Recensie Jaimy, House of Dreams, Amersfoort 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Het had alweer veel te lang geduurd. Al tijden had ik uitgekeken naar een afspraak met Jaimy en gisteren was het dan eindelijk zover. Dus 's-morgens fris onder de douche en even alle delen goed geschoren, zodat ik fris, fruitig en glad zou arriveren. Omdat de Kerst voor de deur staat heb ik een aardigheidje meegenomen. Een Kerstpakketje voor Jaimy, maar ook de andere dames en de gastvrouwen hierbij niet vergeten. Ik denk dat een beetje extra persoonlijke aandacht en een aardigheidje altijd zeer gewaardeerd wordt. Gelukkig kon ik weer dichtbij parkeren zodat ik niet teveel hoefde te slepen met die spulletjes.

Ik had vooraf een afspraak gemaakt bij de altijd vriendelijke gastvrouw en Jaimy was op de hoogte dat ik kwam. Omdat ik al vaker bij haar ben geweest en voor mij wel duidelijk is dat één uur voor mij gewoon te weinig is om van dat heerlijke lijf en alles wat deze geweldige dame te bieden heeft te genieten, had ik twee uur afgesproken. Het is dan ook altijd prettig als je wat meer ruimte hebt, dus dan betaal ik graag een klein beetje meer voor een ruime kamer.

Jaimy gaf aan dat ze blij was mij te zien en verwelkomde me gelijk met een heerlijke zoen. Dat is werkelijk genieten, wat kan ze toch lekker zoenen. Ze zag wat ik had meegenomen en zei dat dit absoluut niet nodig was, dat ze al blij was met mijn bezoek. Nou ja, dat hoor je natuurlijk graag. Ik voel me bij haar gelijk op mijn gemak. het is fijn dat ik al vaker bij haar ben geweest, zo weet je wat je van elkaar kunt verwachten. Maar...het wordt bij haar nooit voorspelbaar; zeker niet. Altijd weet ze me weer te verrassen.

Het begint al bij de wastafel, dat op zich is al een heerlijke belevenis. Hoe ze je wast en dan...gaat ze door haar knieën om mij even 'te plagen'. Nou daar mag ze van mij wel mee door blijven gaan. Wat doet ze dat heerlijk en wat is het opwindend om dan naar haar te kijken. Wat dat betreft is het plaatje voor mij compleet want het is gewoon een prachtige vrouw. Ze heeft een heerlijk lichaam; vriendelijke warme ogen en een heerlijke lach, haar borsten zijn al vaak beschreven, maar die moet je ervaren. Woorden kunnen daar geen recht aan doen. Wat heerlijk om die te voelen, te strelen, te kussen. En dan ben ik nog niet eens toegekomen om de rest van haar te beschrijven. Zoals gezegd, woorden schieten hier toch tekort; je moet het zelf ervaren.

En dat heb ik gedaan. Met volle teugen heb ik weer van haar genoten. Het is gewoon heerlijk om haar te likken en te merken hoe ze hier ook zelf van geniet. Ik ben misschien wat onzeker en wil graag dat het voor haar ook een prettige ervaring is, maar ze laat écht merken wat ze fijn vindt. Maar ze zorgt ook dat ik volledig aan mijn trekken kom. "Kom eens naast me liggen"; zegt ze dan en dan is het mijn beurt om haar 'plagen' te ondergaan. Wat is dat heerlijk. En dan zegt ze, "nu wil ik je in me voelen" en komt ze op mij zitten, waarbij ik een heerlijk en uniek uitzicht heb. Wauw....wat kan ik zeggen? Wauw..Jaimyyy...oef wat lekker.

Jaimy heeft de gave om aan te voelen wat je wilt en daar in mee te gaan. Ze weet een sfeer op te roepen die maakt dat je de rest van de wereld vergeet en dit moment alleen tussen elkaar bestaat, tussen twee mensen die elkaar beminnen. Zo voelt dit voor mij; geen simpele platte seks maar elkaar werkelijk beminnen. Voor mij is ze werkelijk fenomenaal, wat een heerlijke, gevoelige, warme, sexy en bijzondere vrouw. Daarnaast is het gewoon fijn om bij haar te zijn, met haar te praten. Ze is hartelijk, vriendelijk, intelligent en van het type 'doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg'; in één woord een vrouw om van te houden.
😍😍😘🤩😘😍

Nadat onze heerlijke, mooie tijd voorbij was nog even voor Kerstman gespeeld en wat spulletjes uitgedeeld, hetgeen erg werd gewaardeerd. Daarna met een gelukzalig gevoel en brede lach op mijn gezicht naar huis gereden. Dit was voor mij alvast een vroeg zaaaaalig Kerstfeest. Maar met Jaimy is het natuurlijk altijd feest. Dank je wel Jaimy, het was weer geweldig. Ik heb genoten en blijf nog lang nagenieten.

Veel liefs en kusjes, 😘😘😘😘😘😘 Jos

Terug
Bovenaan Onderaan