WHEM Jaimy North

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat sowieso. Maar ik hoopte dat er iemand al ervaring had. Geeft me toch een geruststellend gevoel. Maar een review volgt 100%
Update: afspraak ging niet door. Dame had geen plek om te ontvangen en ik woon niet in de buurt(ik was daar voor werk). Ook kwam er iets tussen voor haar. Dame lijkt me niet fake maar duidelijk geen pro en ze heeft haar zaken nog niet helemaal op orde. Op naar de volgende!
 
Deze week date gehad. Goede seks gehad, haar pijpwerk is prima, deep, wet and sloppy.
We hebben heerlijk gezoend, ze heeft knap koppie. Als je ook wilt tongzoenen wel vooraf regelen, want ze begon van dat ze niet meer zoende.... maar deed het wel toen ik aangaf dat we dat hadden afgesproken...
Ze is wat voller dan uit foto's blijkt en helaas bepaald niet meer strak, striemen en hangborsten...
 
Deze week date gehad. Goede seks gehad, haar pijpwerk is prima, deep, wet and sloppy.
We hebben heerlijk gezoend, ze heeft knap koppie. Als je ook wilt tongzoenen wel vooraf regelen, want ze begon van dat ze niet meer zoende.... maar deed het wel toen ik aangaf dat we dat hadden afgesproken...
Ze is wat voller dan uit foto's blijkt en helaas bepaald niet meer strak, striemen en hangborsten...
Is niet voor herhaling vatbaar dus?

Ik zou eigelijk nog met haar willen afspreken.. foto's zag er goed uit
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan