Recensie Jady, Mortsel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

svennie

Newbie
19
10/03/23
14
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jady-jady-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben onlangs bij Jady in Mortsel geweest.

Ze ontvangt in een oud en redelijk vuil pand in Mortsel. Het was heel donker in de kamer, ik ben niet zeker of de foto's van haar zijn.

Ze is rond de 20, vrij klein en heel skinny. Ze heeft een gigantische fake C of D cup die naar mijn bescheiden mening totaal niet bij haar figuur past.

Voor mij was dit een grote afknapper want ik hou niet van fake borsten en in de advertentie was sprake van een B cup.

Ze zei dat ze uit Brazilië komt, terwijl in het profiel Italië staat. Dit kan wel kloppen. Ze zag er erg "Braziliaans" uit.

De hygiëne was ondermaats. Toen ik vroeg of ik mijn handen kon wassen werd ik verwezen naar een kraan in de keuken. Afdrogen kon aan de enige aanwezige kletsnatte handdoek. De lakens op het bed leken er al minstens een week op te liggen.

Na de betaling wou te me meteen beginnen aftrekken. ik zei haar dat we een uur hadden en dat ik het rustig wou opbouwen. Dus ze ling liggen met een houding van "Ok, begin er dan maar aan". Niet echt GFE.

Pijpen was ok.

Tijdens de sex werkte ze iets beter mee, maar daar is alles mee gezegd, minder was niet echt mogelijk.

Conversatie achteraf was niet echt een optie omdat ze amper Engels verstaat.

Na 20 minuten stond ik terug buiten terwijl ik 150 Euro voor een uur had betaald.

Dit was zeker één van mijn minder positieve ervaringen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan