Recensie Jade, Amsterdam 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dudu1234

Vaste klant
Forumpionier
112
03/07/21
82
7
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8989249-jade
Totale kosten (in euro)
400
Na een tijdje niet gewandeld te hebben toch maar weer de wandelschoenen aangetrokken.
Mijn oog was op Jade gevallen, een Braziliaanse waar ik dol op ben, met veel tattoos.

Bekende telefoniste, voor mij dan, beantwoord de apps.
Bij binnenkomst gelijk een tongzoen, heerlijk. Conversatie in het Portugees, want engels werd het niet, voor mij geen probleem.
De date was zeer aangenaam, veel orale sex, van beide kanten, genieten dus. Cowgirl met haar is heerlijk, ze heeft veel energie.
Voor herhaling vatbaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
inderdaad een topper!

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
250
Hoe het soms kan lopen hè...Ik zag de foto's en video's van Jade en dacht onmiddelijk: "DAMN, die moet ik bezoeken!"
Nog enkele keren haar profiel bekijken, fotootjes en video's die ik al van de booker had ontvangen nog eens met volle aandacht bestudeerd.
Uiteindelijk besloten ervoor te gaan, ondanks haar lengte wat voor mij eigenlijk een "no-go" is. Dus niet naar Júlia van 1.60, maar naar Jade van 1.80

Ik had nog geen tijd gehad om een review te schrijven en zag er intussen al 2 voorbij komen en dacht echt "huh?" en "WTF?"
Totaal andere ervaring van mijn kant.

Ze spreekt werkelijk geen 1 woord Engels (en ik geen Portugees). Ze had overal stoppels en tevens overal jeuk continue.
Ze pijpte eentonig en continue een handje erbij, de hele tijd in 1 houding (dubbel geklapt lijf, kon nergens bij).
GFE was ver te zoeken. Zoenen alleen op de mond. Tongzoenen is voor mij geen must, maar áls je dan je mondje opendoet, doe er dan ook wat mee.
Nu was het mijn tong in het luchtledige. En ik had gewoon gepoetst, mondwater gebruikt (altijd bij me) en een smintje op.
Wel écht te lang naar mijn smaak. Op beffen reageerde ze wel fijn overigens en missio (enige moment dat ze initiatief nam) was fijn.
De sex zelf was echt wel lekker.

Maar dan ... Ik kreeg een closetrolletje in mijn handen geduwd en gelijk met de telefoon bezig na afloop van dit sex partijtje.
Continue gapen en snotteren ... Achteraf nog een massage. Althans, een kwak crème in mijn schouders en die werden gekneed tot de crème weg was ofzo.
Dat wassum.

Wel heeft ze echt een geweldig figuur en ik vond haar tattoos fantastisch.
Ze was ook niet onaardig ofzo, in haar doen en laten ... maar ik hoopte toch echt wel op veel, veel meer, dit was meer een 150 euro date.

Het zal aan mij hebben gelegen gok ik. Niet haar type (lijkt me logisch) en te oud. Ofzo. Geen idee. Maar mij gaat ze niet meer zien.

Hoe het soms kan lopen hè...Ik zag de foto's en video's van Jade en dacht onmiddelijk: "DAMN, die moet ik bezoeken!"
Nog enkele keren haar profiel bekijken, fotootjes en video's die ik al van de booker had ontvangen nog eens met volle aandacht bestudeerd.
Uiteindelijk besloten ervoor te gaan, ondanks haar lengte wat voor mij eigenlijk een "no-go" is. Dus niet naar Júlia van 1.60, maar naar Jade van 1.80

Ik had nog geen tijd gehad om een review te schrijven en zag er intussen al 2 voorbij komen en dacht echt "huh?" en "WTF?"
Totaal andere ervaring van mijn kant.

Ze spreekt werkelijk geen 1 woord Engels (en ik geen Portugees). Ze had overal stoppels en tevens overal jeuk continue.
Ze pijpte eentonig en continue een handje erbij, de hele tijd in 1 houding (dubbel geklapt lijf, kon nergens bij).
GFE was ver te zoeken. Zoenen alleen op de mond. Tongzoenen is voor mij geen must, maar áls je dan je mondje opendoet, doe er dan ook wat mee.
Nu was het mijn tong in het luchtledige. En ik had gewoon gepoetst, mondwater gebruikt (altijd bij me) en een smintje op.
Wel écht te lang naar mijn smaak. Op beffen reageerde ze wel fijn overigens en missio (enige moment dat ze initiatief nam) was fijn.
De sex zelf was echt wel lekker.

Maar dan ... Ik kreeg een closetrolletje in mijn handen geduwd en gelijk met de telefoon bezig na afloop van dit sex partijtje.
Continue gapen en snotteren ... Achteraf nog een massage. Althans, een kwak crème in mijn schouders en die werden gekneed tot de crème weg was ofzo.
Dat wassum.

Wel heeft ze echt een geweldig figuur en ik vond haar tattoos fantastisch.
Ze was ook niet onaardig ofzo, in haar doen en laten ... maar ik hoopte toch echt wel op veel, veel meer, dit was meer een 150 euro date.

Het zal aan mij hebben gelegen gok ik. Niet haar type (lijkt me logisch) en te oud. Ofzo. Geen idee. Maar mij gaat ze niet meer zien.
🫣

Terug
Bovenaan Onderaan