang Jada actief is, blijft zij zonder twijfel mijn eerste keuze. Mijn meest recente bezoek heeft deze voorkeur alleen maar versterkt.
Deze keer mocht ik haar ontmoeten op haar nieuwe locatie in Antwerpen. Daar vertel ik straks meer over, maar laat ik beginnen bij het begin.
Zoals gezegd heb ik Jada inmiddels al meerdere keren bezocht. Het maken van een afspraak verliep, net als de vorige keren, vlot en soepel. Zelf plan ik graag ruim van tevoren (minimaal vier weken). Dat werkt voor mij het beste, al zorgt het er ook voor dat ik wekenlang verlangend uitkijk naar het moment zelf. Maar juist dat vooruitkijken draagt bij aan de spanning en het plezier.
Jada is altijd stipt, reageert snel en komt haar afspraken na – iets wat ik enorm waardeer. Ik las hier dat er laatst bij iemand iets was misgegaan nu ze alles zelf regelt. Dat is begrijpelijk als je via meerdere kanalen berichten ontvangt. Voor mij werkt het daarom prima om één communicatielijn aan te houden: WhatsApp.
Dan haar nieuwe locatie:
Goed bereikbaar, met discrete parkeergelegenheid. De ruimte zelf is modern, sfeervol ingericht, licht en schoon. Kortom: het kan eigenlijk niet beter.
De afspraak zelf:
Dit keer had ik vier uur geboekt. De vorige keren waren het telkens drie uur, maar dat vloog zo snel voorbij. Ik hou ervan om rustig op te bouwen – eerst even bijpraten, en dat is met Jada al een plezier op zich. Ze heeft een heerlijk gevoel voor humor maar ook serieuze gesprekken met haar zijn fijn.
En eerlijk is eerlijk: als ze er niet zo goed uit zou zien als ze doet, zou vier uur praten met haar moeiteloos voorbijvliegen. Maarja, het is wel Jada hè dus dat gaat echt niet lukken... terwijl we nog gezellig zaten te praten, beiden in casual kleding, betrapte ik mezelf al op afdwalende gedachte. Toen ze zich even later excuseerde en een kort moment later terugkwam... "DAMN JADA...!!!" – ze had zich omgekleed, en mijn hart maakte een sprongetje. En dat was niet het enige wat opsprong... De rondleiding door haar nieuwe locatie was begonnen. Al snel volgden passie, vuur, lust en genot elkaar in hoog tempo op. De tijd vloog werkelijk voorbij. Wat een ervaring – weer. Het lijkt alsof elke ontmoeting nóg beter wordt dan de vorige. Het plafond van kwaliteit en beleving blijft zich verleggen.
Jada biedt het totale plaatje. Haar oprechte interesse, persoonlijke benadering en warme uitstraling maken het een all-in experience. Ze weet me ook op seksueel vlak uit te dagen, waardoor ik grenzen verleg. Juist dát maakt haar voor mij de absolute nummer één.
Helaas één minpunt bij deze nummer 1: ze is verslavend.
Deze keer dus vier uur, maar ook dat bleek niet genoeg.
Wie weet wat de volgende keer brengt.