Recensie Jamie, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

borizz

Wandelaar
99
04/12/24
86
13
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/jamie-120/
Totale kosten (in euro)
250
Ik had een zeer fijne ervaring met Jamie.

Er was eerder al een tof contact via WhatsApp, waarin ze vriendelijk en correct mijn vragen beantwoordde. Dat lijkt de laatste tijd ook al geen evidentie.
In haar advertentie schrijft ze dat ze eventueel ook graag een foto ziet, die ik bij het eerste contact alvast meestuurde. Ik kreeg er ook meteen een selfie van haar voor terug.

Ze combineert de dates met een fulltime job, waardoor ik dacht dat het heel lastig ging zijn om ze te pakken te krijgen. Gelukkig is er in het weekend wel wat mogelijk en hadden we snel iets geregeld.
De oorspronkelijke date-locatie die ik in gedachten had was uiteindelijk niet beschikbaar, maar ze kwam me tegemoet door toch een klein stukje buiten haar aangegeven 'werkgebied' af te spreken. Dat vond ik erg sympathiek.

De ochtend van de date waarschuwde ze mij wel dat ze in 'gewone kleren' ging komen wegens nog andere verplichtingen na onze date, maar eigenlijk heb ik dat persoonlijk nog het liefste. Ze kwam fris voor de dag met een klassiek topje, los rokje én de juiste sneakers! ;)

We maakten kort kennis met elkaar, wat de zenuwen al wel deed wegebben en daarna liep het als vanzelf.
Heel natuurlijk en vlot, is dat wat ze bedoelen met een girlfriend experience? :)

Achteraf ook nog eventjes fijn gekeuveld en daarna tevreden naar huis.

Terug
Bovenaan Onderaan