Recensie Jana, Emmanuela's Angels, Temse 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rode panda

Stamgast
340
13/08/21
112
7
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
bij jana geweest
Sympathiek jong meisje, spijtig dat haar lang haar af is
maar dat heeft ze goed gemaakt door haar super grote tepels die recht kwamen te staan
MOCHT DAAR AAN ZUIGEN MAAR ZACHTJES, SENSITIVE ZEI ZE
Ook kust ze
Ik moest niet naar de badkamer, er werd met een doekje over mijn jonge heer gegaan
Terwijl ik lichtjes afgezogen werd zonder condoom mocht ik aan haar poesje zitten maar ik moest van boven blijven, ook weeral sensitive
Dan haar gelikt, daar genoot ze ook weeral van, ondertussen vingerde ze haar even
Nadien vlotjes geneukt in 2 standjes. Ook weeral met nodige beleving zonder gekreun dat tot op de straat te horen is
Massage vroeg ze, yes zei ik
Ze is geen masseuse maar de massage deed deugd, volledige achterkant, nek en zelfs achterkant van mijn hoofd
AF en toe vraagt ze of het goed is tijdens mijn afspraakje, Top is dat
ER IS HERHALINGSGEVAAR

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
110
Op goed geluk naar Temse. Intentie om Chanel te daten en in 2de instantie Manuela. Beide bezet. Enkel Jana vrij.

Deze 29-jarige Dominicaanse wonende in Madrid is voor het eerst in België. Onder andere 4 jaar in Duitsland gewerkt. Ze blijven maar uit Spanje overkomen tengevolge de strenge wetgeving en controles aldaar.

Vriendelijk dame, middelmatige intelligentie, mooi zwart naturel haar, leuk snoetje, mooie borsten met echt wel lange zalige tepels, jong moederbuikje, lekkere latina kont, zou ze als licht mollig omschrijven ipv stevig. Alles zit nog "stevig" vast en geen love handles.
Foto's zijn van ongeveer 5 jaar geleden.

Leuke mondzoen als verwelkoming. Geslachtsdelen wat gaan opfrisser met mijn intieme gel en mondjes spoelen. Samen onder de douche wou ze niet.

Ze rookt niet, ik wel, en toch voelde het niet helemaal fris. Tongen gedurende de date van matig tot voldoende. Zoenen bijna onbestaande.

Pijpen karig en te zacht naar mijn smaak, vaak onderbroken omdat ze wilde praten (moet stoppen met dat Spaans!) teelballen idem dito en moest er zelf naar vragen. Deeptrhoat 80% van de 16 cm.

Over naar haar borsten en tepels waar ze van genoot en niet meer sensitief zoals hier boven beschreven.

Haar beginnen beffen, weinig signalen wat ze graag heeft, veel speeksel gebruikt. Extra vinger mocht niet. Klaarkomen deed ze niet, Kreeg nadien pas te horen hoe ze het graag heeft, Vijgen na Pasen.

Terug laten pijpen met opnieuw veel onderbrekingen door haar praten.

Dus snel over naar penetratie. Ze start met reverse cowgirl maar dat kon me niet bekoren. Zijdelings genomen en mij er snel vanaf gemaakt en met de ogen dicht. Te weinig beleving, volgens haar genoot ze nu net wel. Ze vroeg of ik nog 1 a 2 uur wou bijboeken en wanneer ik terug kwam…tja.

Haar een massage gegeven, achteraf gezien geen idee waarom ik dat voorzag. Toen zweeg ze wel.

Opnieuw praten en met nog 10 minuten op de klok gevraagd voor een tweede pijpbeurt. Te zacht, ook het aftrekken, om klaar te komen. Ze keek al op de klok en zei dat er geen voldoende tijd meer was, dus deed het zelf. Op haar borsten gespoten.

Hopelijk heeft de volgende meer geluk. Enjoy.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan