Recensie Jade/Megan, Amsterdam (voorheen Den Haag) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
39
21/08/23
46
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5303680-megan
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Geen recensie hier maar alleen op kinky toch gegaan dus mijn opsomming volgt. Geen goede date kan ik je vertellen. Weer een gevalletje alles is extra en teveel dingen tussendoor.

Mooie dame die het meest overeenkomt met foto 3, 4 en 5. Andere foto;s op kinky zijn meer gephotoshopt.

Afspraak is snel gemaakt en adres waar je komt is niet het juiste adres. Na appen in de straat krijg je het huisnummer wat 25 meter verderop is. Stinkweed geur in huis maar netjes en schoon voor de rest. Badkamer in om kleine mark te wassen. Pijpen zonder kan alleen als ze je lul gezien heeft maar was goedgekeurd. Wel weer die klote doekjes gebruiken en ook tussen het pijpen door mijn lul of haar mond vegen. Pijpen was daarom niet goed maar ook meer een lolly zuigen en likken ipv het betere pijpwerk.

Neuken was wel goed 4 standjes gedaan en dat doet ze prima. Geen tongzoenen want extra. Had pzc genomen dus wilde ook klaargepijpt worden dat werd hem niet want extra. Ook klaarkomen op lichaam is extra. Klaarkomen op bed ging ook niet dan moest het doekje ervoor/omheen anders ook extra.

Mooie meid en het bleef vriendelijk maar geen herhaling voor mij.

PS: Haar vriendin deed open voor mij trouwens die ga ik de volgende keer boeken. Had haar al een keer gehad maar ben haar naam kwijt!!!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5303680-megan
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Helaas ook een misser voor mij met deze mooie dame. Alles was extra inderdaad. Van mij krijgt ze voor het pijpen en neuken wel een voldoende maar het zeiken om extra's is gewoon irritant.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan