WHEM Janet, Borculo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb deze dame vorig jaar oktober bezocht. Ze ontving toen in Bergen, N Limburg. Ze lijkt wat op de foto's, maar verder niets bijzonders. Het was niet slecht, maar communicatie verliep lastig en service was gewoontjes
 
Ik heb deze dame vorig jaar oktober bezocht. Ze ontving toen in Bergen, N Limburg. Ze lijkt wat op de foto's, maar verder niets bijzonders. Het was niet slecht, maar communicatie verliep lastig en service was gewoontjes
Hoi Raadsman, dank voor je informatie. Je geeft aan dat de communicatie lastig verliep, spreekt ze dan amper Nederlands? Als ik haar advertentie zo lees dan lijkt het heel wat en ook het taalgebruik is best netjes. Op de foto's ziet ze er erg leuk uit en wil ik best met haar afspreken maar als jij aangeeft dat service maar gewoontjes was dan ga ik toch twijfelen ;).
 
Ik heb vorig jaar, ook in Bergen, een zeer matige ervaring met haar gehad. Weinig communicatief, slappe beurt, ze had er duidelijk geen zin in. Kan gebeuren, ik heb mijn verlies gepakt, maar wees gewaarschuwd.
 
Ik heb vorig jaar, ook in Bergen, een zeer matige ervaring met haar gehad. Weinig communicatief, slappe beurt, ze had er duidelijk geen zin in. Kan gebeuren, ik heb mijn verlies gepakt, maar wees gewaarschuwd.
Hoi Dakota,
Dank voor je reactie en je waarschuwing ;). Ik zie er maar vanaf. Het lijkt heel wat maar zo zie je maar.
 
Ze heeft eerst onder een andere naam gewerkt. Ben ik vergeten. Ze werkt ook wel in ik meen Winterswijk en Zutphen. Ik meen dat ze zei dat ze uit Bulgarije kwam...
 
Ze heeft eerst onder een andere naam gewerkt. Ben ik vergeten. Ze werkt ook wel in ik meen Winterswijk en Zutphen. Ik meen dat ze zei dat ze uit Bulgarije kwam...
Ok, ze ziet er ook erg Oost-Europees uit moet ik zeggen. Ze adverteert nu in Borculo in de Achterhoek. Vaak zie ik haar hier niet staan dus zal wel lekker rondreizen.
 
Eerder onder de naam Simone geadverteerd. Reist rond door NL. Zal binnenkort wel weer opduiken in Deventer. (Vorige keer eerst in Deventer en daarna Borculo) Door naamwisseling (van Simone naar Janet) 2 keer geweest/ ingetuind en 2 x tegenvaller. (n)Persoonlijk voor mij absoluut geen herhaling:mad:
 
Bovenstaande reacties herken ik volledig. Toen ik er geweest ben heette ze Simone (Bergen) ze spreekt geen NL, nauwelijks Engels. Ik moet met iemand anders gecommuniceerd hebben
Ik meen me te herinneren dat ze uit Bulgarije komt. Overigens heb ik ze een 5 gescoord. Ik heb ( nog?) slechtere gehad
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan