Recensie Janet, Carpe Diem massage, Boxtel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

henrymiller

Wandelaar
Forumpionier
26
31/07/21
27
3
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/janet
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tropische verrassing, zo wil ik er elke dag wel een. Ze is opgewekt, communicatief én zorgzaam, en als je haar met respect behandelt (zoiets moet echt van twee kanten komen) dan krijg je daar heel wat voor terug. Een van de (ont)spannendste massages die ik de afgelopen tien jaar heb mogen ontvangen.
 
Een tropische verrassing, zo wil ik er elke dag wel een. Ze is opgewekt, communicatief én zorgzaam, en als je haar met respect behandelt (zoiets moet echt van twee kanten komen) dan krijg je daar heel wat voor terug. Een van de (ont)spannendste massages die ik de afgelopen tien jaar heb mogen ontvangen.
Leuk dat Janet je zo goed bevallen is, ik vind haar zelf ook de leukste daar.
 
Maandje geleden ongeveer tussen het werken door even een uurtje ingeboekt met Janet.
En jeetje wat een heerlijke tropische verrassing.

Goed, je moet wel zoals hiervoor beschreven van stevige vrouwen houden, maar persoonlijk hou ik juist wel iets om aan vast te houden.
Mooie ronde billen, heerlijke borsten en ik had inderdaad het gevoel dat er een fijne klik was.
De massage werd uiteindelijk wel heel erg ondeugend en ik moet zeggen: wat ongelovelijk geil dan om in al die spiegels rondom je heen te kijken
Echt een leuke vrouw en het was een heerlijk uurtje!
 
Maandje geleden ongeveer tussen het werken door even een uurtje ingeboekt met Janet.
En jeetje wat een heerlijke tropische verrassing.

Goed, je moet wel zoals hiervoor beschreven van stevige vrouwen houden, maar persoonlijk hou ik juist wel iets om aan vast te houden.
Mooie ronde billen, heerlijke borsten en ik had inderdaad het gevoel dat er een fijne klik was.
De massage werd uiteindelijk wel heel erg ondeugend en ik moet zeggen: wat ongelovelijk geil dan om in al die spiegels rondom je heen te kijken
Echt een leuke vrouw en het was een heerlijk uurtje!
Hoe ondeugend werd die massage dan?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan