Recensie Jana, Mol 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
48
27/11/22
19
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jana-257.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Ik had deze dame al een tijdje op mijn verlanglijstje en gisteren toch gegaan.

Ze ontvangt op een ietwat vreemde locatie. Niet super discreet, maar ik ben niet bekend in Mol dus voor mij geen probleem. Het is 100% het meisje van de foto. Op voorhand afgesproken 180€ met tong en PZC. Service was goed, zonder morren een tweede ronde mogen doen. Ze neemt zelf het initiatief wel niet. Ook in de omgang fijn mee gesproken.

ze is vaak beschikbaar, dus hier kom ik zeker nog wel eens.
 
Neen, ik had Dennenhof verwacht maar het bleek ergens anders.
Ik ga uiteraard geen adres delen, maar het was in een drukke straat in een woning...
straf, de account zat mee op de accounts van de dames bij Dennenhof, dit zie je als je helemaal naar onder scrolt hoeveel dames er op dezelfde account zitten, intussen staat ze er niet meer op jammer anders had ik ze wel eens bezocht ;-)
 
Heel toffe meid ... recent bij haar langs geweest en al bij al was het een leuke ervaring. Is slank en heeft een knappe strakke lichaamsbouw met fijne borsten. Bij ontvangst was ze casual gekleed en had ze geen BH aan. Na een kort kennismakingsgesprek zijn we aan onze vrijpartij begonnen. Pijpen deed ze vrij goed terwijl ik haar rustig streelde om haar natte lipjes daarna lekker te verwennen... ze heeft heel mooie benen met een strak kontje... we hebben vrij lang in 69-houding bezig geweest om elkaar lekker op te warmen... daarna is ze bovenop mij komen zitten... heerlijk diep in haar strakke poesje klaargekomen...wat bijgepraat om daarna aan een iets wildere tweede ronde te beginnen waarbij ik haar op het einde in doggy heb genomen... ga zeker nog eens terug gaan alhoewel ik van iets stevigere dames hou... tot binnenkort
 
Heel toffe meid ... recent bij haar langs geweest en al bij al was het een leuke ervaring. Is slank en heeft een knappe strakke lichaamsbouw met fijne borsten. Bij ontvangst was ze casual gekleed en had ze geen BH aan. Na een kort kennismakingsgesprek zijn we aan onze vrijpartij begonnen. Pijpen deed ze vrij goed terwijl ik haar rustig streelde om haar natte lipjes daarna lekker te verwennen... ze heeft heel mooie benen met een strak kontje... we hebben vrij lang in 69-houding bezig geweest om elkaar lekker op te warmen... daarna is ze bovenop mij komen zitten... heerlijk diep in haar strakke poesje klaargekomen...wat bijgepraat om daarna aan een iets wildere tweede ronde te beginnen waarbij ik haar op het einde in doggy heb genomen... ga zeker nog eens terug gaan alhoewel ik van iets stevigere dames hou... tot binnenkort
Wanneer ben je geweest want haar add staat niet meer online ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan