Recensie Jade, Diemen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Serafijn

Vaste klant
101
28/10/21
122
41
Intiem
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4393712-jade
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Jade ontvangt in een (althans 's avonds) stil studentenhuis in Diemen. Parkeerruimte is in een nabijgelegen straat. Ze nodigde me binnen en deed, toen ik het geld had neergelegd, haar topje uit, waar een prachtig paar door mensenhanden verbeterde borsten in bleek te zitten.

Na een douche volgde was een ontzettend leuk anderhalf uur. Ze vertelde wat over zichzelf, inclusief haar vriendschap met een meisje B dat een kanaal heeft op Onlyfans. Jade vertelde ook dat ze wat weinig klanten had, wat me verbaasde, want ze ziet er leuk uit, ze is vriendelijk en ze spreekt voldoende Engels voor een gesprekje. Hoewel het tongzoenen dat ze op haar Kinky-pagina belooft, niet is wat je ervan hoopt (ze wil het eigenlijk niet), maakt de kwaliteit van de geleverde diensten het herhalingsgevaar hoog.

Ze is biseksueel. Ik kan niet wachten tot ook B in Nederland is want dit wil ik meemaken.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4393712-jade
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ze ontvangt nu al een tijdje in amsterdam en mijn ervaring vorige week woensdag was heel matig. Zoals je zei tongzoenen zit er niet in en beffen of vingeren liet ze bij mij ook niet toe, terwijl het allemaal wel in haar advertentie staat. Pijpen was ook met condoom en ik heb niet gevraagd hoeveel pzc extra kost, maar het lijkt erop dat letterlijk alles extra kost en daar ben ik niet zo een fan van. Verder vond ik alles heel gemiddeld en kwam het niet echt passievol over, voor mij geen herhalingsgevaar. Het positieve is wel dat ze een mooi lichaam heeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan