WHEM Jamie Lee Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mooi en heerlijke dame. Mijn eerste date met haar gedaan een tijd terug. Vanavond weer met haar afgesproken.

Tongzoenen voelt goed en vertrouwd en de foto's kloppen. Kleine beetje kgs erbij door Corona maar ja niet storend.

Komt elegant en sexy gekleed en houdt zich aan de afspraken.
 
Dit is een jongedame die zo leuk, mooi en lekker is. En ze komt haar afspraken na ze heeft super lekkere billen en ze doet alles met gevoel. Ik kan haar echt iedereen aanraden. Komt echt goed gekleed en lacht zo mooi en haar ogen zijn zij ook mooi... zeker als je met haar aan het seksen bent glinsteren ze helemaal want ze geniet er zelf ook echt van dat kan je echt merken..... zo behoort een vrouw in dit beroep te zijn. Waren er maar meer vrouwen net zoals haar.
 
Oh oke Likkepot als ik het linkje aanklik staat er 30jaar, maar als jij zegt dat er 35jaar staat, dan tel er nog 5 jaartjes bij dus dan al helemaal geen jongedame meer , want de dames geven altijd al lagere leeftijden op i.v.m dat de meeste mannen op iets jongere dames vallen .
grt GW22
 
46?? Nou ik kan je zeggen dat ze echt geen 46 is ze ziet er juist jonger uit. Beauty and brains dat heeft ze. Maar ik zou zeggen probeer een afspraak te maken en dan weet je precies wat ik bedoel. Ik ben zeer onder de indruk van haar en damn gelukkig is ook puur zowel in haar doen en laten en met haar lichaam. Als ik meer geld zou hebben dan zou ik haar elke dag uren boeken. Maar laat maar weten als je haar gehad hebt of je haar 46 vind. Ik ben benieuwd naar je reactie.
 
Je kan toch lezen likkepot? Waarom zou een dame haar leeftijd opschroeven tenzij ze 15 is en graag wil werken? Daarnaast hebben de loepzuivere controleurs van kinky dat echt ook wel door. Die maken nl geen fouten zoals jij en jaimie!
 
Ik heb wat moeite met dit soort gekke prijsstellingen. Je kunt b.v. beter 10 losse uren boeken dan 10 uur ineens.
Je zou hopen dat er een soort staffel korting van toepassing is bij grotere afname...
Nou ja, toch niet mijn cup of tea 🤣
 
Wel Likkepot ben blij voor jou dat jij eindelijk het juiste meisje gevonden hebt uit de duizenden die zich op sites aanbieden,
veel plezier met haar je hebt mijn zegen en neuk ze .
grt GW22
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan